B
bademm

09.02.2016

8/10

Sarah Jio'nun okuduğum 3. romanıydı. Kurgu ve karakterler gayet güzeldi ancak bir Kış Böğürtleni değildi :) Anne'nin arkadaşı Kitty'ye aşırı derecede sinir oldum :) Genel anlamda bir çırpıda kendini okutabilen bir roman tavsiye ederim.

Baskı: Yağmur Sonrası