ray bradbury, tim hamilton
21.06.2016
Kitabın anlatımı bana çok karışık geldi kopukluklar çok çabuk geçişler odaklanmakta zorluk çektim. Yazıldığı yıl itibariyle gondermeler çok ilginç olsada sanırım yazarın anlatım tarzını sevemedim bir cesur yeni dünya değildi benim için..
Baskı: Fahrenheit 451