D
didemmmm80

12.09.2012

2/10

Tatilde boş boş okunacak,kafayı yormayacak,eğlenilip gülünecek bir kitap Kazandırdığı birşey yok,gül ve geç...

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende