Kördüğüm
Öfkeleri sonsuza dek sürecek mi? Yoksa AŞ...K her düğümü çözecek kadar güçlü mü? Birbirine rakip iki köşe yazarı,gelecekte başlarına gelecekten habersiz bir şekilde gazetedeki köşelerinden birbirleriyle iddialaşmaktadır. Örgü örme üzerine bir iddiaya tutuştuklarındaysa kaderin,hayatlarını değiştirecek ağları ilmek ilmek örmekte olduğundan habersizdirler. Bu ateşli aşkla baştan çıkacak,serinin ikinci kitabını sabırsızlıkla bekleyeceksiniz...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Tüm puanları gör (119)Dylan ve Ronnie bir gazetede köşe yazarlığı yapan iki rakiptir. Ronnie'nin istediği işi Dylan alınca rekabet daha da artmıştır. Ronnie haftalık köşesinde şikayetler yazmaya başlamış ve erkekliği sayesinde Dylan'ın işi aldığını söylemiştir. Dylan'da kendi sütununda aynı sertlikte cevap vermiştir. Ronnie için kendisine uygun bir iş yapıp dantel örmesini veya kozmetik reyonunda tezgahtarlık yapmasını söylemiştir. Atışmalardan sonra meydan okumalar başlamıştır. Ronnie bungee jamping, buz hokeyi maçında kalecilik,maraton,rafting,dövme yaptırmıştır. Dylan paraşütle atlama,bacaklarına ağda,dağa tırmanış yapmıştır.Motorcuların takıldığı kötü bir barda pembe bir Hawaii gömleği altın rengi bisikletçi şortu giyip kadınların sevdiği pembe külot isimli bir kokteyl bile ısmarlamıştır. Bu kaburgalarının ezilip,bir gözünün morarmasına sebep olmuştur. Hiçbiri yetmemiş sürekli kadın erkek hangisinin daha üstün olduğuna dair atışmışlardır. Ronnie kadınların erkeklerin yaptıklarını yapabileceğini savunurken Dylan erkeklerin yapabileceğini savunur. En son Ronnie Dylan'ın örgü öremeyeceğini söyleyince Dylan örgü öğrenme işine girişir.Kitap,şiş alır yaşlı büyükannesi bu işi yapabiliyorsa oda kesinlikle yapabilirdi. Ne kadar zor olabilirdi ki? Bu düşünceyle hemen çalışmalara başlar fakat ne yaparsa yapsın olmaz tekrar başladığı noktaya döner. En son arkadaşlarının önerisi ile ders almak için bir örgü grubu bulur ve orada da karşısına çıkan kişi Ronnie olur. Ronnie ile ikinci bir iddia oluşturur. Ronnie'nin kendisine örgü öğretemeyeceğine dair bir iddia. Ayırdığı zaman için ödeme bile yapacaktır. ikili arasında ki çekimi anlayan arkadaşlarda devreye girince dersleri Ronnie vermeye başlar. İkili bir yandan atışırken bir yandan da yakınlaşmaya başlar. Kitabı çok sevdim eğlenerek okudum . İkiliye ve arkadaşlarına bayıldım. O kapışmalar harikaydı.Ve Dylan harikaydı...
Yorumun tamamı; http://1kitapmeselesi.blogspot.com.tr...… Kitap gayet sevimli başladı; baş karakterlerimiz; Dylan ve Ronnie (Veronica neci pek anlayamadım!). Bunların ikisi de rakip firmalar da çalışmakta, ama ikisi de zamanında Dylan'ın çalıştığı yere başvurmuş. Fakat, anlayacağınız üzere seçilen Dylan olmuş. Dylan'da bunda erkek olmasının önemli olduğunu vurgulamış, Ronnie durur mu? O da siz ne yapabilirseniz biz de yapabiliriz demiş. Sonra bunlar, köşe yazılarında atışmaya başlamışlar. Tanıtımda da göreceğiniz üzere, birbirlerine tehlikeli, yapamayacaklarını umdukları şeyleri hazırlamaya koyulmuşlar.
kitaba bayıldım çok tatlı romantik bir kitaptı:)) okuyun derim geç kalmadan:))
Bu zamana kadar okuduğum en komik kitap.Serinin diğer kitapları bu kitap yanında sönük kalıyor ama yazarın bu kitabı MÜKEMMEL!!! Türünü sevenler mutlaka okumalı.Şiddetle tavsiyemdir. :D
bu tür kitapları pek okumasam da bir şans veriyim dedim ve hiç pişman değilim harikaydı ! insan nasıl sevmez seni ya aşık oldum !
