
Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
stefan zweig
S
Sokratesinkizi
03.09.2017
10/10
Tek solukta okuduğum bir kitap oldu. Okurken sinirlendiğim, kızdığım, sorguladığım, uzun uzun düşündüğüm ve ağladığım bir kitap. Harikaydı. Kesinlikle tavsiye ederim.
Baskı: Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu