Eser· Kitap

Düğümlere Üfleyen Kadınlar

7.4/10(226)

Çok satan Muz Sesleri kitabının yazarı usta gazeteci Ece Temelkurandan yine çok satacak, gündem oluşturacak bir roman!.. Bir kadının kalbini fena kırmış bir adam... O adamı öldürmek için çölü geçmeyi göze almış dört kadın... Düğümlere Üfleyen Kadınlar bu yolculuğun romanı. Ne kadar sevilse de tamir olmayan o yaralı coğrafyada, Ortadoğuda geçiyor. Saraylar devrilip, meydanlar dolarken sorular kalıyor geriye. Her yola en az bir soruyla çıkılır çünkü: Bir kadın ya da bir ülke nasıl sevilir sahiden? "Amira, bize kadınları nasıl seveceğimizi anlatan bir kitap lazım. Yoksa hep böyle şapşal ve kavruk kalacağız. Bize kadınların nefesini genişletecek, o nefesin rüzgârına yelken açmamızı öğretecek bir kitap lazım. Yoksa biz ne kadar sevilsek tamir olmayız."

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Düğümlere Üfleyen Kadınlar

Düğümlere Üfleyen Kadınlar

Everest Yayınları

480 sayfaISBN 97860514160692013-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.4/ 10
226 puan
10
44
9
34
8
44
7
41
6
27
5
14
4
6
3
9
2
2
1
5
Ppares55· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
2/1019.04.2018

çok sıkılarak okudum

Bbirbenbirsen· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
7/1030.03.2018

Aslinda yuksek bir beklenti ile basladim kitabi okumaya o nedenle de once bir hayal kirikligi yasadim...Kitabi bitirince Ece Temelkuran"in ne anlatmaya calistigini anladim sanirim...Her kadinin icinde bir tanrica var, yeter ki onu ortaya cikaralim ve yasatalim...7 kurala uyalim (onu da kitabi okuyunca anlayacaksiniz:) En onemlisi ise 7. kural...Cunku her kadin bu kurali kendisi icin koyuyor (kisiye ozel)..Benimkisi: Huzur, o da sadece icimde yani yaratmasi sadece benim elimde!....

Ee_e· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
8/1001.02.2017

Yazarın okuduğum ilk kitabıydı.Beğendim..

MMcf2hn· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
7/1023.10.2016

kötü bir kitap değildi , altını çizdiğim onlarca yer var fakat kitap bana yavan geldi biraz Muhammedi ve mektuplarını hiç samimi bulmadım mesela, jezim anwar'a ne oldu tam bir muamma ,ve ayrıca kitapta benim katılmadığım şöyle ilginç bir hipotez var : kadının sevgisi başlı başına bir nesnedir kimi sevdiği önemli değildir o yaşadıkça sevgi aynı kalır adam değişir, bu fikir bana çok absürt geldi fakat kitapta beğendiğim yerlerde vardı bir yerden çok etkilendimki oda: madamın jezimi bulmak için perişan bir halde otele gelipte onu bulduğundaki çakmak hareketi, çok vurucuydu kısacası sevip sevmediğime karar veremediğim bir kitap oldu

Ppink.midwife· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
10/1020.12.2015

Amira,Maryam,Madam Lilla ve yazarımızım Tunus'ta bir otelde yollarının ve kaderlerinin kesişmesiyle başlayan ve planlamadıkları bir yolculuğa çıkarak devam eden bir hikaye. Çölü aşmak için çıktıkları yolda her kadın kendi hikayesine bir son bulmaya çıktıklarını anlıyorlar. Mitoloji,aşk,entrika... Kendinizden birşeyler bulmak isterseniz çok şey anlatılıyor bu kitapta... Anlatımda olaylar yavaş ilerliyor sıkıcı gelebilir zaman zaman fakay olay odaklı değilde anlam odaklı bakarak okursanız bence sıkılmadan sindire sindire benim gibi altını çize çize okursunuz :)) Herkese tavsiye ederim...

Ddendenn· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
10/1016.09.2015

keske daha önce okusaydım dediğim cok sert ama aynı zamanda cok yumusak ,kadınların ne hissettiğini dibine kadar anlatabilen , askı tanımlayan,nasıl olması gerektiğini anlatan nasıl sevilmesi gerektiği üzerine bir kitap :) basucu kitabım ve kalbim (:

Eezorluoglu· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
6/1013.04.2015

Hikaye çok özgün ve nasil gelisecegini tahmin edemiyorsun fakat betimlemeler gereğinden fazla uzatilmiş.Yazar biraz daha sade yazip asıl konuyu ortaya çıkarabilseymiş çok daha eşsiz bir kitap olabilirdi.

