P
PlodPaint

08.01.2015

9/10

Kitabın tek sevmediğim yanı Nora'nın her şeyi çabucak tekrardan öğrenmesi. Scott hiç beklemeden her şeyi onun hafıza kaybından sonra anlatıyor. -Vee ve Scot- -ew . kara el.

Baskı: Sessizlik (Fısıltı, #3)