gabriel garcia marquez, inci kut
25.10.2016
Kitabın ana fikri güzel ama ben sevemedim kitabı. Okurken çok sıkıldım. Karakterler çok fazlaydı ben anlayamadım kitabı açıkçası. Sonunu beğendim ben sadece o kadar.
Baskı: Kırmızı Pazartesi