Eser· Kitap

Hayvan Mezarlığı

8.0/10(288)

Dr. Louis Creed ve ailesi eski kızılderili mezarlığındaki ruhların gazabına uğramışlardı. Bunun elbette nedenleri olmalıydı!Stephen King okurlarını, doğaüstü olaylarla bezenmiş heyecanların doruğuna götürüyor.

Baskılar3

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Hayvan Mezarlığı

Hayvan Mezarlığı

399 sayfaISBN 9789754051520
Hayvan Mezarlığı

Hayvan Mezarlığı

Altın Kitaplar Yayınevi

342 sayfa1997-08-01
Pet Sematary

Pet Sematary

Penguin

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.0/ 10
288 puan
10
58
9
50
8
86
7
57
6
16
5
12
4
7
3
1
2
0
1
1
Ttbpkgr· Hayvan Mezarlığı
10/1007.04.2020

Vay canına! Çok iyi yazılmış..

Mmaggie· Hayvan Mezarlığı
7/1013.01.2019

Hayvan Mezarlığı, King'ten okuduğum 4. kitaptı. Kitap beni sonlara doğru hafif germiş olabilir fakat düşündüğüm kadar korkutucu gelmedi. Kurgusundan çok oluşturulan karakterleri daha başarılı buldum. Her birinin kendince sorunları ve sırları mevcut. En çok Rachel'ın geçmişinden etkilendim. Normalde aile bağlarının önemi anlatılmadığı sürece çocuklar kitaplarda fazla yer kaplamazlar fakat Eileen de karmaşık psikolojisi bakımından diğer karakterlerden aşağı kalmıyor. Yazar asıl olayı finale bırakmak yerine biraz daha hikayenin içine katsaydı tadından yenmezmiş.

Iinci· Hayvan Mezarlığı
10/1016.12.2017

http://illekitap.blogspot.com.tr/2017/12/stephen-king-hayvan-mezarlg.html Siz hiç Stephen King okudunuz mu? Ben okumamıştım... ta ki bu kitaba kadar... niye okudum hala bilmiyorum ama annemin yoğun baskısını suçlamayı planlıyorum çünkü kitabı onun zoruyla almıştım. Sonuç ise... eve korktum! Hem de nasıl biliyor musunuz? İlk gece uyku uyumadım hala ise... gece uyanıp evi kolaçan ediyorum. Cidden fazlasıyla etkileyiciydi benim için. Stephen King... cidden insanların dediği kadar korku-gizem türünün kralı... adamın kurguları ve olayları anlatış biçimi çok güzel tabi bunda oldukça iyi bir çevirinin de parmağı var ama kurgular süper olunca ister istemez bir ürpertme oluyor. Hayvan Mezarlığı, benim ilk Stephen King kitabımdı keşke bundan başlamasaydım dedim çünkü cidden en vahşi ve en korkuncu olabilecek bir kitapla yazarın kitaplarına başlamışım. Ama kesinlikle son olmayacak.. evet korktum cidden korktum ama kesinlikle devamında başka kitaplarını da okumak isterim. Çünkü öyle bir anlatımı var ki... seni içine çekiyor, en kopuk okuduğun anda bile tüylerini ürpetebiliyor ve korkunun doruğundayken bile olay döngüsü ile gözlerini yaşartabiliyor... Bu kitapta ben bunu yaşadım... bilinmezliğin verdiği korku ve olayların sonunun gidişatının tahmin etmek ürpertiyor ve bir de öyle bir yer tasvirleri vardı ki... sanki o an orada bulunmuşsunuz gibi hissettiriyor işte bu yüzden korkup nefes alışlarınız hızlanıyor. Sonra öyle bir olaya geliyorsunuz ki... gözleriniz doluyor... o acıyı hissediyorsunuz. Kesinlikle süperdi! Bayıldım! Evet korkunçtu ama ilk 150 sayfa falan neyin ne olduğunu öğrendiğinizde korku değildi ne olacağının beklentisi içerisine giriyorsunuz. Sonrasında öyle şeyler oluyor ki... bunu cidden yapacak derken beklenti içerisinde oluyorsunuz. Kitapta ne olacağını bilerek okudum. Çünkü sağ olsun annem bana filmi anlattı ve bilinçli olarak okudum tabi kendisi sonunu hatırlamadığı için sonunu ben anlattım. Bütün zevki ona bırakamazdım zaten. Kitabın filmi de var... Film 1989 yapımı bu yüzden ben yeni yapım olursa izlemeyi planlıyorum ama onun haricinde planlamıyorum. Genelde korku filmleri izlemem de :) Ama genel olarak söyleyebilirim ki bu türde kitap okumam ama arada değişiklik iyidir diye denemeye devam edeceğim ve deneyeceğim yazarlardan biri de Stephen King olacak. Özellikle şuan da Kara Kule serisi radarımdayken... belki cesaret edip O kitabını da okurum... bilemiyorum. Neyse konudan uzaklaştım ben en iyisi yorumumu bitireyim. Kitaba kesinlikle bayıldım. Evet korktum ve evet bazı yerlerde duygulandım da... ama kesinlikle bayıldım. Süperdi! Bu arada kitabın konusuna dair bir şey söyleyemeyeceğim arka kapak yazısı yeterince açık ve söylersem de spoiler vermiş olurum en iyisi susmak :) Ve... kitabın son basımını alın. Kapak süper... arka kapak da bile bazı detaylar var süper...

