stephen king
18.03.2013
Kesilikle çok güzel bir kitap 50lerin 60ların sıcacık samimi havasını içinizde hissediyorsunuz. Sanki oturup size anlatılan bir hikaye gibi, bitince resmen yalnız hissettim kendimi :)
Baskı: 22/11/63