Menekşe Kokulu Hikayeler
"Menekşe Kokulu Kitap!" Hayata Bir Bardak Çay Molası Sevinçlerini Sakın Erteleme Her Yemekten Sonra Şükret Biri Seni Kucakladığında İlk Bırakan Sen Olma... Okurken içinizi huzurla dolduracak, yüreğinizi ısıtacak, iyilik, sevgi, dostluk ve mutluluğu dile getiren birbirinden güzel 69 adet hikâyeden derlenen bu kitapla hayata keyifli bir mola verip kargaşadan sıkıntılardan uzaklaşacaksınız. Sevgiyi, dünyadaki tüm kötülüklere karşı bir zırh gibi giy. Bu zırh, hiçbir silahın delemeyeceği tek kalkandır. (Tanıtım Bülteninden)
Baskılar5
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(20)
Tüm puanları gör (65)akıcı güzel bir kitaptı. hiss ederek okudum hikayeleri, her biri bir ders niteliğinde. bazı hikayeleri önceden internetde okumuş olsam da, onların bir arada toplanması bile ayrı güzellikde bir şey. vaktinizi guzel geçirmek, bir de etrafınıza duyarlı olmak isterseniz siz de sayfalara göz atin derim. :)
Güzel dersler veren hoş bir kitap..
sınav haftalarında aralarda kısa hikayelerden okunabilir
Doğrusu pek yaşımın kitabi değildi...
güzel keyifli kısa kısa hikayeler var...kitap okumayı sevmeyenleri sıkmadan kitap okumaya teşvik edici olduğunu düşünüyorum.
kokusuyla ve hikayeleriyle insanı adeta büyülüyorrr
bayıldım gerçekten çok güzel bir kitap menekşe kokuyor gerçekten ben bu kitabı çok beğendim hatta bayıldım size öneriyorum bence sizde alın okuyun......
Çoğu zaman ögretmenlerimiz ya da büyüklerimiz tarafından bize anlatilan hikayelerden oluşan bir kitap. Belki önceden duymadığınız hikayeler olabilir bu yüzden ilginç gelebilir
İnsana ders verici öykülerden oluşan, içinde özlü sözlerin de bulunduğu ve adı gibi kitap menekşe kokuyor ve yanındaki menekşeli ayraç da ayrı bir güzel. Kitabın tasarımı ve albenisi içinde yazılanların ötesine geçmiş. Özgün bir eser oluşturmaktan daha çok kitap satmaya yönelik akıllıca bir yöntem bulmuşlar ve bu haliyle bu seri çok tutacağa benziyor. İnsana, bakalım sırada hangi öyküler var yerine, bakalım sırada hangi çiçek var dedirtiyor. Kitaptaki öyküler oradan buradan toplanmış. Kitapta pek özgün öykü bulunmuyor. Sayın Qender Haluq Dharince! Bir sonraki kitabı Ender Haluk Derince derlesin. İçinde Kahlil Gibran'dan değil de Halil Cibran'dan özdeyişler olan...
Çoğu internette dolaşan okuduğumuz duygusal hikayeler.Çerezlik kitaplardan
cildi kitap ayracı kokulu kitap olması kapağı herşeyi ilgi çekiyor içinde birkaç hikayesi iyi diğerleri çok sığ anlamsız..
Aslında normalde pek rastlayamadığımız bir kitap türü... Ayrı ayrı hikayeler var bu yüzden çok sürükleyici olmuyor tabii. Facede görebilceğimiz ya da zaten önceden rastladığınız hikayeler sıkça bulunmakta. Dediğim gibi pek alışkın olmadığım bir tarz.
Hikayelerin çoğu daha önceden karişılaştığımız hikayeler.. Orta okul öğrencileri için uygun ama :)
Ortaokula giden çocuklara güzel hediye olur bu kitap. Facebookta sosyal mesaj içeren basit hikayecikleri toplamışlar, süsleyip püsleyip sunmuşlar. Yalnız kitabı satabilmek için başka neler bulacaklar bilemedim, kitap buram buram parfüm kokuyor arkadaş! Başta ilginç geliyor ama 100. sayfadan sonra okutmuyor kitabı :D
kitap güzeldi ama çoğu hikayeyi internette gördüğüm için sıkıcıydı biraz tabi boş zamanlarda okunabilecek güzel çerez kitaplardan ve menekşe kokması apayrı bişeydi her yeni sayfaya geçtiğimde doyasıya kokladım :D
"Gerçekten de içindeki çoğu anlatılan hikayeye aşina olmama rağmen zevkle ve keyifle okudum.Çabucak bitti. Hayata dair, sevgiye dair ve en önemlisi de umuda dair konularıyla sıcacık hikayeleri okurken içiniz tıpkı sıcacık iyi demlenmiş bir çay gibi ısınıyor... Sevinçlerini Sakın Erteleme Her Yemekten Sonra Şükret Biri Seni Kucakladığında İlk Bırakan Sen Olma..."
kitabı beğendiğimi söyleyemeyeceğim.. içinde yazan hikayelerin bi kısmını zaten biliyordum beklediğim gibi çıkmadı..
Anlatılan hikayeler oldukça tanıdık geldi, bir de yazarın dili oldukça basit. O nedenle ara ara okunacak bir kitap olsa dahi kafanızı dağıtmaktan öte götürmeyeceğini düşünüyorum. Benim beklentimi katiyen karşılamadı.