Okurken o kadar çok eğlendim ki!!! Bazı yerlerde kahkaha attım resmen.... çok eğlenceli çok güzeldi.Yazarın dili zaten akıcıydı. İyi zaman geçirmek isteyenler için güzel bir seçim olu :) En azından benim için öyleydi :)
çok cici, çıtı pıtı bir kitap :D oku-unut tarzı ama okurken hiç sıkmadan mutlu ediyor insanı :)
Kördüğüm bitti, Ronnie ve Dylan. Sevdim bu ikiliyi ben. Ama çok çok bayıldığımı söyleyemeceğim kitaba, hoş bir aşk romanıydı. Çıkrık fikri çok orijinal olmuş, yazar iyi düşünmüş. Ronnie'nin güçlü görünme çabası takdire şayandı, Dylan'ın kadını kendisine ilk adıyla hitap etmesine ikna ediş yöntemi çok iyiydi.Kitabın orta kalınlıkta olması ve akıcı olması bir solukta okunmasını sağlıyor.Dylan'ın örgü örme çabalarınada bayıldım, hele iyi bir sevişmeden sonra yatıp uyumak yerine Ronnie'i de ikna ederek yatakta atkısını örmeye çalıştığı bölüm çok hoştu. Ana karakterler kadar yan karakterler de çok hoştu.Gage'den çok Zack'i sevdim ben, ünlü hokey oyuncusunu.Dylan'ın arkadaşından röportaj istediği bölümde iyiydi, Zack'in tepkileri falan.Kadın karakterlerimizdende suskun Jenna'ya bayıldım.Halası Charlotte'e değinmeme bile gerek yok bence, ne tatlı bir karakter o öyle. Kitabın sonuna konmuş, atkıyı ise denemeyi düşünüyorum. Eğlenceli bir kitaptı ama kapağının içeriğinden birazcık daha güzel olduğunu düşünüyorum.
Bu seriye bayılıyorum. Kitaplar çok eğlenceli ve sexy =)) Bu seriye bir isim koydum kendimce sihirli çıkrık serisi:) Okuma sırası - Kör Düğüm -Seviyor Sevmiyor -Bir Yumak Aşk Her şey bir yumakla başlar, sihirli bir dilek çatlak bir hala :) http://pudratozu.blogspot.com/2013/03/heidi-betts-sihirli-ckrk-serisi.html
Dylan Stone, Cleveland Herald gazetesindeki, Veronica Chasenın da başvurduğu işe kabul edilince iki gazeteci arasında amansız bir rekabet, köşe yazıları aracılığıyla sürdürdükleri bir savaş başlar. Birbirlerine bungee jumping veya rafting yapmak, dövme yaptırmak gibi konularda meydan okurlar, ilk pes eden yenilmiş sayılacaktır. Ama Veronicanın son numarası, Dylanı belki de hayatının en zor işiyle karşı karşıya getirir. Victoria Dylanın örgü örmeyi öğrenemeyeceğini iddia eder. Dylan babaannesinin bile yapabildiği bir şeyin kendisini korkutmasına izin verecek değildir. Bir atkı örecek, Veronicanın her hafta toplanan örgü grubuna katılacak kadar cesurdur. Ancak insanın sinirine dokunacak kadar yakışıklı bir erkek olan Dylan örgü grubuna gelip bütün kadınları büyüleyince Veronica kendini çetrefilli bir düğümün içinde bulur ve bu düğüm aşka çok benzemektedir. neşeli, çok eğlenceli iddia dolu çekişmeli ve romantik bir kitap ve kapağı çok güzel :)
Nasıl bitti? neden bitti ? bitmeseydii :( Uzun zamandır okuduğum en keyifli ve komik kitaplar arasına girdi kördüğüm. Kitabın ilk 100 sayfası neredeyse aralıksız güldüm. '' Ronnie tam bir çılgın ya '' demekten kendimi alamadım ki şuan mesleğimi bırakıp köşe yazarlığını düşünmeye bile başladım:) Kitabımız seri bir kitap ama öyle off seriye başlanır mı demeyin bu seriye başlanır.Dylan ile Ronnie'nin o köşe yazılarında kapışmaları ve birbirlerine zor şeyler yaptırmaları mükemmeldi. Yazarın farklı bir ufku var çünkü okuduğum en farklı tarz kitaplardandı. Örgü örmek ve köşe yazarlığı ancak böyle bağlanılabilirdi.Yorum yazmakta zorlanıyorum çünkü kitabı anlatmış olacağımdan korkuyorum :) En iyiisi siz alın bu kitabı okuyun.
