Eser· Kitap

Gayet Ciddiyim

6.6/10(141)

Bu kitabı, hayata bakış açımı sizinle paylaşmak, yaşamın manasını biraz da olsa irdelemek, günlük devinimlerin içinde yitip giden imgeleri birlikte ayrımsamak için kaleme aldım, falan dememi beklemiyorsunuz herhalde?! İlk kitabımdır, tanıtım yazısına özen göstereyim, bir mesajı olsun, şudur budur diye düşünmedim değil. Ama bence, hakikaten gerek yok! Şehirlerde yaşıyoruz ve özellikle bizim şehirlerde her dakika gülünecek bir şeyler çıkıveriyor. Metropol Manzaraları, g.a.gın metinleri hep bunlar. Hepimiz yaşıyoruz da, ben yazıyorum, aradaki fark o. Hayat kısa, bir tek güldüklerimiz yanımıza kâr kalacak. Yoksa oku, çalış, evlen, para kazan, para kaybet, çocuk yap, yaşlan, öl, hep aynı... Eğlenin diye yazıyorum, başka derdim yok. Vallahi. Gayet ciddiyim!

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Gayet Ciddiyim

Gayet Ciddiyim

Epsilon

312 sayfa

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

6.6/ 10
141 puan
10
10
9
15
8
22
7
32
6
29
5
12
4
11
3
4
2
4
1
2
Tthebookthief· Gayet Ciddiyim
10/1002.01.2016

müthiş zevkle okudum. tavsiye ederim.

Bbetfln· Gayet Ciddiyim
6/1017.02.2015

Gülse Birsel'in tüm kitaplarını bekleme anlarında okudum, çerez gibi bir kitaptı benim için.

EEsraAslan· Gayet Ciddiyim
8/1003.05.2014

seviyorum bu kadının yazılarını

11000kitap· Gayet Ciddiyim
10/1028.10.2013

gündelik hayata mizahi bakışı muhteşem. dış mekanlarda okunması sakıncalı, zira kendi kendine gülündüğünden deli damgası yemek çok olası.

Mmerveyildiz· Gayet Ciddiyim
5/1026.09.2013

kendi görüşlerini insanlara yaymak için güldürme yeteneğini kullanıyor sanki evet komik ama her okuduğum kitabından sonra kızıyorum niyeyse

DDinçer· Gayet Ciddiyim
9/1011.06.2013

Yüksek sesle gülerek okuduğum bi kitaptı :)

Oortasekerli· Gayet Ciddiyim
6/1012.09.2012

hayatın içinden eğlenceli bir kitap..çıtır çerez kıvamında..

Bbilge· Gayet Ciddiyim
8/1003.09.2012

okurken inanılmaz eğlendim. herkese tavsiye ederim

Aaktura· Gayet Ciddiyim
7/1018.06.2012

cem yılmaz gösterisi gibidir onu izlerken(okurken) çok eğlenirsin lakin çıktığında aklında hiç bir şey kalmaz. okurken çok eğlendiren özellikle avrupa yakası izleyicilerinin beğeneceği bir kitaptır lakin 1 ay sonra aklında pek bir şey kalmaz eğer altını çizip bir tekrar etmediysen.

Sstylish· Gayet Ciddiyim
7/1028.04.2012

eğlenceli, lay lay lom, çerez misali :)

YYBahadir· Gayet Ciddiyim
5/1015.02.2012

Çok beğenerek okumuştum. Ancak şimdi geriye dönüp baktığımda son derece gereksiz bir kitap olduğunu düşünüyorum. Hatta ilginçtir bu kitabın devamı niteliğide olan "Hala Ciddiyim" ve "Velev ki Ciddiyim" adlı kitapları da okudum. Boşa vakit kaybı...

Benzer Kitaplar