Bir Apaçi Masalı 3 - Gurbet Kuşu
Bir Apaçi Masalı 3 - Gurbet Kuşu Vicdansız, sadakatsiz, eyvallahsız bir apaçi, ürkütücü bir sokak köpeği... Yine elleri ceplerinde, yine kafasında siyah bere, yine ayağında madenci botları... Yine hiç arkasına bakmadan, hatıralara saygı duymadan, yarınları düşünmeden yol alıyor Angutyus... "Sığınacak bir liman arayan bendim, yolunu şaşırmış olan bendim. Aynada yüzüme baktım. Kaşımdaki kesikler, dudaklarımdaki yumruk izleri, kafamda bir sürü yarık, ellerimde ve kollarımda keskin yanık izleri, çenemde kırıklar..." "Yere düşmüşüm, İngilterede ilk defa yere düşmüşüm, oysa bana öğretilen ilk ders, İngilterede yere düşmeyeceksindi." Gerçek hayattaki masalların o kadar da pirüpak olmadığını bize her defasında daha büyük harflerle gösteren Angutyusun öyküsü, kaldığı yerden devam ediyor... "Millet sevgilisinden mesaj bekler, ben Bir Apaçi Masalı 3ün çıkmasını bekliyorum." -@Frhatak (Twitter)- "angutyus reyiz helal olsun sana. kitap okumaktan nefret eden ben o kitabı 2 gecede bitirdim.. nasıl bir samimiyettir o yahu. -gazooz (İnci Sözlük) - "Son derece sahici, son derece akıcı. Bazı kısımları yarsa da genel olarak bir hüzün kitabı aslında bu. Türkiyeye özgü trajikomedi." -kedisininyumagi (Ekşi Sözlük)-
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(2)
Tüm puanları gör (10)Eğer dizüstü edebiyatına meraklıysanız ve hangisi iyi tam olarak bilemiyorsanız bu kitap işinizi görebilir. Elinize aldığınızda o gün bitirmeden rahat edemiyorsunuz. Angutyus'un dili her zamanki gibi bu kitapta da başarılı... Devamı: http://blogumabandim.blogspot.com/2015/01/bir-apaci-masal-3-gurbet-kusu.html
Her zaman ki gibi Angutyus'dan güzel ve akıcı bir kitap.











