Gayet Ciddiyim
Bu kitabı, hayata bakış açımı sizinle paylaşmak, yaşamın manasını biraz da olsa irdelemek, günlük devinimlerin içinde yitip giden imgeleri birlikte ayrımsamak için kaleme aldım, falan dememi beklemiyorsunuz herhalde?! İlk kitabımdır, tanıtım yazısına özen göstereyim, bir mesajı olsun, şudur budur diye düşünmedim değil. Ama bence, hakikaten gerek yok! Şehirlerde yaşıyoruz ve özellikle bizim şehirlerde her dakika gülünecek bir şeyler çıkıveriyor. Metropol Manzaraları, g.a.gın metinleri hep bunlar. Hepimiz yaşıyoruz da, ben yazıyorum, aradaki fark o. Hayat kısa, bir tek güldüklerimiz yanımıza kâr kalacak. Yoksa oku, çalış, evlen, para kazan, para kaybet, çocuk yap, yaşlan, öl, hep aynı... Eğlenin diye yazıyorum, başka derdim yok. Vallahi. Gayet ciddiyim!
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(11)
Tüm puanları gör (141)müthiş zevkle okudum. tavsiye ederim.
Gülse Birsel'in tüm kitaplarını bekleme anlarında okudum, çerez gibi bir kitaptı benim için.
gündelik hayata mizahi bakışı muhteşem. dış mekanlarda okunması sakıncalı, zira kendi kendine gülündüğünden deli damgası yemek çok olası.
kendi görüşlerini insanlara yaymak için güldürme yeteneğini kullanıyor sanki evet komik ama her okuduğum kitabından sonra kızıyorum niyeyse
Yüksek sesle gülerek okuduğum bi kitaptı :)
hayatın içinden eğlenceli bir kitap..çıtır çerez kıvamında..
okurken inanılmaz eğlendim. herkese tavsiye ederim
cem yılmaz gösterisi gibidir onu izlerken(okurken) çok eğlenirsin lakin çıktığında aklında hiç bir şey kalmaz. okurken çok eğlendiren özellikle avrupa yakası izleyicilerinin beğeneceği bir kitaptır lakin 1 ay sonra aklında pek bir şey kalmaz eğer altını çizip bir tekrar etmediysen.
Çok beğenerek okumuştum. Ancak şimdi geriye dönüp baktığımda son derece gereksiz bir kitap olduğunu düşünüyorum. Hatta ilginçtir bu kitabın devamı niteliğide olan "Hala Ciddiyim" ve "Velev ki Ciddiyim" adlı kitapları da okudum. Boşa vakit kaybı...