Bence birbirleri için yaratılmış insanların var olduğuna dair en büyük kanıttır bu kitap...
Oldukça eğlenceli bir kitap, karşılıklı diyologlar güzeldi. İkinci kitabı da en kısa sürede okuymayı planlıyorum.
Ahh herkesin dediği kadar varmış dedim bitirir bitirmez =D Aşklarının karmaşıklığı vede tutkusu o kadar komik ve güzeldi ki gülümseyerek başladım gülümseyerek bitrdim bu kitabı. =) İki asabi gazetecinin çekişmesi iddaları o kadar eğlenceliydi ki .. Özellikle yaşlı teyzenin sihirli çıkrığı harikaydı =D gülümseten,yer yerde kahkaha attıran bir kitap.. Bu güne dek okuyan herkesin yorumlarında bahsettiği kadar harika bir kitap ! <3
Ne çok beğendim ne de beğenmedim. Ortasında bir şey işte... Ama karşılıklı diyaloglar süperdi diyebilirim. En çok o kısımlarda eğlendim zaten. Seriye devam etmeyi düşünür müyüm... mmm... hala emin değilim ama sırf harika kapak dizaynından dolayı tüm ephesusları alasım geliyor. :)
tam bir erişkinler için aşk kitabıydı. güzel, akıcı. yaz için atıştırmalık diyebiliriz.
Öneriler sonucu almıştım, kapağına da ilk görüşte vurulmuştum... Çok tatlı, gülümseten bir hikaye... Kızımız Ronnie ve oğlumuz Dylan iki rakip köşe yazarıdır. Rekabetlerinin temeli Ronnie'nin istediği işi Dylan'ın kapması olsa da sütunlarda kadın-erkek tartışması üzerine ilerler, hangisinin daha üstün olduğu konusunda sürekli iddiaya girerler... Birbirlerine utanç verici şeyler yaptırırlar ve birbirlerinden ölesiye nefret ederler... Ancak arkadaşları ortak olduğundan sürekli de karşılaşırlar. Hikayemiz de bir iddiada Ronnie'nin Dylan'a örgü öremeyeceğini söylemesiyle başlar. Dylan örgü örmelidir ve dersleri de Charlotte'in de yardımıyla Ronnie vermeye başlar. İkili aynı zamanda birbirlerine deli gibi tutulurlar ama diğer yanda da çekişmeleri vardır. Bunun üstesinden gelebilecekler mi? İkisinin de inadından kolay kolay vazgeçmeyeceği herhalde Ronnie'nin beni de güldüren şu sözlerinden anlaşılabilir: "Dylan Stone'a karşı böyle bir çekim hissedemezdi. Cam parçaları yemeyi, yanan kömürler üzerinde yürümeyi, bütün vücuduna kağıt kesikleri yapıp limon suyu dolu bir fıçıya atlamayı tercih ederdi..." Yüz güldüren, çekişmeli bir kitaptı. +18 olduğunu belirtmekte de fayda var...
Okuduğum en şeker kitaplardan bir tanesi idi .Çoğu yer de çok güldüm .Kesinlikle tavsiye ederim .
