Fahrenheit 451
Fahrenheit 451

ray bradbury, tim hamilton

S
sevda123

14.01.2017

3/10

Konusu çok ilgi çekici ama dilini hiç beğenmedim. Çok zorlandım kitabı okurken. Birşeyler eksik kaldı. İçine giremedim kitabın. Karakter içinden mi konuşuyor başkasıyla mı konuşuyor ayırt etmek çok zor. Yazarın yalın anlatımıyla beraber çeviri ile de alakalı olduğunu düşünüyorum. Tekrar çevirisi yapılırsa okumayı düşünebilirim. Okuduğum çeviri; zerrin/korkut kayalıoğlu na ait. ithaki yayınları

Baskı: Fahrenheit 451