
Mürebbiye
stefan zweig
B
Büşra Fatma Kılıç
08.11.2021
10/10
Zweigin en en en iyi yanı duyguları hissedercesine yazması ve hissettirmesi. Okurken birebir aynısını hissediyorsunuz ve bu çok çok büyük bir başarı. Zweig fanlığımız bitmeyecek🥲
Baskı: Mürebbiye