Erkek Dedikodusu
Dedikodu için en az iki kişi gerekir, ve de bolca malzeme... Derin ve Pera, birbirini tanımayan iki kadın, ortak bir arkadaşlarının düğününde “bekârlar masası”na düşerler, bu talihsizliklerini sohbetle bastırmaya çalışırken, koyu bir muhabbet başlar. Derin ve Pera’nın birbirlerine anlattıklarını, sırlarını, güldüklerini, ağladıklarını dinlerken masadaki 3. kişi olarak sizin de sohbete dâhil olmamanız mümkün değil. Her türlü dedikodunun döndüğü bu masaya davetlisiniz, bakalım Derin ve Pera neler anlatacak? Neler yaşayacaklar ?
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Tüm puanları gör (144)Kafa dağıtmalık eğlenceli bir kitaptı:)
bi selindrella serisi olamaz ama okursanız nerden aldım ben bunu yaa demezsiniz eğlenceli ama bi Alex değil :)
Uzun zaman önce elime aldım ve popüler olduğundan sanırım güzel bir kitap olduğunu düşünüp başladım ama her sayfada delirdim. O nasıl anlatımdır, nasıl bir günlük hayat dilidir. Çeviri kitaplarda bile diyaloglar böyle Avrupai değil. Basit anlatım. markalar. gereksiz karakterler deli oldum ve yarım bıraktım. Nedense bugün elime aldım ve bu kez hiç bir beklentim olmadan okumaya başladım. Beklentim yokken akıp gitti ve bir günde bitti. Kitap güzel miydi,hayır. Ama okunur, eğer parana kıyıp aldıysan paşa paşa oku yok almadım diyorsan sakın! Parana değecek yüzlerce kitap var.
Fena değil . Detaylı yorum için ; http://hayalperestinzamanyolculugu.blogspot.com.tr/2014/01/erkek-dedikodusu-yorum.html
Gayet güzel.Pera ve Derin'in bir düğünde bekarlar masasında tanışmasıyla yaşadıklarını anlatıyor.
Çok güzel bi kitap perayla birlikte kızıyosunuz ,perayla birlikte seviniyosunuz.kesinlikle tavdiye ediyorummm :)
açıkcası çok beğendim dizüstü edebiyatın en kötü kitaplarından biri, fakat karakterleri yakın bulduğumdan dolayı bir 5 puan verdim
Bu kitap gerçekten de harikaydı. İki kızın dostluklarını anlatıyor. Başlarında konuyu anlamayabilirsiniz fakat sonra çantanızdan çıkmayan bir kitaba dönüşecektir :)
Çok eğlenceli bir kitap olması ile beraber, okurken sıkmayan bir kitap. Dizüstü Edebiyat, serisinde okuduğum ve beğendiğim ilk kitaptı...
Her kadinin hayatindan kesitler bulacagi bir kitap. Cok tatli bir dille genc kizlarin evlenene kadar ne cektiklerini anlatiyor.
Biraz eğlenmek için okunulası kitap.Edebi bir seyler bulmanız imkansız.
Beklentimi karşıladığını söyleyemicem.
sürükleyici hemen bitirilebilir
Elimden bir türlü bırakamadığım, hiç bitmesin istediğim süper eğlenceli kitap. Mutlaka okunmalı :) cok güldüm her anımda beni mutlu etti bu kitap...
Sadece biraz eğlenmekse amacınız neden olmasın?
Gerçekten çok eğlenceli, okurken kahkahalar atabileceğiniz bir kitap.
Mükemmel bir kitap! Kesinlikle insan elinden bırakmak istemiyor.
Beni gülümseten,bazen kahkaha attığım eğlenceli bir romantik komedi.Derin ile Cem i okurken sevdiğinizle biz de bunları yapalım diye canınız çekebilir. Mutlu sonla biten bir peri masalına benzemesi de cabası..










