Eser· Kitap

Bunu Sen İstedin!

8.7/10(42)

''Roman kahramanları tatlı tatlı çekişir, yaşar giderken Vefa Hanım'ın yarattığı karakterler gibi, benim de kim bilir hangi roman için, kim bilir hangi yazarın yarattığı bir roman karakteri olabileceğimi düşündüm.'' -İclâl Aydın- Aşkın tüm coşkusunu hissedeceğiniz tutku dolu yeni bir romantik komediye hazır mısınız? Okurlarını özlediği karakterlere kavuşturacak olan Vefa Enver'in okumaya ara vermeden son sayfasına ulaşacağınız yeni romanı... Bunu Sen İstedin! Ne dilediğinize dikkat edin çünkü gerçekleşebilir. Onlarınki gibi tutku dolu bir aşk yaşarken bir kadın ve bir erkeğin tek dileği olabilirdi. Sonsuza kadar birbirlerine ait olmak.Sibel hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını fark ettiğinde Baran ile evlenip onun soyadını almıştı bile...

Baskılar3

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Bunu Sen İstedin

Bunu Sen İstedin

Ephesus Yayınları

440 sayfa2013-01-01
Bunu Sen İstedin!

Bunu Sen İstedin!

Ephesus

472 sayfa2011-03-01
Bunu Sen İstedin

Bunu Sen İstedin

Ephesus Yayınları

440 sayfaISBN 97860553584882013-10-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.7/ 10
42 puan
10
17
9
10
8
7
7
7
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
1
~~CANSEL~· Bunu Sen İstedin!
10/1003.02.2015

Çocuk da yapamadim kariyer de de oldugu gibi bunda da cok zevk alarak okudum gercekten tavsiye ediyorum ki arkadaslarima da okutacagim sonu bana gore kotu bittigi icin yarin biran once son kitaba baslayacagim mutlu bitmeyen son benim icin bitmemis demektir :)

33kelebek3· Bunu Sen İstedin!
10/1015.04.2014

kitabı büyük bir beğeni ile okudum ve hiç zaman kaybetmeden devam kitabına geçtim

EElysion· Bunu Sen İstedin!
8/1030.12.2013

1.kitaptan daha çok sevdim..

Iinci· Bunu Sen İstedin!
10/1020.08.2012

Üç arkadaşın hayatlarındaki inişler çıkışlar ve kendi ailelerini kurma çabaları bu kadar güzel anlatılırdı. Her şekilde çok güzeldi.

NNeva· Bunu Sen İstedin!
7/1023.06.2012

3 arkadaşın aşk hayatlarını anlatan romantik komedi, okurken eğlendim, güldüm... :)

Eeses· Bunu Sen İstedin!
10/1007.05.2012

serinin 2. kitabı, olaylar kaldığı yerden sokulsuz devam ediyor. mutlaka okunmalı :)

Hhulyami· Bunu Sen İstedin!
7/1001.01.2012

Çocuk da Yaparım Kariyerde nin devamı olan bu macerayı çok sevdim:))..Burada da Aslı-Hakan,Ahu-Can olaylı çiftimiz Sibel ve Baran vardı.. Hikayemiz bu sefer Sibel ve Baran'ın düğünün de başlıyordu yine bir olay ile tabii ki..Sibel,Baran'ın bekarlığa veda partisindeki kaçamağının acısını çıkartmak istiyordu ve tam da düğün gününde evlenmekten vazgeçmişti..Baran her zaman ki gibi maçoluğu ile sorunu çözmüştü ama ufukta çok büyük olaylar vardı onlar için..Belki de suların durulması için bu gerekiyordu da ... Ahu ile Can geçmişte ayrılığın ucundan dönmeleri , evlenmeleri ve Ahu'nun tekrar hamile kalması ile bebek heyecanı yaşıyorlardı..Ahu'nun kariyerini bir kenara bırakarak Can ile evlenmesi ama hala daha evde olmaya alışamaması en ufak bir olayda işe geri dönmeye uğraşması çok eğlenceliydi..Özellikle Can'ın yeni bayan eleman alması ile Ahu iyice huzursuz olmuştu.. Benim gözde çiftim Aslı ile Hakan cephesinde ise ilişkileri gün geçtikçe ciddiye doğru yol alıyordu..İki aşık birbirlerine her geçen daha da bağlansalar Aslı'nın kompleksleri Hakan'ın annesinin onu bir türlü kabul edememesi,Hakan'ın eski eşinin gölge gibi onları takip etmesi.Aslı'nın korkularını daha da tetikliyordu..Bir de hikayemizde yeni bir çift de ortaya çıkıyordu Nazlı ve Kadir...Onların hikayesi ise tamamen rastlantı ama çok da hızlı bir şekilde başlıyordu.. Kısaca maceranın bu bölümünde özellikle Sibel ve Baran çifti çok büyük olaylar ile sınanan evliliklerinde Sibel ne kadar modern ise Baran'ın da o kadar gelenekçi bir aşiret olan aileden gelmesi birbirlerini ne kadar severlerse sevsinler hala olaylar ile dolu evliliklerinin çalkantılı günlerinde çiftin geçtiği sınavı sanki kendim birebir yaşamış gibi hissettim...Çok büyük bir keyif alarak okudum... Devamını bir an önce okumak istiyorum..Bu güzel romantik komediyi tavsiye ederim..

Eelips· Bunu Sen İstedin!
10/1023.12.2011

devam kitapları her zaman iyi olmuyor hikaye basitleşiyor. ama bu kitap harikaydı. her sayfasını keyifle okuyorsunuz.

Benzer Kitaplar