Bir Dilekle Başladı Her Şey (Blossom Street Serisi 5)
Dilekler, içtenlikle istenince gerçekleşen hayallerdir... Hayata yeniden tutunmak için önünde yirmi dilek duruyordu... Kâğıda döktüğü yirmi hayal... Acı çekmektense geleceğe umutla bakmasını sağlayacak yirmi ihtimal... Artık bir sonraki güne güzel duygularla başlamak için hazırdı, çünkü gerçekleştirmesi gereken hayalleri vardı. Çünkü hayat her şeye rağmen yaşamaya değerdi... Hayatınızda çok isteyip de gerçekleştiremediğiniz şeyler mi var? O halde hemen kâğıdınızı kaleminizi alın ve dilek listenizi hazırlamaya başlayın... "En katı yürekli okuyucular bile kendilerini bu umut dolu romandaki unutulmaz karakterler için gizlice gözyaşlarını silerken ve kendi dilek listelerini hazırlarken bulacaklar." Booklist "Konu özel, unutulmaz bir yer ve onurlu, güçlü karakterler yaratmaya geldiğinde kimse Debbie Macomber'dan daha iyi olamaz." BookPage "Macomber'ın kullandığı dil ve olumlu anlatımı sizi sevdiğiniz koltuğunuz kadar rahat ağırlıyor." Publishers Weekly "Debbie kalbini kâğıda işlemiş. Sonuç ise muhteşem!" RT Book Rewiews
Baskılar3
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Tüm puanları gör (141)Anne Marie ünlü bir kitapçının sahibidir. Durumu iyidir ama hayatında ne sevebileceği ne de onu seven biri vardır. Dokuz ay önce ayrı olduğu kocası ile tam yeniden bir araya gelmek üzereyken kocası kalp krizi geçirip ölmüştür. Aylar boyunca depresif hali geçmemiştir. Kocasının ölümüyle evliliğinin dönüşmesini umduğu her şeyden çocuk sahibi olma umutlarından vazgeçmek zorunda kalmıştır. Yeniden birine aşık olsa bile kırk yaşından sonra hamile kalması risklidir. Bu yüzden kendi çocuğunu dünyaya getirme hayali kocası ile birlikte ölmüştür. Bir şeye ihtiyacı vardır. Dükkanında dul kadınlar ile bir kitap grubu düzenlemiştir. Bu dul kadınlar birbirine yoldaş olmuş ayrı olarak görüşmeye başlamışlardır. Elise altmışlı yaşlarının ortasında emekli bir kütüphanecidir. Kocası ile otuz yıl ayrı yaşadıktan sonra yeniden bir araya gelmiştir. Üç yıl geçmeden de kocası kanserden ölmüştür. Anne Marie'nin kitapçısının müdavimlerindendir. Lillie ve kızı Barbie'nin bir parfüm şirketinde üst düzey yönetici olan kocaları üç yıl önce aynı uçak kazasında ölmüştür. Lillie yaşlanmayan yaşını göstermeyen kadınlardandır. Barbie'de annesi gibi sürekli bakımlıdır. Üniversite birinci sınıfa giden on sekiz yaşında ikiz oğulları vardır. Sevgililer gününde yalnız olan bu grup hayatın heyecanını yeniden yakalamalarına yardımcı olacak, geleceğe bakmalarını sağlayacak yirmi dilek yazma kararı alır. Hepsi dileklerini yazmaya başlar ve hayatları değişmeye başlar. Lillie yeni bir araba alır ve arabası hemen bozulunca yardıma servis müdürü Hector gelir. Sosyal statüleri farklı olsa da ikili birbirinden etkilenir. Anne Marie bir çocuğun yemek arkadaşı olmak için gittiği okulda içine kapanık Ellen ile tanışır. İyi anlaşmaya başladığı Ellen'in anneannesi fenalaşıp hastaneye kaldırılınca torununa bakması, kimseye vermemesi için Anne Marie'e yemin ettirir. Böylece Anne Marie Ellen ile yaşamaya başlar. Hiç anlaşamadığı üvey kızı ayrı oldukları dönemde kocası ile asistanını birlikte yakaladığını. Kadının bir bebeği olduğunu söyler. Bebek kendisi ile çocuk yapmak istemeyen kocasından olabilirdi. Ayrıca üvey kızının sorunları ile de ilgilenir. Çekici, güzel bir kadın olan Barbie'nin erkekler hep etrafında olmuştur. Barbie aşık olmak ister, kocasının zamanında yaptığı gibi kendisine prensesmiş gibi davranacak bir adam ister. Sinemaya gittiğinde engelliler yerine oturduğunu söyleyen sinirli tekerlekli sandalyede olan Mark ile tanışır. Kalkarken üzerine kola ve mısır döktüğü hayatında tanıştığı en kaba, laf anlamaz, huysuz ve yakışıklı bu adamdan çok etkilenir. Mark serbest çalışan bir mimardır. Geçirdiği kazadan sonra belden aşağısı felç olunca karısı terk edip gitmiştir. Böylece ikili karşılaşmaya, görüşmeye devam eder. Dilek listeleri grubun hayatına büyük yenilik getirir. Yavaş yavaş dileklerini gerçeğe dönüştürürler. Anne Marie nihayet mutluluğu bulur. Gözlerini keşfedebileceği yeni yollara hala gerçekleştirebileceği yeni ihtimallere açar. Yine yazarın tarzı bir kitap. Önceki kitapların karakterlerinden de bahsedilen akıcı bir kitaptı.
Guzel
Debbie okumak rahatlatıyor beni sanki o dünyaya girmiş gibi hissediyorum bitirdiğimde ise yüzümde bir gülümseme içimde bir hüzünle buluyorum kendimi ,pek çok kez kitap okurken yaşadığım bu his bağımlılık haline geldi bende:) çok hoş bir kitaptı, yeri geldi güldüm ağladım da bazen, evet kültürel anlamda pek bir şey katmasa da kafa dağıtmak için Debbie kitapları birebir:) Kitapta geçen yirmi dilek yazma hususunu ben de düşünüyorum çok güzel bir düşünce:))
4 günde bitirdim. Ağustos sıcağında hemen bitiverdi .).) İnsana çok şey kattığını söyleyemem ama1 hayata dair birazda olsa şevk veren bi yapısı var.
Umut dolu bir kitaptı. Okumaktan inanılmak keyif aldım. Karakterleri fazlasıyla benimsedim. Kısacası yazarın her kitabı gibi içinize işleyecek. Sadece diyorum artık o kadar tekrar etmese. Ama her şekilde de okumaktan asla vazgeçmeyeceğim bir yazar.
Çok güzel bir hikayeydi benimde 20 dilek listemi haxırlamam gerektiğini hissettirdi bu kitap :)
Çok beğenmemiş olmama rağmen, seri kitaplardan birini okuduysam diğerlerini de okumak zorunda hissetme huyum nedeniyle son kitabı da okudum ve yine aynı tereddüdü yaşadım. Tüm bu kitapları yazan acaba bir yazar mı, yoksa bir lise öğrencisi mi? Kitabın baştan sona olay örgüsü öyle basit bir dille anlatılıyor ki 16 yaşındaki bir gencin günlük dili gibi. Karakterlerin tüm hareketleri detaylarıyla ağır ağır anlatılarak insanı çileden çıkartıp birkaç satır atlayarak okuma isteği uyandıracak kadar sıkıcı…
20 dilek listeme basladim bugun Super bir Debbie kitabi idi
Debbie Macomber bir harika
http://kitapeylemi.blogspot.com.tr/2014/03/21-bir-dilekle-basladi-her-sey-debbie.html
Anne Marie ve evlatlık kızı Ellen'ın muhteşem ve dileklerle dolu hayatı :)
okuduğum en güzel Debbie kitabıydı... tavsiyemdir...
Aman Allah im resmen duygu seline kapıldım bu kitapta! !
İnsana yaşamın kötü yanlarının yanı sıra güzelliklerinin de olduğunu hatırlatan bir kitap. Keyifle okudum.
Bu kitap sayesinde liste yapmaya başladığım doğrudur.
En beğendiğim kitabı
yaz günlerinde okunacak sıcak, şirin bir kitap. Debby Macomber'ın klasik iyimser, biraz Pollyannacı anlayışı sürüyor. Yine dört karakter, yine şirin bir hikaye.
kitabın sonunda kendimize yepyeni ve bizi mutlu edebilecek hedefler oluşturuyoruz ve bu hayatın anlamında ve hayatın bize kazandırmasını istediğimiz bir çok şeyle yakından ilgilenmemize neden oluyor. samimi bir roman
Lillie biraz sıktı. Ama onun dışında çok güzel bir kitaptı. Nasıl bitti anlamadım.
Çok güzeldi be.
etkileyici bir kitaptı.
Muthis bir kitapti seri icinde beni en cok etkileyen kitapti. Dilek listeme basladigimi soylememe gerek yok sanirim =D
Güzel bir kitaptı. Yazarın kitaplarını okudukca kendımı rahatlamıs hissediyorum
yazarın diğer kitapları gibi yine muhteşemdi,bayıldım . vee bende dilek listemi yapmaya başladım .:=))
Güzele benziyor okumalıyım.
Benzer Kitaplar

Yeni Başlangıçlar Mevsimi (Blossom Street Serisi 6)

Mucizeler Dükkanına Dönüş (Blossom Street Serisi 4)

Bahçemde Yeşeren Umutlar (Blossom Street Serisi 3)

Sevginin Son Dileği (Blossom Street Serisi 7)

Gül Limanı Oteli (Rose Harbor Serisi 1)

Çiçeklerimi Rüzgara Verdim (Blossom Street Serisi 8)

Bir Yumak Mutluluk (Blossom Street Serisi 2)

İyi ki Geldin (Blossom Street Serisi 9)

Evden Çok Uzakta

Melekler Korusun

