sarah jio
09.02.2016
Sarah Jio'nun okuduğum 3. romanıydı. Kurgu ve karakterler gayet güzeldi ancak bir Kış Böğürtleni değildi :) Anne'nin arkadaşı Kitty'ye aşırı derecede sinir oldum :) Genel anlamda bir çırpıda kendini okutabilen bir roman tavsiye ederim.
Baskı: Yağmur Sonrası