Bab-ı Esrar
Bab-ı Esrar

ahmet ümit

T
thyructus

26.08.2021

3/10

Okuduğum en kötü Ahmet Ümit kitabı. Adeta ısmarlama yazılmış gibi. Son derece zayıf bir kurgu, kötü bir gizemli atmosfer yaratma çabası ,kartondan karakterler ve aralara serpiştirilmiş Mevlevilik bilgileri.

Baskı: Bab-ı Esrar