Eser· Kitap

Bazuka

7.5/10(93)

İnsan çocukken bir büyük saadet ülkesinde yaşıyor, sağa sola şuursuzca koşturup neşeyle kişniyor. Sonra büyüyor, büyüdükçe salaklaşıyor, salaklaştıkça unutuyor o mesut diyarı, bir nevi ölüyor. Çocuklukla yaşlılık arasındaki o dönem araf misali; kitabesi ağır mesailerle, küçük hesaplarla, kesif mutsuzluklarla yazılan bir mezartaşının gölgesinde azap gibi boktan hayatlar. Yetişkinler zombilere benziyor... 2002'de yayımladığımız ilk romanı Tol, Bir İntikam Romanı'nın ardından, 2006'da Har, Bir Kıyamet Romanı gelmişti. Murat Uyurkulak bu kez hikâyeleri ile okur karşısına çıkıyor: Tutkular Kitaplığı; Kurtuluş On İki; Kuş Yuvası; Pembe; Aşk, Yalnızlık ve Bazuka; Şarap; Derviş; Kırmızı ve Gülsüm.

Baskılar2

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Bazuka

Bazuka

Metis Yayıncılık

96 sayfaISBN 97897534280642011-05-01
Bazuka

Bazuka

April

93 sayfa2018-12-02

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.5/ 10
93 puan
10
8
9
12
8
25
7
29
6
12
5
5
4
2
3
0
2
0
1
0
Bbayankraker· Bazuka
8/1001.12.2018

En begendigim öykü Kırmızı adlı öykü idi. Merhume'yi daha önce okuduğumdan "Gülsüm" adlı öykü ile Alper Kenan karakterini tekrar anmış oldum. Okunmalı.

Ssestra· Bazuka
7/1005.03.2018

"Kırmızı" en güzel hikayesidir. Nokta.

9/1023.01.2016

"insan çocukken bir büyük saadet ülkesinde yaşıyor, sağa sola şuursuzca koşturup neşeyle kişniyor. sonra büyüyor, büyüdükçe salaklaşıyor, salaklaştıkça unutuyor o mesut diyarı, bir nevi ölüyor. çocuklukla yaşlılık arasındaki dönem araf misali; kitabesi ağır mesailerle, küçük hesaplarla, kesif mutsuzluklarla yazılan bir mezartaşının gölgesinde azap gibi boktan hayatlar. yetişkinler zombilere benziyor..."

SSirEvo· Bazuka
8/1015.10.2014

TOL'a kıyasla hafif kalıyor ama yine de keyif aldım.

Ççizgidışı· Bazuka
7/1014.07.2014

Alıntılamak özetleyicidir. '' İyi edebiyatçıların değeri er geç bilinir,bunun böyle olacağını da her iyi edebiyatçı bilir.Asıl vahim ve acı olan değeri bilinmemiş okuyucuların durumudur. ''

OOnurBudak· Bazuka
7/1023.11.2013

"Pembe" isimli bir hikayesi var, beni deli etmiştir.

6/1020.09.2012

http://oklapkutuphanesi.blogspot.de/2012/09/murat-uyurkulak-bazuka.html

KKitap Notları· Bazuka
7/1027.06.2012

Bazı hikayelerin sonu baştan belliydi ve benim gibi merak unsuruna önem veren okuyucular için dezavantaj olabilir. Oyuncu, alengirli dili de hem eğlenceli hem yorucuydu. Diğer taraftan aşk, şiddet, yalnızlık gibi çok işlenmiş konuları farklı şekilde ele alması başarılı olmuş. Daha fazla yorum için http://kitapnot.blogspot.com/2012/02/14-subatta-siddetli-oykuler.html

Benzer Kitaplar