Kapalı Gişe Yalnızlık
Canı yanardı... "Geçmiş olsun!" derdim. Yüreği burkulurdu... "Geçmiş olsun!" derdim. "Ama seni seviyorum..." derdi. "Geçmiş olmasın!" derdim. Niye biliyor musunuz? Çünkü aşktı benim tek derdim... Ama her şey gibi bu aşka da geçmiş oldu. Zaten "Güzellik geçicidir..." demişlerdi ve haklıydılar çünkü benim sevdiğim de bir güzellik yaptı ve bizi geçmiş oldu. Sonra ne mi oldu? Sonrasını biliyorsunuz zaten... Hem o benden geçmiş oldu hem de ben kendimden geçmiş oldum... -Serkan Özel- (Tanıtım Bülteninden)
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(5)
Tüm puanları gör (21)Okumaya yeni başladığım zamanlarda elime geçen bir kitap. İçindeki bazı sözlerde kendimi bulsam bile benim için hâlâ "olsa da olur olmasa da" tadında bir kitap.
mantık olarak Elif Gibi Sevmek ile benzer durumda yalnız biri Allah, Diğeri kul aşkı...
Destek yayınlarının okuduğum diğer kitapları arasında 'Kapalı Gişe Yalnızlık' ın özel bir yeri var.Size şöyle güzeldi böyle güzelde demeyeceğim,kendine has yapısı var.Bir yerden sonra yazarın tarzına alıştığınız için bayağılaşıyor belki ama ben yazarın yaptığı kelime oyunlarını ve düşünce akışını bozmadan diyeceklerini sıralamasını gerçekten beğendim.Okumanızı da tavsiye ederim.
Nefret ettiğim bir huyum var. 1. kitabını beğenmediğim yazarın 2. kitabınıda okuyorum. Bu kitap, en az sıcak ayaz kadar saç baş yoldurucu. 1. kitabın gevişi getirilmiş. Başkada bi halt yok. Bu kadar aşk acısını çekip bide bunları marifetmiş, dünyanın en berbat acısını çekmiş gibi yazmak.... büyük yazarlık vesselam.
tekrarlar... tekrarlar... tekrarlar... bir terkedilişin, ayrılığın tekrarları.. farklı birşey yoktu.. 215 sayfalık kitapta 10 kusur sayfada bulunan güzel cümleler dışında.. ve bitene kadar bunların tekrarları dışında.. basit sade bir dille yazılmış, herkesin, içinde kendini bulacağı bir kitaptı.. fazla büyütüşüm gözümde, beklediğim gibi değildi...











