gülse birsel
15.02.2012
Çok beğenerek okumuştum. Ancak şimdi geriye dönüp baktığımda son derece gereksiz bir kitap olduğunu düşünüyorum. Hatta ilginçtir bu kitabın devamı niteliğide olan "Hala Ciddiyim" ve "Velev ki Ciddiyim" adlı kitapları da okudum. Boşa vakit kaybı...
Baskı: Gayet Ciddiyim