haruki murakami
16.03.2013
Kitabın dili sade ve akıcıydı. Haruki'nin okuduğum ilk kitabı. Ben de cinsellikteki detayları gereksiz buldum ve gerçekçi gelmedi.
Baskı: Sınırın Güneyinde, Güneşin Batısında