Eser· Kitap

Geçmişin Karanlık Yüzü (Holly Barker, #6)

4.4/10(7)

Zor bir kadınım ve artık bir süreliğine durmak, az da olsa nefes almak istiyorum. Fakat bunu gerçekleştirmem mümkün mü, onu hiç bilmiyorum… Son günlerde oldukça yoğun ve yorucu günler geçiren CIA görevlisi Holly, uzun uğraşlardan sonra hayatını zindana çeviren psikopat katili yakaladığında bir nebze de olsa rahatlamıştır. Fakat tam bitti derken kâbus yeniden başlamış, ruh hastası katil Holly’nin elinden ikinci kez kaçmayı başarmış ve kendine yeni kurbanlar bulmak üzere kayıplara karışmıştır. Her açıdan tükendiğini hisseden Holly, etrafa tehlike saçan bu katili tekrar yakalayabilecek gücü kendinde bulamamaktadır. Yaşadığı bu keşmekeşten uzaklaşmak ister ve eski kasabasına, bir zamanlar polis şefliği yaptığı Orkide Sahili’ne geri döner. Fakat kötü sürprizler Holly’nin peşini burada da bırakmayacaktır…

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Geçmişin Karanlık Yüzü (Holly Barker, #6)

Geçmişin Karanlık Yüzü (Holly Barker, #6)

Martı Yayınları

386 sayfaISBN 97860554207892012-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

4.4/ 10
7 puan
10
0
9
0
8
0
7
1
6
2
5
1
4
0
3
2
2
0
1
1
Bbiggie· Geçmişin Karanlık Yüzü (Holly Barker, #6)
1/1023.04.2014

çok sıkıcı bedava olsa bile okumayın

Ffndkkk· Geçmişin Karanlık Yüzü (Holly Barker, #6)
5/1015.07.2013

çok sıkıcıydı.baştan daha herşey belli olduğu halde sırf yarım bırakmamak için okudum ama kesinlikle tavsiye etmiyorum..hem paranıza hem vaktinize yazık..ayrıca kitaba dair en sinir olduğum şey yazım dilinin aynı çocuk kitabı gibi olmasıydı ..çeviri kaynaklı mı yoksa yazar kaynaklı mıydı bu bilmiyorum ama okurken böyle de kitap mı olur dedirttiği kesin..

KKitaplık Güncesi· Geçmişin Karanlık Yüzü (Holly Barker, #6)
6/1002.02.2013

Stuart WOODS ile tanışmam bu kitap ile oldu. Amerika Gerilim yazarları derneği tarafından "Edgar Allan Poe Ödülü"ne layık görülmüş bir yazar. Kitap kapağındaki hakkındaki yorumlar da oldukça iyi. Bu yorumlara dayanarak satın aldığım kitap için beklentimi yüksek tutmuş olmalıyım ki bir parça hayal kırıklığı ile bitti kitabım. http://bestemina.blogspot.com/2012/12/gecmisin-karanlik-yuzu.html

Iiskender karagöz· Geçmişin Karanlık Yüzü (Holly Barker, #6)
3/1013.01.2013

Çeviridemi bir problem var yoksa yazardamı anlayamadım kafasında iyi güzel birşeyler kurgulamış kitabın sonuna biraz süpriz eklemeyede çabalamış ama düşündüklerini berbat bir şekilde aktarmış.

Benzer Kitaplar