Eser· Kitap

Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)

8.1/10(80)

Ateşböceğinin unutulmaz hikâyesi devam ediyor… Uzun zaman önce, hayatımın en kötü gecesinde Ateşböceği Yolu denen kapkaranlık bir sokakta yapayalnız yürürken ruhuma dokunan biriyle karşılaştım. O gün bizim başlangıcımızdı. Aradan otuz yıl geçti… Tully ve Kate. Sen ve ben dünyaya karşı. Seninle sonsuza dek dost kalacağız. Ama her hikâyenin bir sonu vardır, değil mi? Bir şekilde yola devam etmen gerekir. Geçmişi yaralarla dolu Tully... Fedakârlığıyla etrafına ışık saçan Kate… Onların dostluğunu ölüm bile bozamaz. “Ailesi için büyük bir savaş verenlerin hikâyesi… Ateşböceğinin Şarkısı sizi çok şaşırtacak.” Publishers Weekly “Derin ve etkileyici karakterlerin olduğu duygu dolu bir roman…” Wisconsin Book Watch “Fedakârlığı, sevgiyi ve affetmeyi Kristin Hannah kadar güzel anlatabilen başka bir yazar yok.” Kristine Huntley

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)

Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)

Pegasus Yayınları

480 sayfa2013-11-04

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.1/ 10
80 puan
10
24
9
13
8
22
7
6
6
6
5
6
4
2
3
0
2
0
1
1
Ffndkkk· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
6/1011.08.2021

İlk kitabi okuyali cok oldugundan neden bahsettigiyle ilgili cok birsey hatirlayamadim acikcasi. Ama bu kitabin icerdigi asiri dram benim icimi baydi. Yazar felaket uzerine felaket yazmis, yetmemis dibini filan siyirmis neredeyse. Genelde hep ayni tema uzerinde ilerlemesiyle biliniyor yazar zaten ama bu kadari bana fazla geldi.

YYılcan· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
10/1001.08.2020

Ağlamaya devam... bu sefer kitabın başında ağlamaya başladım... ilk kitapta hüzünlü bir son olduğu için, ikinci kitap sıkıcı olur mu acaba diye endişe ettim ama güzeldi yine...

GGoKi· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
9/1016.10.2018

Ateşböceği serisi hakkında yorumum; http://gokichik.blogspot.com/2014/06/kristin-hannah-atesbocegi-serisi.html

MMerve Akdoğan· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
10/1007.09.2017

Mutlaka okuyun !

Öözgse· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
8/1012.10.2015

İlk kitap kadar iyi olmadığını söylemek lazım. Ama tabi artık her şeyi öğreneceğimiz bir devam kitabı olması çok güzel. Keşke dili bu kadar basit olmasa diyorum bazen. Yazar duyguyu çok iyi bir şekilde verdiği için bu eksikliği biraz olsun kapatıyor. İlk kitabı okuyan ve seven insanlara gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.

Llavandaninkitapligi· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
7/1006.08.2015

Ateşböceği Yolu gibi kesinlikle okuyun diyebileceğim bir kitap değil. Açıkçası ben ilk başlarda okumakta zorlandım ama biraz sonra karakterler iyice ortaya çıkında havaya girebildim. Johnny'nin, Tully'nin ve Marah'ın başına gelenleri merak ediyorsanız okuyabilirsiniz ama okumasanız da bir şey eksik kalmaz. Benim gibi seri bitirme hastalığınız yoksa tabii.

Pperesstt· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
8/1007.06.2015

Hiç bitmeyen dostluğu, aileyi ve affetmenin ne kadar önemli olduğunu anlatan -hatırlatan - etkileyici bir kitap...

Yyasemin144· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
8/1005.05.2015

Ateşböceği Yolu'nu ilk bitirdiğimde  sonunda ağlamış ve kafamda bir sürü cevapsız soru vardı. Zaten o sorularda kitap da kendini gösteriyordu.  Bu Ateşböceğinin Şarkısı ile o cevapsız kalan sorular cevaplandı. Tüm o ölümle gelişen olaylar, kaza ve Dorothy'nin o can alici hayat hikayesi...  Çok sarsıtıcı bir hikayeydi. Marah...  Onun yaşadıkları da farklıydı. Annesinden sonraki yaşamında heleki... Kate'in ikiz erkek çocukları en sevgi pitirciklarimdı.  Lucas&Wills  Lucas en sevdiğim.. Johnny, Kate'den sonraki hayatı, daha iyi bir baba olma çabası, iş hayatı.. ve Kate'i olan aşkı.. Tully ve anneside artık güzel bir hayat bekliyor onca zorlukların ardından...  Ama sonu kesinlikle güzel bitti.  İyi bir son.  Kristin Hannah'in okuduğum bu ikili kitabından sonra diğerlerini zamana bagli olarak okurum belki.. :) Ama güzel bir yazar.. :) Duyguları en yerinde hissettirdiği bir gerçek 

LLulu Marley· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
10/1001.04.2015

mutlu son nedir? bunu çok güzel anlatmış kimilerine göre sonsuzluk kimilerine göre sevdiklerinin mutluluğu....okuyun derim ama dediğim gibi son beni tatmin etmedi herkesin mutlu olduğu beni yormayan kitapları seviyorum bu kitap beni yordu...