Hoş bir hikayesi olan günlük dizi formatında güzel bir kitaptı; +18 sevenlere tavsiyemdir :)
Yapılan bütün güzel yorumları sonuna kadar hakeden bir kitaptı. Romantik,tutku dolu ve bazende insanı duygulandıran harika bir eser okudum. Küçücük bir alıntı:):):) ‘’’Dylan,onun barın çevresinde bulunduğu herhangi bir nesneyi kendisine saplamasını göze aldı ve kolunu bırakmadı. ‘’Düşünüyorum da…’’ ‘’Zor olmuştur senin için…’’ Dylan somurtup ağzının bir tarafıyla bunu hiç eğlenceli bulmadığını gösteren bir hareket yaptı.’’Aman ne komik...’’ İşte her şey bu konuşmadan sonra başlıyor aslında… İki düşman köşe yazarının aslında içten içe birbirlerine duydukları tutkuyu iliklerinize kadar hissediyorsunuz ve bu tutkunun zamanla her bir duyguyu nasıl gün yüzüne çıkardığına şahit oluyorsunuz. Diyaloglar o kadar sahici ve içten ki tek bir söz bile ,’’Hadi canım burda bu cümleyi hiç kimse kullanmazdı ‘’ demiyorsunuz. Bizim karşımıza neden bir tane bile Dylan çıkmıyor sanki...Yemin ederim öyle bir erkek için popoma dövme yaptırabilirdim:D:D:D (Şaka bir yana bu popo ve dövme olayını okuyan herkes çok iyi anlayacak ve epey gülecek bence) Yazarların kaleme aldığı çoğu kadın karakteri sevmeme rağmen bu kitapta her şey benim için tersine döndü. Ronnie’ye bayıldım , geçmişinden ders alıp geleceği için endişe etmesi bana o kadar yakın geldi ki … Çünkü düşündümde şuanda bizlerde onun hislerine benzer şeyler yaşıyoruz günümüzde… Ama en güzeli de ona hayatın aslında korkulmayacak yönlerini gösteren adama duyduğu aşktı beni etkileyen… Lısa Kleypas ‘ ın da dediği gibi ‘’ Yılın en eğlenceli romantik hikayesi’’ Bu kitap için çok yorum yapıldı ve çok beğenildi bu da benim kitabı iyice merak etmeme neden oldu şimdi düşünüyorum da iyi ki merak etmişim , gerçekten benim için çok tatlı bir değişiklik oldu eğer ara vermeden okusaydım sanırım bir günde biterdi. Her sayfasını gülümseyerek çevirdim ve asla sıkılmadım. Okuokuda en çok satanlar listesinde hala yerini koruyor bud a aslında pek söze gerek olmadığını ortaya koyuyor. Herkesin okumasını tavsiye ederim gülmek ve içinizin kıpır kıpır olmasını istiyorsanız acele etmelisiniz :)♥
veeee Kördüğüm biter ! Beni de yıkar geçer, bitirir. :) Yazar işin de usta olunca kitabın bitmesi için günler değil sadece saatler geçiyor. Ronnie ve Dylan. İki köşe yazarı. İkisi de inatçı, dik kafalı ve her ne kadar birbirlerini arzulasalarda duygusal ilişkiden kaçınan iki tip. Ve en sevdikleri şey ise birbirleriyle iddalaşmak: '' Ronnie buz hakeyi maçında kadın olduğunu gizleyerek hakemlik yaparsa, Dylan bacaklarına ağda yapar. O zaman Ronnie'de maratona katılır.'' Vesaire... Vesaire... Ve örgü örme üzerine bir iddaya tutuştuklarında kader de ağlarını örer. Kitap çok güzel başladı... Gülmekten okuyamadım bile. Öyle eğlenceliydi ki. Fakat ilerleyen sayfalarda yataktan çıkamaz oldular. Yazarın dili ve elbette ki çeviri mükemmel, seni alıp götürüyor. Fakat yataktaki eğlenceleri çok uzun sürdü. Oku Allah oku; tavşanlar gibiler ! Kimi yerlerde yataktaki faaliyetlerini okumaktan sıkıldım. Azıcık olay olsun dedim. Fakat kitaba karşı koyabilmek ne mümkün. Bu kadar etkileyici karakterler, gülmekten nefes almamı zorlaştıran diyaloglar varken kitap ateşini yükseltir aklını başından alıverir. :) :) :) Serinin ikinci kitabı için gözüm yolda ! Kördüğüm'ü size şiddetle tavsiye ederim fakat 18 yaşından küçükler için de uygun bir kitap olmadığını belirteyim.











