Eser· Kitap

Yüreğim Seni Çok Sevdi

6.8/10(914)

Biliyorum, imkansız aşk bu! Ama hükmedemiyorum kendime... demişti Murat. Çünkü, yüreğim seni çok sevdi!.. Ardından da dizelere dökmüştü sevdasını. Yüreğim seni çok sevdi O yürek talan O yürek yangın yeri O yürek sen istiyor Bir tek seni... Aslı ile Muratın İstanbul-Bursa-Amerika üçgeninde yaşadıkları destansı aşkın öyküsü... Herkesin kendinden bir şey bulabileceği kadar gerçek...

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Yüreğim Seni Çok Sevdi

Yüreğim Seni Çok Sevdi

474 sayfaISBN 9789752108226

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

6.8/ 10
914 puan
10
170
9
100
8
135
7
122
6
128
5
87
4
57
3
44
2
30
1
41
RRüveyda Akyüz· Yüreğim Seni Çok Sevdi
6/1027.10.2015

Canan Tan'ın anlam veremediğim kadın karakterlerinden biri daha ! Ama derim ki Murat'ı hiç unutamayacağım.

Kkujata· Yüreğim Seni Çok Sevdi
5/1003.09.2015

Kafa dağıtmak için okunabilecek, eski türk filmi tadında, sürükleyici bir kitap.

MManyak okur· Yüreğim Seni Çok Sevdi
10/1019.05.2015

kitabı bitirdiğime üzüldüm ,yemeden içmeden okudum. harika bir yazar harika bir kitap

CCAKA· Yüreğim Seni Çok Sevdi
10/1016.04.2015

Muhteşemmmm. Uzun yıllar oldu okuyalı ama hala unutamadığım bir hikayedir.

Dderysisdeth· Yüreğim Seni Çok Sevdi
6/1015.04.2015

Canan Tan anlatımı iyi bir yazar ama kitabın konusu oldukça klişe

EElif055· Yüreğim Seni Çok Sevdi
4/1013.04.2015

Yazarın Piraye romanına çok benzettim karakterler ve olay örgüsü bana çok fazla Pirayeyi anımsattı. Genel hatlarıyla çok fazla beğenmedim.

Ggül ekmen· Yüreğim Seni Çok Sevdi
5/1003.04.2015

Kitap bittiğinde dilimdeki tek sözcük "ruhsuz, narsist zavallı Aslı ohh olsun sana hakettin ama" oldu.. :) Neyse Türk filmi tadında klasik Canan Tan romanı..Soma felaketini yaşadığımız şu acılı günlerde edebi bir eseri tam olarak algılayabileceğimide sanmıyorken aparatif niyetinde okunası bir kitap..Ama akılda kalıcı nokta istakozların beyninin ve ses tellerinin olmadığı böylelikle soframıza gelme aşamasında çiğ çiğ kaynar suya atıldıklarında acı hissetmemeleriydi ilginç..

LLulu Marley· Yüreğim Seni Çok Sevdi
7/1001.04.2015

çok uzun zaman oldu,nasıl değerlendireceğimi bilmiyorum..Ama hala aklımda olması iyi bir kitap olduğunu gösteriyor..ve hala kütüphanemde ....

Ccomertpay· Yüreğim Seni Çok Sevdi
10/1016.02.2015

Defalerca okudum şu kitabı ve hala bıkmış değilim.

MMyosotis· Yüreğim Seni Çok Sevdi
4/1029.11.2014

Okuduğuma pişman olduğum kitaplardan bir tanesi... İçinde ünlü şairlerimizin şiirleri olmasa hiçbir işe yaramaz! Lisedeyken okumuştum bu kitabı ve vakit kaybından başka bir şey olmadığını yeni yeni idrak ediyorum. Yazara değil bu değerlendirmem. Çünkü biliyorum ki her yazı yazıldıktan sonra okuyucusuna aittir. Yazar artık kitap için hiçbir şey yapamaz... Aşk romanlarından bunalmış biri olmam beni bu değerlendirmeyi yazmaya itti. Fakat aşk romanlarının da bir edebî yönü olması kanaatindeyim. Bu kitapta edebî bir kaygı hissetmedim. Kafa dağıtmak için okunulabilir sadece...

Mmargiiselution· Yüreğim Seni Çok Sevdi
7/1008.10.2014

Hafızamdan asla silinmeyecek kitaplardan birisi. O kadar güzel ki, olaylar,karakterler,şiirler ve imkansızlık.

TTuba Tekin· Yüreğim Seni Çok Sevdi
10/1001.10.2014

Tek kelimeyle mükemmel.

