samipaşazade sezai, sami paşazade sezai
03.01.2015
Bu kadar güzel bulabileceğimi tahmin etmediğim bir kitaptı Sergüzeşt. Benim okuduğum Mitra Yayınlarının baskısıydı. Anlatımı da, dili de güzeldi. Kitaplığımda tekrar okumak isteyebileceğim kitaplar arasına girdi... :)
Baskı: Sergüzeşt