MMhmtGlyn· Hayvan Mezarlığı
8/1017.01.2016

KING'in okuduğum ilk kitabı ama kesinlikle son olmayacak. Kitap farklı konusu ve kendine öz anlatımıyla beni hemen içine çekti. İlk 100 sayfa aileyle tanışma kısmından sonra merak unsurları dahada artıyor. Özelikle son 100 sayfayı bitirmeden bırakmak istemedim. Kitabın finali ise benim için tatmin ediciydi. Gizem-Gerilim-Korku türünü sevenlere kesinlikle tavsiyem. 8/10

Oordoabchao· Hayvan Mezarlığı
8/1028.10.2015

http://kronikokur.blogspot.com.tr/2015/10/hayvan-mezarlg.html

SSerdar Bekdas· Hayvan Mezarlığı
8/1001.10.2015

S.King'in en iyi kitaplarından. Okuyalı 15 sene olmuştur, okurken ellerimin titremesi hala aklıma geliyor, gerilim düzeyi yüksek kitap vesselam.

MMissisgamze· Hayvan Mezarlığı
9/1001.10.2015

Stephen King'in bana göre en başarılı kitabı. Hiç sıkmayan eksiksiz bir anlatım, üstün bir hayal gücü. Kesinlikle gündüzü anlatırken bile korkulan sahnelerle dolu. Okunduktan sonra zamanla akla gelen yan hikayeler... Özellikle kitabın 'Herkes ağladığımı zannediyordu ama ben gülüyordum.' bölümünde yazan olay gibi gerçek insan gözlemleri. King'in bu huyuna bayılıyorum. Bence Stephen King'e bu kitapla başlamayın, sonra hep bu kitapla kıyaslar diğerlerini beğenmeyebilirsiniz.

LLanaSeverim· Hayvan Mezarlığı
5/1030.05.2015

Bu kitapta gerçek anlamda korkmak istiyordum ama istediğimi bulamadım maalesef bana daha çok psikoloji kitabı gibi geldi.Bazı yerler gereksiz uzatılmıştı.Sonu çok belirsiz bitti ve aklımda sorular kaldı.Belirsiz biten kitapları sevmiyorum :( Buna rağmen kötü diyemem gizemli ve akıcı ilerledi Hayvan Mezarlığı ağladığım 2.kitap oldu Ayrınyılı yorumum için http://kitaptanblog.blogspot.com.tr/2015/05/hayvan-mezarlgstephen-king-yorum.html?m=1

Bblack3· Hayvan Mezarlığı
10/1023.03.2015

mükemmel bir gerilim

PPRiCELeSS· Hayvan Mezarlığı
8/1012.06.2014

sonu gerçekten beni bitirdi

Eefendi zibidi· Hayvan Mezarlığı
9/1008.06.2014

Korku romanlarının nirvanası. Kral, her zamanki gibi ilk bölümde ortamı gerip ikinci bölümde hikayeyi taçlandırıyor.