Aahsenno· Yüreğim Seni Çok Sevdi
7/1007.09.2014

Ağlayacagım diyorsanızz uygundur. Yahut okuma alışkanlığı kazanmak adına akıcı kitap isteyenler için :)

AAylinn· Yüreğim Seni Çok Sevdi
3/1029.08.2014

Rezalet bir kitap. Yani ben hiçbir kitaba rezalet demem ama bu kitap rezalet. Kitapları yarım bırakmayı sevmediğim için bitirdim işkence gibi bir süreçti. İlkokul 3'te okusam belki sevebilirdim. Aslı'nın iç sesi: "Hayır Aslı sen asla insanları dış görünüşlerine ve maddi imkanlarına göre yargılayan bir insan olmadın, olamazsın! Bırak bu önyargıyı, kendine gel!" Bu cümleyi uydurdum şu an ama kitabın geneli böyle. Aslı çok gıcık bir karakter. Gerçek hayata çok uzak geldi bana. Hayır yani birde Aslıya o kadar katlanıp kitabı bitiriyorsun mutlu sonla da bitmiyor.

Şşahsına münhasır· Yüreğim Seni Çok Sevdi
9/1028.08.2014

her sayfasında ağladım. her satırında aşkla acıyı birlikte duyumsadım.

FFeyza Nur· Yüreğim Seni Çok Sevdi
10/1019.08.2014

Çok güzel bir aşk hikayesi. Herkesin okuması gerek diye düşünüyorum. Okumayan çok şey kaçırmış demektir.

SSinan CEYHAN· Yüreğim Seni Çok Sevdi
8/1012.08.2014

Güzel bir kitap okumaya değer...

Llimonlukek· Yüreğim Seni Çok Sevdi
5/1022.07.2014

Kitabi okudum güzeldi ama okunmasa da olur bence ayrıca ben kitapta aglamadim

VVolunteer· Yüreğim Seni Çok Sevdi
7/1002.07.2014

turk edebiyatina frkli bir boyut getirmis Canan Tan. siirler muazzamdi.

HHilalakt· Yüreğim Seni Çok Sevdi
1/1016.06.2014

çok kötü, zaman kaybı

Ggululucan· Yüreğim Seni Çok Sevdi
5/1023.05.2014

Kitap bittiğinde dilimdeki tek sözcük "ruhsuz, narsist zavallı Aslı ohh olsun sana hakettin ama" oldu.. :) Neyse Türk filmi tadında klasik Canan Tan romanı..Soma felaketini yaşadığımız şu acılı günlerde edebi bir eseri tam olarak algılayabileceğimide sanmıyorken aparatif niyetinde okunası bir kitap..Ama akılda kalıcı nokta istakozların beyninin ve ses tellerinin olmadığı böylelikle soframıza gelme aşamasında çiğ çiğ kaynar suya atıldıklarında acı hissetmemeleriydi ilginç..

Iirem-· Yüreğim Seni Çok Sevdi
6/1010.05.2014

Canan Tan'ın okuduğum ilk ve son kitabı oldu. Bütün kitaplarını aynı konuda ve ölçüde yazdığını öğrendikten sonra tabi... Her neyse akıcı sayılan bir kitap ve beni hüzünlendirmişti. Okunsada olur okunmasada olur.

Vvldnyrt· Yüreğim Seni Çok Sevdi
8/1006.05.2014

Bir Canan Tan hayranı olarak heyecanla okuduğum bir kitap daha. Kitabı birkaç yıl önce okusam da arada aklıma gelir bazı bölümleri.

TTheVoice· Yüreğim Seni Çok Sevdi
7/1028.04.2014

Kitapta geçen hikaye tabiki konu olarak gereksiz ama insan doğası gereği en ihtiyaç olmadık anda bu tür kitaplar okuyarak duygularımıza bir yardım ararız. İşte bu kitabın da tüm hikayesi bundan ibaret. Okuyanlar da bunun farkındadır ama farkında olmadığına kendine inandırmaya çalışıp aksi yorumlarla olmadık yönlendirmelere meydan verebilirler. Gelelim kitaba ; Karşısındakini seven ama gelecek hakkında düşünüp hem kendini kahreden ve aynı zamanda yıpratan hem de umutsuzluğa iten ve ömür boyu pişmanlık duymasını sağlayan üzücü bir hikayedir bu kitaptaki. Aslı gibi , Murat gibi birçok insan vardır bunları yaşayan. Gençliklerinin verdiği toylukla beraber yanlış kararlarının yada doğru olduğunu sandıklarının etkisiyle yola devam edip pişmanlıkları içeren ve yalnız başlarına kaldıklarında yaptığı yanlışın farkında olan. Bir basit hikaye olarak değil de , şuan var olan , yaşanmışlıklar katan bir gerçeklik üzerinden ele alıyorum burada anlatılanları. Ve ne yazık kı bu sebeple kızamıyorum Aslı'ya, onunda haklı gerekçeleri var kendince. Burada da asıl anlatılmak istenen bu. "Ani kararlarımız ilerideki pişmanlıklarımızın birer ölçütüdür." Aşk olsun başka bir şey olsun , bu hep böyledir.

Llightkitap· Yüreğim Seni Çok Sevdi
7/1026.04.2014

Akıcı bir kitap, fakat kapak tasarımı güzel değil.

Benzer Kitaplar