EElif· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
9/1004.07.2014

İyi ki bu kitabı yazmışsın Kris, gerçekten merak etmiştim neler olduğunu. En çok da Tully'nin annesinin hikayesini öğrenmek beni mutlu etti. Kitabımızda her bir karakterin ağzından gelişmeleri okuyoruz. Biraz kasvetliydi ama keyfinizi kaçıracağı kesin!

Aayşenur...· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
7/1024.06.2014

ilk kitabını severek okumuş ama sonunu bir türlü hazmedememiştim.her şey öylece ortalıkta kalmış bırakılmış gibiydi.ikinci kitabını görünce sevinçle hemen almıştım.ama ne yalan söyleyeyim kendimi bitirmek için zorlar bir halde buldum.ama yinede iyi ki okumuşum diyorum.çünkü eğer okumasaydım aklımda hep ilk kitaptaki son kalacak ve bu da beni huzursuz edecekti.

Mmugem· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
8/1010.06.2014

Çok etkileyiciydi. Ateşböceği yolunda suçladığınız kişilerin hayatını öğrendiğinizde onlara da hak vereceksiniz. Mutlaka okumalısınız.

Aangel.xx· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
8/1008.05.2014

Ateşböceği Yolu kadar da olmasa gayet güzel bir kitaptı. Fakat en başta okumak için kendimi zorladım. Kate'in olayından sonra sanki karakterle beraber sarsıldım. Ama bu kitabın mutlu son olması beni de mutlu etti. Hayatım boyunca Tully&Kate dostluğunu unutabileceğimi sanmıyorum...

Eesrass· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
10/1005.05.2014

dostunuz.. hayatınız.. giderse ne yapardınız ?

Nnazlii· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
1/1028.04.2014

Bu kadar sıkıcı kitap görmedi.zaman kaybından başka bişey diil.

SSCEMAL· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
8/1012.04.2014

Ateşböceği yolu kadar olmasa da beğendim.Kristin Hannah her kitabında insanlara 4 mevsimi yaşatıyor ...

Mmavisim51· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
10/1010.04.2014

harika bir kitap...

Kkitapyiyen· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
10/1029.03.2014

Harika-harika-harika........

Cceren demirbilek· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
5/1022.01.2014

güzel ve yormayan bir kitap.. yalnız aralıklarla da olsa kitabın genelindeki depresif ruh hali sıkılmama sebep oldu.

Bbookwormzombiie· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
7/1012.01.2014

Kitap kesinlikle çok güzeldi. Sanki kitabı yaşamış gibi oldum. :'(

KKitapkurdu33· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
10/1004.01.2014

Muhteşemdi.. tek kelimeyle!

Hhikaru· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
5/1001.01.2014

Kristin Hannah ile ilk tanışmamın bu kitap olması biraz hayalkırıklığı yarattı açıkçası. Kitabı bayık ve gereksiz yere uzatılmış buldum. Hikayenin başını bilmediğim için karakterleri yeterince içselleştirememiş olabilirim, ama aynı olaylar kesinlikle 200 sayfa daha kısa bir romanda aynı etkileyicilikle anlatılabilirdi.

Sseyyah gül· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
8/1031.12.2013

ateş böceği yolunu okumayanlar önce onu okuyup sonra buna başlasınlar çok güzeldi

Vvikitaprose· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
9/1029.12.2013

hikayeye çok güzel bir son olmuş ama tabiiki en güzeli yine ilk kitaptı

NNeva· Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
6/1025.12.2013

Kristin Hannah konu olarak belli bir çerçevede yazar. Aile-Dram türünün başarılı bir temsilcisidir ve aile/dostluk ilişkilerini ele alır. Ancak bu güne kadar devam kitabı yazmayan yazar sevilen kitabı Ateşböceği Yolu'nun devamını getirdi. İlk kitapta ömür boyu dost olan (bana göre öyle olmasa da) Tully&Kate'in hikayesi anlatılıyordu. Kitap aslında Kate'i odak almış, onun hayatına daha fazla yer vermişti. Kate'in perspektifindendi daha çok olaylar. Onun yaşadıklarına, hayatının gidişatına daha fazla şahit olduk. Bu kitapta ise daha çok öncesinde onun tarafından bakamadığımız Tully'i ele aldık."Tully ve Kate. Neredeyse 30 yıldır birbirlerinin en iyi arkadaşlarıydı ve Tully olmasa Johnny hayatının aşkını bulamayacaktı." Ateşböceği Yolu'nda akılda kalan çokça soru işareti vardı. Yazarın devam kitabı yazma ihtiyacını, okurken daha iyi anladım. İlk kitapta Tully'nin tarafında kalan boşluklar doldurulmuştu. -Gerçi ben yine sinir oluyorum kendisine o ayrı - Ben kitap boyu da bu yarım kalanları toplamaya odaklandım. Marah'ın peşinde sürüklenmek ilgi çekiciydi... Yine gençliğin dönemsel idollerine göz attık... Ve daha bir sürü şeye. Ve ilk kitabın belki de en merak ettiğim yarımlığı, Tully'nin annesi Cloud'ın hikayesi... http://benherneysemo.blogspot.com/2013/12/atesboceginin-sarks-kristin-hannah.html

Benzer Kitaplar