İsim Şehir Artist
İstediği kadar tazyikli su sıksın... Korkma sönmez!
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(9)
Tüm puanları gör (36)Okumakta geç kaldığım kitaplardan birisiydi. Nihayet okudum ve o donemdeki bütün yaşananları Yılmaz ÖZDİL tarzıyla tekrar okudum. Diyecek fazla şey yok zaten. Mükemmel üslüp bir o kadar farklı bakış açısı... okunması gereken okutulması gereken bir kitap. Emeğine yüreğine sağlık Yılmaz Abi...
Yılmaz Özdilden Yine vurucu, Yine eğlenceli ve hep düşündürücü yazılar
Yılmaz Özdil. gerçek bir araştırmacı, başarılı ve kaliteli bir gazeteci ve duyarlı bir vatandaş. her zaman köşe yazılarını severek takip ettiğim adamın yine heyecanla alıp okumaya başladığım bir kaç saatte 100 sayfayı geçtiğim o kadar saran bir kitap. Türkiye'nin hak, hukuk adalet ve birçok siyasi ve sosyal konularına belgeler ve tarihleriyle ışık tutan değerli kitaplarından birisi daha. görüşlerini beğenmiyorsanız bile alın okuyun. gerçekten neleri nasıl düşünüp yazdığını gerçekleri çarpıtmadığını göreceksiniz. okumaya takip etmeye devam. böyle aydınlara her alanda ihtiyacımız var gazetecilikten bütün alanlara kadar..
Gazetelerin hükümeti ne kadar masum gösterme çabası olsa da, Yılmaz abi her zaman var.
Yılamz ÖZDİL yine çok güzel bir kitap yazmış.bizlere geçmişi yalın bir dil kullanarak hatırlatmış.eline yüreğine sağlık Yılmaz ÖZDİL
Şu adamın gözlem yeteneği, bilgisi ve kültürü memlekette daha 5 kişide olsaydı bu durumda olmayacağımıza eminim. Siyasi kitapların her zaman için sinir bozucu ve anlam karmaşası yaratma konusunda yetenekleri var. Fakat bu kitap o kadar farklı ki. Söz sanatlarını mükemmel derecede kullanıyor. Korkusuz ve lafı gediğine koyması da cabası.... Çok eğlenceliydi kitap. Ağlancak halimize güldürdü.
Bu adamı zaten seviyordum bu kitabıyla da hayran kaldım cesur kalem güzel insan. Mutlaka okunmalı.
Türk basınının en muhalif ve dobra yazarı. Muhalifliğin de bir adabı var ve adabına göre yazıyor.Kendi siyasi görüşündekilerin hatalarını da acımasızca eleştiriyor. Bir tarafa giydirirken diğerine yalakalık yapmıyor. Kendi gazetesini bile rahatça eleştirebiliyor.Mizah da yapıyor ama sulandırmıyor. Duruşu nettir. Zamana ve zemine göre değişmiyor. Net ve yalın şekilde anlatıyor.Kanatlardan değil direk göbekten atak yapıyor. Diğer kitapları gibi değerli bir kaynak. Kronolojik sırayla Türkiye'nin gündemini onun penceresinden yorumundan takip edebiliyoruz.











