22/11/63
22/11/63

stephen king

V
Vanilya

18.03.2013

10/10

Kesilikle çok güzel bir kitap 50lerin 60ların sıcacık samimi havasını içinizde hissediyorsunuz. Sanki oturup size anlatılan bir hikaye gibi, bitince resmen yalnız hissettim kendimi :)

Baskı: 22/11/63