Aangel.xx· Hayvan Mezarlığı
9/1012.04.2014

Stephen King'in okuduğum ilk kitabıydı ve iyiki okumuşum. Kitap kesinlikle okunması gereken bir kitap.

SSleepingforest· Hayvan Mezarlığı
8/1007.02.2014

Okuduğum ilk Stephen King romanıydı, en iyi kitaplarından biriyle tanışmıştım yazarla.

Mmadeleine· Hayvan Mezarlığı
9/1001.02.2014

muhteşem bir hayal gücü.stephen king e bir daha hayran bırakan bir kitap

Mmmeralunal· Hayvan Mezarlığı
10/1014.01.2014

en iyi stephen king kitaplarından..

KKeyfi· Hayvan Mezarlığı
7/1007.01.2014

2005 yılında ilk okuduğum Stephen king kitabıdır. daha sonra nerde kitabını görsem almaya başladım.En etkilendiğim kitaplarından biridir diğeri Kemik Torbasıdır.

Mmervekorcum· Hayvan Mezarlığı
7/1013.12.2013

Ben bu adamın kitaplarını okurken korkuyorum gerçekten . Bi insan böyle düşüncelerle nasıl kalp krizi geçirmeden 5 dakika durabilir ? Okunmalı mı , bilemedim çok korkunç ya okumasakta olurmuş . Mesela kafama yerleşti benim filmini de izlemiştim yazarken bile kare kare geliyo gözlerimin önüne . yok yok okunmamalı okunsa da izlenmemeli . ya okunmalı ya izlenmeli . chucky gibi gitmiyo insanın aklından .

Llucille· Hayvan Mezarlığı
10/1020.11.2013

Stephen King' in ilk okuduğum kitabıydı ve daha 13 yaşındaydım. Acayip derecede etkilenmiştim. Bazen ciddi ciddi tırstığım olmuştu ama özellikle sonlara doğru gayet duygusaldı. Belki de ilk okuduğum kitabı olduğu içindir bilmiyorum ama en sevdiğim SK kitabıdır.

LLibrarian· Hayvan Mezarlığı
7/1030.10.2013

Önce filmini izleyip sonra okuduğum nadir kitaplardan birisidir. Ve içeriğini bilmeme rağmen okurken ruhumu neredeyse teslim ettiğim bir kitaptır. Bu kitabının ardından bugüne değin Stephen King'in hiçbir kitabını elime almaya dahi cesaret edemedim. Korku türünü sevenler, Stephen King'den şaşmayın. Üstüne de cila olsun diye muhakkak çekildiyse kitabının filmini seyredin. Ya da en iyisi mi siz benim gibi yapıp önde seyredin sonra okuyun...Ki böylece ruhunuz bedeninizde kalır.

@@YLİNN· Hayvan Mezarlığı
10/1020.10.2013

çocukluğumun etkileyen kitapları arasında.. 1 gecede bitirmiştim :)

Eequilibrium· Hayvan Mezarlığı
9/1013.07.2013

korku romanlarıyla tanışmam hayvan mezarlığı ve falcı kitaplarıyla olmuştur. bazen çok detaya girse de korku romanlarının en güzellerinden biri.

Zzlyh@· Hayvan Mezarlığı
9/1003.06.2013

Beni kedilerden tamamen soğutan, mezarlıklardan ölümüne korkutan, ama en sevdiğim duygu adrenalini kitap okurken yaşatan bu kitaba bayıldım...

Ppuduhepax· Hayvan Mezarlığı
8/1007.04.2013

başta gerilim yoğun olsa da sonlara doğru çok dokunaklıydı.

GGezgin· Hayvan Mezarlığı
8/1030.03.2013

Gerilimin üstadından tüyleri diken diken eden bir roman. Gece yalnızken okumanız tavsiye olunur :D

Jjustice368· Hayvan Mezarlığı
10/1028.03.2013

Stephen King' in usta kaleminden, müthiş bir eser. ben çok beğendim.

Benzer Kitaplar