Eser· Kitap

Aşk Yakar (Breathing #3)

8.4/10(18)

'Seni sevmek ateşlere atlamaktı bile bile. Seninle ya da sensiz...' Ne anılar bırakabilir peşini ne de kalbinin derinliklerine gömdüğün o adam Çünkü aşk yakar, kül eder; onu taşıdığın müddetçe küllerinden yeniden doğar. Dünyada oldukça büyük yankı uyandıran Nefes serisinin bu son kitabını elinizden bırakamayacak ve son sayfasına kadar soluksuz okuyacaksınız. 'Oldukça duygusal ve yürekleri ısıtan bir son. İnsanı daha ilk sayfadan içine çekip sürükleyen bir kurgu. Tek kelimeyle enfes.' -Colleen Hoover, Hopeless - New York Times Bestseller Yazarı)- '...Uzun zamandır böylesine bir aşk hikâyesi okumadığınıza eminim.' -Guardian-

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Aşk Yakar (Breathing #3)

Aşk Yakar (Breathing #3)

Parodi Yayınları

456 sayfa2014-09-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.4/ 10
18 puan
10
5
9
4
8
6
7
2
6
0
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
SSatanistKesenKedi· Aşk Yakar (Breathing #3)
8/1024.04.2016

Kesinlikle okunması gereken bir Seri nefes serisi. Ve o seriye yaraşır bir kitap olmuş Tavsiye ederim okuyun.

MMervekoroglu· Aşk Yakar (Breathing #3)
9/1009.03.2016

En az sevdiğim kitap oldu seride.Sonunu ne yapmaya çalışmış...

Eestima· Aşk Yakar (Breathing #3)
9/1010.12.2015

Ben bu aşka da bu seriye de ba-yıl-dım. Kesinlikle okumalısınız.

Pperesstt· Aşk Yakar (Breathing #3)
8/1016.04.2015

İlk olarak Bu kitapta Emma'yı daha katlanılabilir bulduğumu söylemeliyim, ilk başlarda yine beni sinir etsede 2. kitap kadar degildi, zaten daha sonra devreye Evan girdi ve kitap öyle bi ilerledi ki elimden bırakamadım. Ahh Evan sen nasıl bir insansın, nasıl bir aşktır senin ki.... "Göğsüme yaslandığında gözlerimdeki yaşları daha fazla tutamadım. "Yapamıyorum..." diyordu." Bunu daha fazla yapamıyorum. " Bogazımdaki düğümle " O halde ben senin yerine yaparım, " dedim. "Seni sevmeme izin ver. Seni ikimize de yetecek kadar sevmeme izin ver. Sen buna layık olduğuna ikna olana kadar. Çünkü sen buna degersin Emma. Seni buna nasıl ikna edeceğimi bilmiyorum ama ömrümün geri kalanını bunu deneyerek gecirebilirim. Şimdi benden vazgecemezsin. Buna izin vermem."

LLulu Marley· Aşk Yakar (Breathing #3)
10/1031.03.2015

bu son kitap uzatmaları oynamış ayrılığa hiç gerek yoktu..ama kalem güzel olunca okudum,tavsiye mi kesinlikle okuyun..

Eelif09· Aşk Yakar (Breathing #3)
10/1021.02.2015

Nefes serisinin 3.kitabı bu kitap müthiş harikaydııı kitabı yaşıyorsun sanki bitirdiğime çok üzüldüm dönüp tekrar okuduğum bile oldu.ilk baslardan biraz Üzücü olsada sonu güzel bitti.ŞİDDEtLE TAVSİyE EdİYORUm

Iinci· Aşk Yakar (Breathing #3)
8/1029.11.2014

http://illekitap.blogspot.com.tr/2014/11/rebecca-donovan-ask-yakar-nefes-serisi-3.html ~~*~~ "Seni sevmek, ateşlere atlamaktı... Seninle ya da sensiz..." ~~*~~ Veee... serinin son kitabı ve Emma'nın yaptığı seçimlerin bedellerini ödediği ve ödettiği hayat! Evet, kitap 2. kitabın yarım kaldığı yerden son hızla devam ediyor. Emma, liseyi bitirdi ve üniversiteye başladı, ikinci kitabın yarım kaldığı noktanın üzerinden kocaman iki yıl geçti... acılar yerini kanayan yaralara bıraktı, geçmişin hataları peşinde hala adım adım onu takip ederken Emma yeni hayatına devam etme çabasında! Tabi bu hayatta çok yakın arkadaşı Sara'dan uzakta, kendisini tanımayan ve kendini tanıtamadığı arkadaşlarıyla hayatına devam ediyor. Kısacası aldığı hatalı kararların... başkaları adına yaptığı seçimlerin bedelini ödüyor... yaralı olan ruhu ve kırık olan kabini onarmayı beceremeden onlarla yaşamaya çalışıyor farkına varmadan her an daha da yaralanarak! Peş peşe kitaplar okununca peş peşe de yorumlar geliyor :D Öncelikle bu seriye ben Tuğçe Nida sayesinde başladım. Kendisi Tut Elimi kitabını tavsiye etmiş ona güvenerek seriye dalış yapmıştım ve iyi ki yaptım diyorum. Genel olarak yorumlara baktığımda seriyi beğenenler kadar klasik ve sıradan bulanlar da vardı ama ben beğendim. Serinin her kitabını büyük bir merakla ve ne olacağının heyecanıyla okudum. En büyük heyecanını da son kitap Aşk Yakar yaşattı bana! Son kitaptı ve bir şekilde olayların sonlanması ve aşkın kazanması gerekiyordu ama... kazanan Evan'ın aşkı ve aşk için savaşması mı olacaktı yoksa Emma'nın yaptığı seçimlerden ve aldığı kararlardan dolayı aşkın kaybedişi mi olacaktı meraktaydım. Ben bu seriyi beğendim arkadaş! Bu kadar ve tavsiye ediyorum okuyun!Aşk, arkadaşlık, aile ilişkileri, dram.... her şey vardı ve sıkmadan akıcı bir şekilde okutuyordu seri kendisini. Şahsen ilk iki kitaptan daha soluksuz okudum bu kitabı çünkü Emma hiç de tahmin edemeceğim şeyleri seçti, kaçtı ve sonucunda çektiği acıları unutmak için annesinin izinden gitmeye başladı o da yetmediği sevdiği insanlardan uzaklaştı falan filan... Ama en güzeli neydi biliyor musunuz? Bütün bunların, bu acıların, hataların, ayrılıkların ardından... benim işte bu dediğim tek şey Evan'ın aşkıydı! İlk kitapta aşkının peşinden koşan pes etmeyen Evan... sonradan yaşananlara rağmen aşkına sahip çıkması... "bende böyle birini istiyorum" dedirtti! Hatta bir yerde "benim sevgim ikimize de yeter" tarzı bir cümle kuruyor... dokundu be bu kısımlar kalbime... bu kitapta Evan&Emma ilişkisi beni daha çok etkiledi be! Serinin son kitabı ve ben sizlere son kez söylüyorum... Alıp okuyun bu seriyi! Nefes (Breathing) Serisi'nin Kitapları: Tut Elimi Benimle Kal Aşk Yakar

Benzer Kitaplar