Eser· Kitap

İz

6.7/10(301)

Yakın çevremizde benzerlerini görebileceğimiz gerçeklikte bir baba-kız öyküsü... Babasına hayran Verda, hatta âşık. Biricik kahramanım diyor onun için. Ne var ki, yıllar önce annesiyle babasının boşanmasından sonra ayrı düşmüşler birbirlerine. Çatışmışlar, çelişmişler ama sevgileri içten içe hep sürmüş. Kariyerinde zirveye ulaşmış ünlü avukat Vedat Karacan’ın intiharıyla başlıyor öykü. Bu beklenmedik ölümün ardında yatan gizi çözmek Verda’ya düşmektedir. Geriye dönüp baktığında yüzleştiği keşke’leriyle, pişmanlıklarıyla ve içini kavuran devasa bir özlemle sürecektir babasının izini... Minicik çocuk ellerimi avucunun içine hapsettiğinde, yüreğim yüreğinde eriyordu babacığım. Parmaklarım büyüdü diye mi tutmuyorsun artık ellerimi? Keşke hep küçük kalsalardı... Ne oldu da ayrıldı ellerimiz baba? Hiçbir zaman soramadım bunu sana. Sormak istediğimde fırsat olmadı, fırsat olduğunda cesaretim... Soluk soluğa okuyacağınız, farklı bir Canan Tan romanı...

Baskılar2

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

İz

İz

Altın Kitaplar

395 sayfaISBN 97897521132512011-03-01
İz

İz

Doğan Kitap

417 sayfaISBN 97860509314642016-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

6.7/ 10
301 puan
10
39
9
31
8
55
7
51
6
42
5
31
4
24
3
13
2
7
1
8
Bbirrccan· İz
8/1014.09.2017

"Babamı keşke'lerle uğurladım. İçime dert olan pişmanlık düğümleriyle. Aynı yanlışı annem için de yinelemek istemiyorum. Arkasından dökecegim göz yaşları, yalnızca onu yitirmekle ilgili olmalı, yapamadıklarım ya da yanlış yaptıklarımla ilgili değil." "Varlığın değil, yokluğun değerini bilir insanlar. Mutluluğun değerini bilenler, mutsuzluğu tatmış olanlardır." Zevk alarak okuduğum bir kitaptı. Altı çizilecek çok cümle vardı. Yazılan yorumların aksine ben yazarın hikayenin sonunu bağladığını düşünüyorum. Çocuk gözünden anne babanın ve çevrenin aile içindeki durumunu güzelce yansıtmış. Eşlerin birbiriyle ilişkisini de gözden geçirmesinde etkileyici yorumlar yapıyor. Okuduğum ilk Canan Tan kitabıydı ve benim için güzel bir başlangıçtı.:-)

YYonca· İz
10/1001.03.2017

Kitaptaki konu anne ve babasının boşanmasıyla babasına kırgın olan verdanın babasıyla arasında geçiyor.Hiç beklenmedik bir zamanda babasının intiharı ile yıkılan Verda bu duruma araştırmaya başlıyor ve araştırırken başından olaylar geçiyor. Başarılı bir kitaptı,okumanızı öneririm. Unutmadan babalar,kızların ilk aşkıdır. Verdada babasina oldukca bağlıydı.

LLAydLiNe· İz
2/1010.02.2017

Canan Tan' ın yazarlığını beğenmeyen bi ben mi varım? Çok yalın ve zorlama geliyor kitapları. Eskiye göre kendini geliştiriyor ama yazdıkları hep askıda. İz' le güzel bir konu bulmuş ama irdeleyememiş. Çok fazla dağıtmış aklındakileri. Daha çok ilerlemesi gerekiyor diye düşünüyorum.

Ffndkkk· İz
2/1023.02.2015

Piraye ve En son Yürekler Ölür gibi müthiş kitapları yazan birinden beklenemeyecek kadar kötü bir kitap olmuş. 80'ler sonu 90'lar başında yapılan yavan , bol ajitasyonlu Türk filmleri gibiydi..Araya serpiştirilen gezelim-görelim tadındaki gezi maceraları ise sıkılma konusunda nirvanaya ulaşmamı sağladı resmen..Hayal kırıklığına uğradım.. :(

10/1016.02.2015

Kitabı okumaya başlamıştım ve bitiremeden sınav haftası gelmişti.Henüz devam edemedim ancak en kısa sürede bitireceğim.

Ttgcezkn· İz
8/1005.01.2015

Harikaydı

Uumay33· İz
6/1008.05.2014

biraz yavaş ilerliyor ama fena değildi

Hhasbur· İz
8/1009.04.2014

Okurken babamı çok özledim. Beni epey ağlatan bir kitaptı.

7/1024.01.2014

Canan Tan'in her kitabini zevkle okudum, Bu kitabdia cok etkileyiciydi.

Yyarış· İz
10/1027.12.2013

çok güzel br kitap...♥

Lleylakce· İz
7/1011.12.2013

Avukat adaylarının okuması gereken kitaplardan diyebilirim.

SseVda· İz
8/1021.11.2013

Kitap sayesinde Karadeniz Ve Akçay ı gezdim diyebilirim :)

Ddenizari· İz
8/1002.11.2013

Sürükleyici bir çırpıda okunacak bir kitap..

KKibele· İz
7/1002.09.2013

Canan Tan okuyunca, romanlar'ının film olabilir düşüncesi geliyor aklıma. Piraye ve Yüreğim Seni Çok Sevdi'den daha iyi buldum kitabın konusunu. Sürükleyici olması, soluksuz okutuyor. Yaşamda sıkça rastladığımız bizden bir hikaye...

7/1023.08.2013

okumaya değer bir kitap ..

4/1022.07.2013

Canan TAN'ın kalemini cok sevmeme ragmen sıkılarak okuduğum bir kitaptı.

1/1021.07.2013

sonu olmayan vasat bir kitap.

HH.Esma· İz
5/1011.07.2013

Sonunun şaşırtmasını beklerdim ama maalesef öyle olmadı.

RRHCP· İz
8/1011.06.2013

güzel heyecanlı fakat sonu biraz beklentileri karşılamıyor gibi

Zzlyh@· İz
5/1003.06.2013

Kardeşimde kaldığı için yarım bıraktım yoksa yarım bırakılacak kitap değil :)

2/1024.05.2013

çoğu kişi gibi bende beğenmedim. öylesine yazılmış bir kitap gibiydi.

FFeLi· İz
10/1023.05.2013

Babam yoğun bakımdayken okuma başladım, vefat edince bitirdim... Terapi gibiydi. Bol bol altını çizdim. Hâlâ kitaplıktan çıkarıp altını çizdiğim bölümlere göz atarım...

FFurkan.· İz
9/1028.03.2013

Tavsiye ederim hoş bir kitap.

Ssymlyn· İz
6/1007.02.2013

Kitabı beğendim beğenmesine de kitap adı ve kitabın sonunda biraz sorun var gibi.

7/1029.01.2013

Bir arkadasimin hediyesiydi ve yilin okudugum ilk kitabi olsun istedim. Tanidigim bir yazar degildi acikcasi ve bende cok kalici bir etki birakti diyemem. Öncelikle, yazarin dili temiz, cümleleri sade ve anlasilir. Karakterlerden rahatsiz oldum. Verda karakteri, celiskili ve tutarsizdi. Babasini o kadar cok sevmesine karsin, o kadar uzak durmasina ve hiddetlenmesine anlam veremedim. Ayrica, esine hakli bir tavir almis ve bosanma asamasina gelmisken, onunla tatile cikmasina, hadi ciktin diyelim, sonrasinda, ugradigin hakaretten ötürü, bir konusma/ tartisma yapmaksizin, barismasina anlam veremedim. Avukat babada ayni Verda gibiydi. Etik yoksunu...-Oysa, yazar hicte öyle bir karakter yaratmaya calismamis-Evliyken, baska bir iliski yasamasi...O iliskisine sahip cikamamasi...Sonrasinda, is arkadasiyla evlenmesi...O is arkadasinin, esinin can yoldasi olmasi... Ayagi yere saglam basmayan, kafasi karisik insanlarin hikayeside diyebiliriz. Ama mükemmelliyetcilerde ayni zamanda. Dogrulari parsalleyen karakterlerden hazzetmedigim icin, sevemedim sanirim karakterleri. Ve sonuda cok parlak bitmedi. Ama genel bir bütün olarak kitap etkiledi yer yer. Bazi dialoglara kayitsiz kalamadim. Benimde babamla asilmasi imkansiz ucurumlar var cünkü aramda.

Benzer Kitaplar