E
esergun

08.08.2019

3/10

Kitap güzel. Ama bu kadar şişirilmesine anlam veremiyorum. Allahtan uzun değildi. Yoksa yarıda bırakacaktım. .

Baskı: Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu