Y
Yankı

02.12.2019

6/10

Be Stefan Zweig' kitaplarının çoğunu çok seviyorum zaten. Bu kitabı da çok beğendim. Bence hem sıradışı hem de kendi çizgisinden sapmayan yazarlara en iyi örneklerden biri..

Baskı: Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu