Eser· Kitap

S*ktir Et

4.6/10(290)

Siktir Et demek sizi iyi hissettirir. Mücadeleden vazgeçmek, ne hoşunuza gidiyorsa onu yapmak, çevrenizdekilerin sizin hakkınızda düşündüklerini umursamamak ve kendi yolunuzdan gitmek harika bir duygudur. John C. Parkin’in bu komik ve ilham verici kitabı, Siktir Et demenin; Doğunun boş verme, vazgeçme ve bir şeylerin o kadar da önemli olmadığını fark ederek gerçek özgürlüğü bulma gibi ruhani fikirlerinin kusursuz bir Batı ifadesidir. Siktir Et; şarkı okumak, meditasyon yapmak, sandalet giymek ya da tütün yemek gibi eylemler gerektirmeyen ruhani bir yoldur. Modern zamanın küfürlü söylenişiyle, Siktir Et, Batılıları şöyle bir sarsıp kendilerine getirecek, anlam dolu hayatlarımıza egemen olan stresi ve gerginliği ortadan kaldıracaktır. Bu yüzden, bütün sorunlarınıza ve meselelerinize S*ktir Et demenin bir yolunu bulun. Hayatınızda yapmanız “gerekenlere” S*ktir Et deyin ve sonunda başkaları ne düşünürse düşünsün, neyi yapmak istiyorsanız onu yapın.

Baskılar4

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

S*ktir Et

S*ktir Et

Arunas Yayınevi

196 sayfaISBN 9786054429325
S*ktir Et

S*ktir Et

Arunas Yayıncılık

200 sayfaISBN 97860544293252011-01-01
S*ktir Et

S*ktir Et

Arunas Yayıncılık

200 sayfa
S*ktir Et

S*ktir Et

Arunas Yayıncılık

200 sayfaISBN 97860544293252011-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

4.6/ 10
290 puan
10
15
9
12
8
19
7
24
6
28
5
47
4
34
3
36
2
23
1
52
Kkujata· S*ktir Et
8/1017.03.2021

Kitap uzun zamandır kitaplığımda olduğu halde olumsuz yorumların etkisiyle elime alamamıştım. Lakin son zamanlarda sürekli gergin hissetmeye ve rahatlamayı başaramadığımı görünce can simidine sarılır gibi gömüldüm kitaba. İlk sayfadan itibaren bağlarımı gevşetmemi, rahatlamamı sağlaması mucize gibiydi. Hayat yolumda ilerlemeye çalışırken ne kadar da çok bağ oluşturmuş hareket alanımı kısıtlamışım. Kendimize yaptıklarımız hakkında farkındalık yaratan verimli bir çalışma. Sanırım doğru zamanda okumuş olmam içselleştirmemi sağladı. Kitabın mesajını yaşam biçimim haline getirebilmek için belli aralıklarla tekrar okumam gerektiğine inanıyorum. Teşekkürler John C. Parkin.

Ffavi· S*ktir Et
1/1030.06.2015

yaprak gibi afedersin.

Ddumurbaz· S*ktir Et
2/1026.01.2015

Ele aldığı temel felsefesini kendi üzerinde uygulattıran ilginç bir kitap, takdir ettim..

9/1012.01.2015

Bu tip kitaplar için insanlar genelde şu yorumu yaparlar "Zaten bildiklerimizi anlatıyor" :) Evet ama zihnimizin biyerlere tepiştirdiği ve unuttuğumuz duyguları tekrar açığa çıkaran ve o an yeniden düşünmemizi sağlayan bir kitap. Meraklısına öneririm:)

NNesferatu· S*ktir Et
4/1027.12.2014

Başlangıç olarak kitabı çok sevmiştim.Stresli dönemimde bir hayli rahatlamama sebep oldu.'Ignorance is a bliss' diye bir söz var,umursamazlık büyük bir nimet;kitap temeli itibariyle bunu anlatmaya çalışıyor,ama dikkat edin çalışıyor dedim.Çünkü bunu yaparken şu konuda bu konuda şöyle böyle 'siktir et' deyin derken o kadar çok sıkıyor ki tamam anladık sadede gel artık,ve ya hep aynı şeyleri tekrar ediyorsun.Hindistana gidip nirvanaya varmış olabilirsin de kırk yıllık ellerini başının arkasında bağlayarak oturmaya yok şöyle duruş pozisyonu deyip bu bir rehabilitasyon tarzıdır,chi'yi şuralarda toplar böyle olur dersen kızarım ben sana.Kitap 190 sayfa olacağına 30 sayfa olsaymış ama öz olsaymış keşke,okumayın rica ediyorum.

Bbirbiberiye· S*ktir Et
2/1017.06.2014

baştan sona s*ktir et demekte kitap

Ccivilian· S*ktir Et
1/1005.04.2014

Hata. Hayatımda okuduğum en boş 196 sayfa. Okuyalı çok olsa da içimi dökmek istedim çünkü çok doluyum bu konuda. Kitapta sürekli yapmamız gerekenler anlatılıyor. Kim bu adam? Nasıl cüret ediyor hayatımızı yönlendirmeye? Kişisel Gelişim kitaplarından nefret ederken bir şans vereyim demiştim, ama nefretimi arttirmaktan başka bir işe yaramadı bu kitabı okumak. Dipnot olarak; bu kitabın bestseller oluşu bestseller'lara karşı olan antipatimi daha da arttırdı.

SSeyhan· S*ktir Et
8/1029.01.2014

Kişisel gelişime meraklıysanız mutlaka okuyun;)

Ddelimi-ne· S*ktir Et
1/1012.01.2014

Bomboş bir kitaptı. Sürekli "Neden aldım ben bu kitabı?" diyip durdum. Reklamı çok iyi yapılmış olsa gerek. Kitabın yazılmasına hiç gerek yokmuş. Yazarımız kitabın kapağını broşür olarak yayınlasa ve dağıtsa yine aynı tepkiyi alırdı bence. 200 sayfa boyunca sadece aynı şeyi yazmış "Siktir et." Başka da bir şey yok.

HHANZALE/A· S*ktir Et
1/1015.11.2013

SIKICI/RUH BUNALTICI/ZAMAN KAYBI/ZİHİN YORGUNLUĞU...

BBörte Çene· S*ktir Et
1/1021.10.2013

Kitabın en güzel yanı adını kullanarak isabetli bir yorum yapabilmemizdir.

GG_and_P· S*ktir Et
1/1010.10.2013

Diyebileceğim tek şey.. "Para ve Zaman Kaybı".. Okumayın , tavsiye etmiyorum. Çok sıkıcı bir kitaptı.

Rrumeysakk· S*ktir Et
1/1031.08.2013

Dünyanın en gereksiz kitabı

Aaoozkul· S*ktir Et
1/1016.08.2013

bence bu kitaba adını uygulayın..

Iilayke· S*ktir Et
3/1001.08.2013

keşke okumasaydım demiyorum ama sevemedim ben

Iiroshjum· S*ktir Et
3/1031.07.2013

Sirf yarim birakmamak adina okudum ve bitirdim.bu kitap kendi turunde okudugum son kitaptir.daha da bu hatayi yapmam

AAKA· S*ktir Et
1/1028.07.2013

eğer paranız bol geliyorsa tuvalet kağıdı yerine kullanabilirsiniz. zira kitabın tek faydalı yanı kasenizi çizmemesi olabilir, silerken.

Ssoslusarma· S*ktir Et
1/1026.07.2013

evet isim oldukça iddialı fakat bana kalırsa kitap vasatın bile altında. paranıza ve emeğinize değmez doğrusu.

KKenpachi· S*ktir Et
2/1020.07.2013

Bu kişisel gelişim kitabı yazarlarının; bu kitapları yazıp yazıp insanlara sonsuz iyilik ve boş verme dersi verirken kendilerinin hayata dair ne kazanımları olmuş yada onu yapın başarın bunu deneyin tutturun derken, neden bu adamlar oldukları yerde kalmış negatiflik abideleri olup sallanmışlardır onu hala çözebilmiş değilim..

Ttürkan arvas· S*ktir Et
2/1018.06.2013

vasat.

Ookuyan· S*ktir Et
1/1005.06.2013

http://moonlightcat13.blogspot.com/2013/03/sktir-et-john-c-parkin.html

Kkusum· S*ktir Et
3/1002.06.2013

Rahatlatıcı bir kitap olduğu doğru ancak beklentilerim yüksek olduğu için heyecanla okumuyordum ve kötü son;yarıda bıraktım...

Ttaediumvitae· S*ktir Et
3/1030.05.2013

Sikko kitap.

CCessie· S*ktir Et
3/1029.05.2013

Saçma sapan bir kitap, çelişkilerle dolu.

Ccerenimsi· S*ktir Et
3/1018.05.2013

Yarim birakmistim, aklim kalmasin hadi deyip bitirdim. Pismanim. Hükümsüzdür.

Benzer Kitaplar