stefan zweig
08.08.2019
Kitap güzel. Ama bu kadar şişirilmesine anlam veremiyorum. Allahtan uzun değildi. Yoksa yarıda bırakacaktım. .
Baskı: Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu