Sana Soyundum (Crossfire, #1)
Ateşle oyna! ''Sana ihtiyacım var, Gideon'' dedim soluk soluğa ve tahrik olduğu için şimdi daha da yoğunlaşmış olan kokusunu içime çektim. Sırf teninin baştan çıkarıcı kokusu yüzünden hafifçe sarhoş olduğumu düşündüm. ''Beni çıldırtıyorsun.'' Bileklerimi bırakıp yüzümü avuçlarının arasına aldı ve dudaklarını dudaklarıma sertçe bastırdı. Pantolonuna uzanıp gizli fermuara ulaşabilmek için iki düğmeyi açtım... New York'un en gözde bekârı, Cross Holding'in varisi Gideon Cross, namı diğer Bay Gizemli ve Tehlikeli Eva'nın karşısına çıktığında genç kadının yapabileceği tek bir şey vardı: Tüm bedeni ve ruhuyla ona teslim olmak...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Tüm puanları gör (132)Eva Manhattan'a yeni taşınmıştır. Zengin,finans devi üvey babasının yardımlarını kabul etmemiştir.Kendi becerileri ile hayatını kazanmak ister. Amerika'nın en iyi reklam ajanslarından birinde asistan olarak işe başlayacaktır. İş için Crossfire binasına gider gitmez çantası takılıp bozuklukları dağılan bir kadına eğilip toplaması için yardım ederken bir çift ayakkabı ile karşılaşır. İlk görüşte iki tarafta da büyük bir çekim olur.Sonra ki gün asansörde karşılaştıklarında da adını ve ilk iş günü olduğunu biliyordur. Eva iş için gittiği yerde de karşısında çok etkilendiği Gideon Cross'u bulur. Aralarında ki çekimde azalma olmamış artmış bir haldedir. Bir de Gideon hemen Eva'a görüştüğü bir olup olmadığını sorup,birlikte olmak istediğini söyler. Eva ile birlikte olmak istiyordur. Gideon'un flört etmeye ne vakti ne isteği vardır. Repertuvarında romantizm yoktur. Eva önce ilgilenmediğini söylese de vazgeçmez. Eva'ı istiyordur değse de değmezse de kendini tutamaz. İkili birbirinden uzak durmakta zorlanınca birliktelik kaçınılmaz olur. Güzel bir ilk kitaptı beğendim.Aslında alışık olduğumuz bir hikayeydi ama yinede kendini sevdirdiğini düşünüyorum. İki karakteri de sevdim. Gideon'a bayıldım tabi ki Eva için değişmesi bir çok şeyden ödün vermesi çok güzeldi. Kızların o aşık olmayan her istediğini elde eden erkekleri kendilerine deli gibi aşık etmesi olayına bayılıyorum. Burada da aynen öyle oldu ve bence aşık,korumacı,kıskanç bir Gideon okumakta çok güzel oldu. Bu tarz kitaplarda hep ikilinin başından geçmiş bir şeyler oluyor geçmişlerinde hep bir acı var tabi bu kitapta da vardı. Eva'nın hikayesini öğrendik ama Gideon'un hikayesini öğrenemeden kitap bitti. Merak ediyorum onun başından geçenleri ve ikiliyi daha mutlu görmek için de sabırsızlanıyorum.
kitaba başlarken aslında önyargılarla başladım grinin elli tonuna çok benziyor yorumlarını okumuştum.benzer yanları vardı sanki ama ona göre daha sakin bir kitaptı ya da normal demeliym sanırım, iki yaralı ruuhun birbirini iyileştirmeye çalışması diye düşünerek biraz daha rahat okudum :)devamını da okumayı düşünüyorum merak ediyorum Bay Rahat ve Bayan Karmaşık uyumlu bir ikili olmuşlar bence:))
off harika bir şey bu, kitap sadece aşk ve seks değil birçokta aşılması zor olanı asma gücü veriyor insana. grinin elli tonu gibi başlıyor, benzerliklerde yok değil tabi ama farklı bir yanı var ve içine çekiyor insanı.
Yarım bıraktığım bir kitap oldu. Reklamlar cezbedici ama kitaplar bir hayal kırıklığı.
bu puanım da sadece bu kitabı yazmak adına zaman harcadığı için. derindeki psikolojik olguları zorla hissettirse de ucuz bir pornodan başka birşey değil benim için. daha hoş işlenebilecek psikolojik detaylar var aslında.. ancak bu haliyle pornografi arası küçük günlük cümlelerden ibaret... erotizm mutlaka tat verir kanımca ama bu kadarda olmaz ki. naçizane--sadece benim düşüncem. konusunu ve tarzını bilerek aldığım bir kitaptı ancak ne karakterler ne akış ..çekemedi beni, nasıl desem hani minik pornografik hikeyeler olur- kısa kısa hikayelerdir. senden benden bizden insanlar yazar-yazabilir. okuduğum tüm satırlarda onlardan bir fark aradım. bulamadım. en azından ücretinin karşılığı bir kitap değil. ikinci el bulunursa ya da kütüphanelerden bulunabilirse; "tanımak" amaçlı edinebilirsiniz belki. sadece bu.. bundan ötesi ziyan...................
bu kitap mı şimdi? Salt bir pornografi.
http://benherneysemo.blogspot.com/2013/03/sana-soyundum-sylvia-day.html
en iğrenç roman serilerinden!! Bir de sexten öte bir şey var, çok güzel aşk demiyorlar mı ayar oluyorum!! aşk böyle çirkin ve kirli anlatılmamalı! sırf sex üzerine kurulmuş ahlaksız demenin çok hafif kaldığı seri! iyi ki para vermemişim bu kitabın korsanına verilen paraya bile yazık olur
Sanırım benim notum çok kıt, erotizmde kendini yenilemeyen ve çok fazla tekrar eden, çok zengin acayip yakışıklı bir adam ile ailesinden gelen zenginliği kabul etmeyip kendi parasını kazanan bağımsız, çok güzel kızın aşkı, araya bol bol kendini tekrar eden erotik sahneler eklenmiş... Esas oğlan viagrayı kutusuyla yutmuş birisi..
Bu edebiyat değil. Bu bir erotik kitap. Ve kendi dalında en iyilerinden.
Elli Tondan sonra bu tarz kitap arayışından sonra aldım okudum.Kimisi çok beğenmiş kimisi çok beğenmemiş. Elli Ton serisinden sonra bana daha yavan geldi.Aşk ve tutku anlamında.Gideon bir garip çözemiyorsunuz .İlk başta tutkuyu hissediyorsunuz evet ama ya Aşk deseniz ben hayır derim.Beni etkileyen bir aşk okumadım.Yazar bu ilk kitabı uzatabilirdi biraz daha.Sayfa sayısı çok az ve pahalı. İlk kitapta fazla gizem var çözmek için serinin sonraki kitabını hemen merak ediyoruz doğal olarak. ehh onuda okuduktan sonra bazı şeyler tatmin etmiyor sizi sonrakini merak ediyorsunuz. Serinin devamı yazılıyor daha bitmedi yazar bence 3 kitapta tamamlasaydı olurmuş. Neyse başladık bitireceğiz seriyi genede napalım :)
fifty dhades ile aynı görünse de, karakterler çok daha güçlü..
Daha serinin ilk kitabı aslında bitirmeden yargılamamak gerekiyo ama ne bileyim sanki biraz daha duygulara yoğunlaşılabilirdi.
Elli Ton serisindeki klişelerden nasibini almış bir kitaptı.Ultra milyarder,tanrı kadar kusursuz mükemmel yakışıklı erkeğimiz,kızımıza kör kütük aşık olur,ne isterse yapar.Geçmişten gelen travmalar sonucu kavga edilir,eski sevgililer-nişanlılar hortlar,çiftimizin arası bozulur,ama hemen hooop yatak moduna geçip barışırlar. Bayan cinsel organı için kullanılan o saçma ötesi kelimeyi seçen kişi yazar mı yoksa çevirmen mi bilmiyorum ama,çok itici olmuş.
http://illekitap.blogspot.com/2013/07/sylvia-day-sana-soyundum.html İlk çıktığı hatta çıkacağı haberlerinden sonra herkesin dilinden düşüremediği kitap Sana Soyundum'u sonunda okudum :) Aslında okur kitlesinin dilinden düşüremediği Gideon demem daha doğru olurdu eee onunla da tanıştım yani :) Yazarın dilini zaten biliyordum... Pegasus Yayınları'dan çıkan Sylvia Day kitabı olan Günaha Davet kitabını okuduğumda yazarın dilini öğrenmiş hatta sevmiştim de... Akıcı, sürükleyici, kitaba bağlayıcı, sade ve hafif bir dili var yazarın bu yüzden de kitabı okumak oldukça keyifli oldu. Ama yine de iyi bulduğum kadar kötü bulduğum yerlerde oldu... Öncelikle beğenmediğim tarafları söyleyeyim sonra da beğendiğim ki beğendiğim tarafların ağırlığı ile tavsiye edebileyim :) Beğenmediğim konulardan biri kitapta bazı argo kelimelerin fazlaca kullanılmasıydı. Argo derken duymaktan hoşlanmadığım ve kaba gelen bir iki kelime vardı ve açıkçası bu beni oldukça rahatsız etti. Özellikle "düzüşme" kelimesi nasıl bir kelimedir arkadaş sevdiğini söylediğin kadına veya erkeğe böyle bir kelimeyi kullanmak... bana pek hoş bir tabir gibi gelmedi. Beğenmediğim bir diğer nokta da her kriz anında gerek Eva'nın gerek Gideon'ın soluğu sevişmekte almasıydı. Eva Gideon'u kıskanır Gideon kıskançlık krizini sevişerek atlattırır, Gideon Eva'ya kızar hadi bir daha seviş... arkadaş bir konuşun yahu... parlayın birbirinize... bağırın çağırın kırıp dökün trip atın bir şey yapın ama bir insancıl tepki verin yani değil mi? :) Kitapta beğenmediğim son yer de başları biraz hızlı girdi konuya sanki...Yani Eva Gideon'ı gördü vuruldu Gideon Eva'yı gördü vuruldu yatma teklifinde bulundu... bunlar bana biraz fazla hızlı geldi... Bunların haricinde beğenmediğim eleştirebileceğim bir yer yok... Beğendiğim kısım ise kitapta hiçbir şeyden dolayı ayrılık olmamasıydı. Yani kitaplarda kadınların anlamsız kıskançlıklarından ya da erkeklerin sebepsiz triplerinden dolayı ayrılıklar olurdu ve aylarca onların ayrılık acısını okurduk. Sana Soyundum'da bunun olmaması oldukça hoşuma gitti. Evet kriz anlarını garip bir şekilde atlatıyorlardı ama sonucunda ayrılmıyorlar ve bir şekilde çözüme gidiyorlardı ve bu benim hoşuma gitti. Gideon'ın ve Eva'nında geçmişlerinden kalma izleri ile bir ilişkiye girmeleri ve bunu bir şekilde ilerlemesi için gösterdikleri çabalar oldukça güzeldi. Bunları okumak insanda aşk böyle bir şey dedirtiyordu. Hele ki Gideon'ın kendinden ödün vermesi çok güzeldi. Okurların neden Gideon'a bu kadar taptığını anlamamak mümkün değil zaten. Adam mükemmel ve resmen ikinci bir Christian Grey vakası gibi bir şey :) Bu arada kitap Crossfire serisinin ilk kitabı...Dikkatinizi çekerim serisi dedim üçleme değil. Evet ilk çıktığında üçleme olarak çıktı ancak yazarımız seriyi 5 kitaba çıkarma kararı almış... Bu yüzden bir serinin ilk kitabı diyebilirim. Seri erotik aşk romanı türünde ve dolayısıyla +18 olduğunu söyleyebilirim. Hatta fazlasıyla +18 o yüzden yaş sınırı üzerinde olanlara tavsiye edebilirim ama şahsen büyük beklenti ile okunacak derecede değildi. Ben Grinin Elli Tonunu oldukça beğenmiştim benim için o 5 üzerinden 5 iken bu kitap 5 üzerinden 4 alır :) Bu benim görüşüm katılmayanlar olabilir. Ayrıca yazarın dilini ve kalemini beğendiğimde ve sırf Eva ve Gideon'ın sonunu ve arada bazı karakterlerin davranışlarını ve çiftimizin gizli sırlarını merak ettiğimden seriyi okuyacağım. :)
de GET yani 50 tonla arasındaki tek benzerlik erkek kararterlerin zengin olması bence. Çevirisi kötü olmasına rağmen, yazar kendisini göstermiş. Keşke Pegasus çıkarsaydı bu kitabı da Müge hanım veya Sevinç hanım çevirseydi.
MÜ-KEM-MEL-Dİ !!! Elli Ton serisini sollar demek istiyorum başta bu kitap için. Açıkçası beklediğimden daha güzel, daha akıcı ve daha keyifliydi. Okuyup geçtim ama içimde hala acısı kaldı Gideon'un... Elli Ton' daki gibi edebi eksikliği de hiç hissetmedim açıkçası. Yazar ve çeviri çok başarılıydı. Bütün tasvirler harikaydı ve bu kitabı okumak benim için bir zevkti! Gideon'a, onun o saçlarına, vücuduna ve bedeninin en önemli parçasına aşık oldum sanırım :D
cok kotu bi 50 ton benzeri, olay örgüsü edebiyat beklemiyorum tabiki ama her hangi bi konu tutarlılığı yok acemi yazar gibi olaylar bi anda gelişiyor herhangi bi ön aşamaları yok. karakter derinliği sıfır. elli ton bunun yanında edebi eser kalıyor
Çevirisi kötüydü. Orijinalden okumam güzel olmuş.
grinin elli tonundan çok fazla alıntı yapıldığını düşünüyorum. gerçi hangisi daha önce çıktı bir fikrim yok ama çok ortak noktası var bence. ayrıca kitapta tam bir konu yoktu bana göre. eva'nın da sürekli gideon'un yakışıklılığından bahsetmesi arada sıkmadı desem yalan olur.
grinin elli tonunun çakması bence... eline bile su dökemez
50 ton üçlemesine nazaran daha yumuşak diyebilirim.
Bende kitabı okurken Fifty Shades ile karşılaştırma yapanlardanım sanırım.Ama insanın elinde olan bir şey değil bu tarz romanlar karşılaştırılma yapılmaya mahkum bence. Kitabı 1 günde okudum.Sevdiğim tür kitaplardan olmasa da kendi kategorisinde iyi olduğunu düşünüyorum.Sırlarla dolu bir kitaptı.Her ne kadar Eva'nın sırrını öğrenmiş olsak da Gideon'un sırrı başlı başına merak uyandırıcı bir unsur. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim kitapta ki bazı kelimeler çok rahatsız ediciydi.Bazı kısımlar da da çeviri hataları vardı.Umarım 2.kitap bu anlamda daha iyi olur.
Gerçekten aklım karışık...İnsan düşündükçe elinde bir şey olmadığını farkediyor....sırlar sırlar sırlar sırlar.... Ve bu kitabı okurkende en çok kaybettiğim nokta durmadan fifty serisi ile karşılaştırmamdı sanırım.Olmaması gereken bir durum lakin insan kendini alamıyor yahu. Seriye başlangıç olarak iyi bir kitap olduğunu itiraf ediyorum ve bu sırların 2.kitapta gün ışığına çıkmasını umut ederek 2. kitabı sabırsızlıkla bekliyorum.....
Benzer Kitaplar

Sende Kendimi Buldum (Crossfire, #2)

Sana Bağlandım (Crossfire, #3)

Gabriel'in Cehennemi (Gabriel's Inferno #1)

Günaha Davet (Historical #1)

Dublin Caddesi (On Dublin Street, #1)

Gabriel Arafta (Gabriel's Inferno #2)

İlk Defa (Losing It, #1)

Tutkulu Notalar (Sinners on Tour #1)

Sert Rock (Sinners on Tour #2)

Ayaklı Bela (Beautiful, #2)

