Eser· Kitap

Gelin Başı

8.3/10(15)

Genç, çok genç bir öykücü Seray Şahiner. Sait Faik yaş kemale ermişken bile kendisine genç hikâyeci, diyenlere öfkelenirmiş. Bunda bir sen daha toysun, tavrı gördüğü için. Seray Şahiner, daha ilk kitabında özel ve biçemsel bir kişilik getiriyor. Bence, genç öykücü değil öykücü olarak sıçrıyor; ilk kitabıyla kim böyle sıçramıştı? Leyla Erbil. İsyan grameri, demiştim onun getirdiğine. Seray için de doğru bu, yazarın adını kapatın, okuyun, bu Seray Şahiner öyküsü, dersiniz. Öykülerin odağı, terminali Gelin Başı. Ama daha ilk öyküde (Sorumlu ile Sorunlu) nebüyük/neküçük/neaydınlık/nekaranlık bir dünyaya giriyoruz. Seray Şahiner, kişilerinin ruhundan süzülerek okurun ruhuna giriyor... Acımasız ama hüzünlü olmayı başarıyor... Acı gölün acı öyküsü bu... Bu öyküyü bir erkek yazamazdı. İkinci başarı, yazaranlatı ile benanlatıyı ustaca evlendirmesinde: Yazar dimdik konuşuyor (Seray Şahiner midir o?), kişiler italik, eğik dünyalarda.HULKİ AKTUNÇ

Baskılar2

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Gelin Başı

Gelin Başı

Can Yayınları

116 sayfa2007-01-01
Gelin Başı

Gelin Başı

Everest Yayınları

108 sayfaISBN 97860518539322023-07-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.3/ 10
15 puan
10
3
9
5
8
2
7
3
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Ddogruemine· Gelin Başı
9/1012.08.2024

Seray Şahiner, bambaşka bir yerde benim için. Yazdıklarını büyük bir keyifle okuyorum. daha uzun öyküler ve roman yazmasını ayrıca isterim, çünkü bitsin istemiyorum hiç. Kesinlikle tavsiye ederim.

MMervekoroglu· Gelin Başı
9/1021.12.2016

Bu yazarın bulduğunuz bütün kitaplarını okuyun.Ve görün neler olmuş oluyor olacak.Hala birşeyler değişmiyor.Ama okudukça bilinçleneceğiz

Ookuyan· Gelin Başı
6/1013.11.2016

http://moonlightcat13.blogspot.com/2016/10/gelin-bas-seray-sahiner.html

Kkitapsevinci· Gelin Başı
9/1019.01.2015

çok eğlenerek okudum:) http://kitapsevinci.blogspot.com.tr/2015/01/gelin-basi-seray-sahiner.html

Sskyozlem· Gelin Başı
10/1012.07.2012

iki kitabı birbirinden güzel, gerçekçi, etkiyeci yazar

Benzer Kitaplar