Ccinardan· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
3/1009.03.2015

son 50 sayfasına kadar epey yavaş ve iç sıkıntısıyla okudum. tavsiye edebileceğim bir kitap değil o yüzden.

Ssosyalistanbul· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
10/1003.03.2015

Mutlaka okunmalı.Her sayfasını heyecanla çevirdim.

Bbetfln· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
5/1017.02.2015

Bilemiyorum, gereksiz uzatılmış gibi geldi pek hoşlanmadım.

Ggeleceginpatronu· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
5/1028.12.2014

kafamı karıstırdı kitap bitti ama olayı çözemedim arkadaş

Iipeksi· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
9/1026.08.2014

Kitap ile ilgili değerlendirmeme aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. http://ipeksi-kitaplarveseyler.blogspot.com.tr/2014/08/dugumlere-ufleyen-kadinlar-ece.html

Ssophiee· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
6/1012.08.2014

'' hakikatte kadınlar, bu alem içinde başka bir alemde yaşarlar. içine aşklarını ve büyülerini üfledikleri bir alemdir bu. erkekler biteviye o alemi hırpalar, yıkar. kadınlar ise yeniden üfleyerek nefesleriyle kurarlar o alemi. kadınlar, erkekleri de üfleyerek var ederler. bir erkek, bir kadının nefesi kadardır; başka hiçbir şey değildir.'' 4 kadının kendini bulma ve buldurma hikayesi... başı çok akıcı olsa da sonlara doğru tıkandım ama o mutlu sona kavuşmak lezizdi.. eline sağlık Ece Temelkuran...

Eeliftugcekars· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
7/1017.07.2014

Kitabi elime aldigimda beklentim çok fazlaydi. Bu beklentimi karşılamadı ama okunmaya deger bir roman yine de. Yazarin ellerine sağlık.

SSirEvo· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
6/1029.05.2014

Kadın okuyucuyu çok rahat biçimde içine alacak sürükleyici bir roman. Bir erkek olarak hoşuma gitti mi? Eh işte, idare eder. :)

Bbarisim· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
8/1001.05.2014

ece daha güçlü yazabilirdi. ama şu bir harika söz: her erkek bir kadının nefesi kadardır

DDuyguKösedağı· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
6/1026.10.2013

Ece Temelkuran'ın okuduğum ilk kitabı. Aslında güzel bir kitap olduğuna inanıyorum. Fakat fazlasıyla sıkıldığımdan dolayı çok uzun bir süreçte okudum. Biraz yalın bir dille anlatılsa daha iyi bir etki bırakabilirdi diye düşünüyorum.

Aazevanessa· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
10/1021.10.2013

Beni Ece TEMELKURANLA tanıştıran ve bugüne kadar nasıl atlamışım ben bu kadını dedirtecek kadar müthiş bir kitap.. Bence özellikle kadınların kesinlikle okuması gerekiyor.. Keşke böyle güçlü kadınlar yetiştirebilsek..

Aaylin70· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
8/1019.10.2013

Bir yol hikayesi..ve ortadogu...

Gggülçin· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
9/1004.10.2013

Çook etkileyici.

ZZehraDemirkale· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
8/1016.09.2013

Kurgusu, satır aralarında verilen mesajlar olağanüstü . Mısır, Tunus, Libya, Lübnan.. Madam Lilla :) Ortadoğu'yu okumak isteyenler için nefis bir roman. Tek eksi yönü daha gösterişli bir final olabilirdi .. Keyifli okumalar..

HHarfler Senfonisi· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
5/1010.09.2013

Ece Temelkuran yazdığı her kitapta bir adım öteye taşıyor kendisini. Düğümlere Üfleyen Kadınlar'da hep kendi kültürümüzü hem Ortadoğuyu buluyoruz. Bizimn ortadoğulu olduğumuzun mesajı veriliyor. Böylece Ece Temelkuran bizi patolojik bir psikolojiye sürükleyen kimliğimizi reddetme olayını bir nevi açığa çıkarıyor. Yazılan mektuplarsa bir hayli ilgi çekici.

EEbisah'ın Dünyası· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
8/1006.09.2013

http://hasibecengiz.blogspot.com/2013/09/kitap-elestirisi-dugumlere-ufleyen.html

IIrmak Dönmez· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
2/1029.08.2013

Çok fazla gereksiz betimleme olduğunu düşünüyorum. Sanki kitabı kalınlaştırmak için bilerek yapılmış. Ne yazık ki beklentilerimin hiç birisini karşılayamadı. Zorlasamda bitiremedim.

Bbuses· Düğümlere Üfleyen Kadınlar
6/1027.08.2013

Gunumuz konularini ele aldigindan ilgi cekiciydi. Gerek konu gerekse sunus bicimi guzeldi fakat sonu olmayan bir kitap bence. Okuduktan sonra 'ee yani?' dedim.

Benzer Kitaplar