Eser· Kitap

Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)

9.3/10(520)

Keşke bitmese, ama bitiyor. Bu ciltte Karanlıklar Efendisi ile Yüzük Kardeşliği, iki cephede karşı karşıya geliyorlar. Frodo ve Sam ellerinde hepsine hükmedecek Tek Yüzük ile Mordorun içine, karanlığın kalbine doğru bir yolculuk yaparken, diğerleri de karanlığa karşı son cephe olan Gondorda umutsuz bir savunmaya girişiyorlar...

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)

Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)

Metis Yayınları

408 sayfa1998-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

9.3/ 10
520 puan
10
312
9
112
8
58
7
22
6
6
5
3
4
3
3
1
2
1
1
2
Aayfesa· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
9/1004.02.2016

Serinin en heyecanlı kitabı. Kitabın mükemmel bir son olması gereken yerinden sonra bir de bakıyorsunuz ki bitmesine daha çok var. Tolkien her şeyi nihayete erdirmeyi kafasına koymuş ve büyük bir temizlik başlatmış; geriye doğru bir yolculuk ve her şeyin sonu. Yine de bazen son bölümleri yazılmasa mıydı diye düşünüyor insan. Gerçi Tolkien yolculuğu sonlandırmadan da edemezdi. Kitabın bence en vurucu darbesi her şeyin ve herkesin bir sonu olması. Geriye bakınca bitmiş, bir hatıra olarak kalmış, gittikçe silikleşen bir hayal görmek... Bu yüzden Frodo ve Bilbo'nun sonu birbirlerine oldukça benziyor. Sonsuza kadar mutlu değil belki ama yine de bir son, sadece bir son...

GGuwenGok· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
10/1010.11.2015

Serinin muhteşem bi son bulan kitabı. Film serisinden ise en çok ayrılan kitabıdır. Filmi izleyip kitabı okumayanlar kesinlikle süprizler bulacaksınız :)

SsenAydemir· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
10/1027.06.2014

Çok sevdiğim bir seri!

HHankR· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
9/1029.05.2014

Bence Tolkien orta dünyayı falan kendisi yaratmamış. Orta dünya gerçekten var ve kendisi bir süre oraya misafir olmuş. Sonra da bütün gördüklerini ve öğrendiklerini yazmış. Öyle anlatmış, öyle betimlemiş ki sanki tarih kitabı okuyor gibi hissettim. Hobbit daha eğlenceliydi ve masal gibiydi ama Yüzüklerin Efendisi başka bir boyut. Orta Dünya 1910larda yazılmaya başlanmış ve Yüzüklerin Efendisi 1954 yılında basılmış. Kitabın arkasında en az kırk yıllık bir birikim var. Yazım tarzını çok akıcı bulmasam da sırf merak ettiğim için diğer kitaplarını da okuyacağım. Belki Orta Dünyanın varlığına dair bir delil bulurum.

LLibrarian· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
10/1007.10.2013

Var olmayan bir dünya, var olmayan canlı türleri ve her daim varlığını koruyan iyilik ve kötülüğün savaşı. Benim bir şey dememe gerek bırakacak bir eser değil aslında ama tarz olarak çok aykırı gelmeyecekse herkesin mutlaka seriyi okumasını ve sindirme aşamasında da filmlerini üzerine seyretmesini mutlaka tavsiye ederim.

LLotrist· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
10/1015.07.2013

Ve son kitap. Sonunda gözlerimden yaş akan kitap.

Rremycem· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
10/1010.06.2013

Mükemmel...

FFéYzA· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
5/1012.04.2013

fena değil sankii ;)

Jjustice368· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
9/1031.03.2013

En az birincisi kadar güzel, ikincisi kadar akıcı. Kısacası muhteşem.

FFurkan.· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
9/1030.03.2013

Kıymetlimiss, sevdiğim kitaplardandır.

AAlperena· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
8/1008.02.2013

Heyecan dolu ve sürükleyici ama aradığım zevki az da olsa buldum

Aalastir· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
9/1011.11.2012

Fazla söze gerek yok MÜKEMMEL

IipekTo· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
9/1027.10.2012

Filminin gölgesinde kaldığını düşündüğüm bir kitap. Ama güzel, heyecan dolu ve sürükleyici!

Ssupersolak· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
10/1019.09.2012

diyecek ne var ki? kabul etsenizde etmesenizde edebiyat tarihinde kilometre taşı bir eser, muhteşem bir hayal gücü ... kendinden sonra açtığı koldaki yada konu dışı pekçok yazara ilham olmuş bir kitap ... hatta kitaptaki kılıç (Sting) günümüzün ünlü şarkıcısına lakap olmuuş :)) o derece ...

Sshabby· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
10/1001.06.2012

üçlemenin en heyecanlısıydı.

Mmustafasahin· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
10/1027.03.2012

Her ne kadar son bir iki bölümü beğenmemiş olsam da bu, kitabın müthiş olduğu gerçeğini değiştirmez. Rüzgar gibi geçti, ne diyeyim?

Kkedideli· Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)
8/1024.02.2012

Diğer kitaplara göre daha kısaydı,tadı damağımda kaldı bu sefer :)

Benzer Kitaplar