demet altınyeleklioğlu
19.06.2012
Uzun olması gözümmü baya korkutmuştu. Ama okumaya başlayınca zaten elinizden bırakamıyorsunuz. Eski dönem kitaplarını çok sevdiğim için almıştım ve iyikide almışım. Kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Baskı: Hürrem