Uykumu Geri Ver
"Yapamazsın" dediler. "Daha gençsin, hayatı tanımıyorsun." dediler. "Başkaları denedi, olmadı" dediler. Fakat o inanmıştı bir kere. "Engeller aşılmak içindir" diyordu. Denemek ve başaramak istiyordu. "Başaramazsam denedim, olmadı" derim diyordu. İleriki yıllarda " Ah, niye denemedim ki!" demek istemiyordu. Kararlıydı. Bu duygularla sarıldı kalemine. "Her insan bir kitap ve okumayı bekliyor!" diyerek çıktı yola. İnsanların gizli dünyalarını keşfetti. İlginç serüvenlerle karşılaştı. Yazdı ve başardı. ---------- Duru bir dil, sıcacık bir anlatım, bahar gibi taze bir üslup... Okudukça insanın içini ısıtıyor. Kalplerde üşümeye başlayan bazı duygular her sayfada yeniden tomurcuklanıyor...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(1)
Tüm puanları gör (1)Ortaokul seviyesine uygun bir kitap. Öğrencime vermek için alıp okudum. Komik bir içeriğe sahip öğretici bir kitap bekliyordum, öyle değilmiş. Birbiriyle alakalı olmayan hayat hikayelerinin yazılmasiyla roman yapılmış. İki öykü için niye bunu eklemişler ki dedim. Keşke girişte yazdığı olaya kitabın sonunda tüm o hikayelerle bağlantı kurup kitabı öyle bitirseydi yazar.










