zülfü livaneli
01.10.2018
oldukça basit bir dili olan-ama edebi yönü çok zayıf- sıkıcı, hikayesini beğenmediğim ve sırf bitirmiş olmak için okuduğum bir kitaptı...
Baskı: Kardeşimin Hikayesi