A
allegra

16.03.2013

7/10

Kitabın dili sade ve akıcıydı. Haruki'nin okuduğum ilk kitabı. Ben de cinsellikteki detayları gereksiz buldum ve gerçekçi gelmedi.

Baskı: Sınırın Güneyinde, Güneşin Batısında