S
Sokratesinkizi

03.09.2017

10/10

Tek solukta okuduğum bir kitap oldu. Okurken sinirlendiğim, kızdığım, sorguladığım, uzun uzun düşündüğüm ve ağladığım bir kitap. Harikaydı. Kesinlikle tavsiye ederim.

Baskı: Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu