Bir Yumak Mutluluk (Blossom Street Serisi 2)
“Macomber, gerçek kaderlerinin peşinden koşmak için eski hayatlarından vazgeçen insanların hikâyesini çok samimi bir dille anlatıyor.” Booklist “Hayatları birbiriyle kesişen dört kadın aracılığıyla insan ilişkilerine içten bir bakış.” Midwest Book Review “Macomber müthiş bir öykücü… Çizdiği karakterler son derece derin ve gerçekçi.” Publishers Weekly “Debbie Macomber yüreğiyle yazıyor.” Library Journal Kitapları bütün dünyada 140 milyondan fazla satan ve birçok dile çevrilen DEBBIE MACOMBER, yürek ısıtan romanı Küçük Mucizeler Dükkânı’ndan sonra yepyeni bir sayfa açıyor. * * * Geçmişte yaşadıklarım bana şunu öğretti: Hepimiz bu dünyaya, hayatımızı en iyi şekilde yaşamak için geliyoruz ve inanın bana, hayat saklanarak, umutsuzluklarla, pişmanlıklarla harcanamayacak kadar kısa. Dertler ve sıkıntılarla boğuşurken her gün, bir öncekinin aynısı gibi görünmeye başlıyor. Oysaki her yeni gün kendi mucizelerini de beraberinde getiriyor. Hem de en beklenmedik anlarda... * * * Doğduğumuz andan itibaren hepimize birer yumak iplik veriliyor; bundan mutluluğun desenlerini örmek ise bizim elimizde… * * * BU KİTAPLA KEYİFLİ BİR MOLA VERİP, HAYATIN KARMAŞASINDAN UZAKLAŞACAKSINIZ...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Tüm puanları gör (415)Lydia kanser tedavisi gördüğü sırada örgü örmeyi öğrenmiştir. İyileştikten sonra sevdiği işi yapıp bir yumak mutluluk adını verdiği bir örgü dükkanı açmıştır. Burada arasını düzelttiği ablası Margaret ile birlikte çalışır. Bir oğlu olan Brad ile de güzel bir ilişkisi vardır. Kursunun yeni üç öğrencisi vardır. Courtney Pulanski on yedi yaşında annesi ölünce ve babası çalışmaya gidince anneannesiyle yaşamaya başlamıştır. Kiloları ile sorunları olan biridir. Beathanne iki çocuğu olan ve kocası tarafından aldatılan kocasının sevgilisi ile evlenmesi için boşanan öz güveni eksik bir kadındır. Elis altmış beş yaşında kocasına hala aşık, emekli ve emeklilik parasını sahtekara kaptıran bir kadındır. Bu üç kadının hayatı böyle kesişir. Önce kursta sıkıntılar yaşasalar da daha sonra birbirlerine bağlanıp hayatlarını yoluna koymanın bir yolunu bulurlar. Yine güzel bir hikayeydi. Yazarın dört kadının yolunu kesiştirdiği bu kitaplarını sevdim.
zaman zaman okunmalı diye düşünüyorum...bazen pembe kitaplar insana iyi geliyor..içini ısıtıyor ...sevgimin umudun gücünü gösteriyor
Bayanlara cerez kitap olarak onerebilirim. Cok bir sey katmiyor fakat kendini okutuyor. Kucuk mucizeler dukkanin devami olarak ve benzer sekilde ilerliyor. Degisen sey ise kisiler...
Muhtesem bir kitap herkese tavsiye ederim insan okurken elinden birakamiyor sahane bir sey :-)
Bu kitapta ilk kitabı kadar güzeldi. 2 günde bitirdim. Ne zaman bu yazarın bir kitabını okusam hayata daha bir olumlu bakıyorum. Küçük mucizeler dükkanı ve Bahçemde yeşeren umutlarda etkilenmiştir, bu kitapta aynı şekilde.
Kitabin arxasinda da qeyd edildiyi kimi bu kitabi oxuyarken heyatin problemlerinden uzaqlashdim. Bu kitabi daha çox universitetden gelende oxuyurdum. Ne qeder yorgun olsam da bu kitabi oxuyarken dincelirdim. Kitabdaki qehremanlardan Courtney ile yashim daha yaxin oldugu üçün ve onun da menim kimi artiq çeki problemi oldugu üçün onu daha maraqla oxuyurdum. Ama 1ci kitabdan tanidigim Lydia mene daha dogma idi. Bethanne' nin kitabin evvelinde yashadigi özgüven problemi de mene tanish bir hiss idi. Onun eri terefinden mehv edilmish heyatina yeniden bashlamasi meni çox sevindirdi. Hemishe düshünürem ki, heyatda her sheyin bir sebebi var. Eger bashimiza pis bir shey gelibse mütleq bir sebebi var. Bethanne'nin heyatinda da onu gördüm. Eger eri onu terk edib getmeseydi o erinden asili shekilde yashamaga davam edecekdi. Özünü belke de heç vaxt tanimayacaqdi,özüne güveni olmayacaqdi. Ama eri onu terk etdikden sonra heyatinda çox shey yaxshiliga dogru deyishdi. Artiq ne etdiyini bilen bir qadindir o. Elise ve Maverick'in o yashda bir birilerine olan sevgisini ise sözle ifade etmek mümkün deyil. Seri'nin diger kitablarini da oxumaq üçün sebirsizlenirem :)
Kitapta hayatına tutunan, birbirine bağlanan, dostluk kuran 4 kadının hayatlarından bir kesit sunulmuş. Ama ben kitabı kötü bir ruh hali içinde okuduğum için çok sinirlendim. Benim hayatım bu kadar kötü durumdayken onların hayatı nasıl tamamiyle harika geçiyor.. Anlayacağınız kıskandım biraz (fazlasıyla) :D Asıl konuya gelirsek kitap çook akıcı. Eğer yorucu olan kitaplar okuduysanız ve sadece zihninizi boşaltıp rahatlamak istiyorsanız bu kitap size çok uygun kesinlikle (: Debbie MACOMBER kitaplarını ben beğeniyorum. Daha önce iki kitabını daha okumuştum (: Teyzem getirmişti onun sayesinde tanışmış olduk (: Ben kitapları sırasına göre okumadım.. Öyle okusam daha iyi olurdu galiba (: Evet evet daha iyi olurdu (: Her neyse bence kesinlikle okumalısınız Debbie'nin kitapları çok keyif verici oluyor (:
yazarın samimiyetinin verdiği sıcaklık sahra çölünün sıcaklığına yakındı diyebirim çok beğendim :)
İnsanların en umutsuz ve çıkmaz olduğu zamanda her şeyin nasıl değişebileceğini gösteren bir kitaptır. İnsanın içini umut dolduruyor.
pembe dizi tadında güzel bir kitaptı
gene çok güzeldi :D
Macomber yine çok güzel bir kitap yaratmş :) Bu seri çok tutar :) Ve tutdudu da :)
güzeldi yine bir önceki kitabındaki karakterler ve birkaç karakter daha eklenmiş ama sanki nedense bana ilk kitabı daha güzel geldi bu da çok güzeldi severek okudum sıkılmadım.küçük mucizeler dükkanı kitabını daha çok sevdim
en kızdığım şey kitabın yazı puntosunu kocaman yapmaları. ikinci ise misal 5. bölümü okuyorum ve bunu bu kitap için söylüyorum "5. bölüm" başlığının altına herhangi bir kişinin özlü sözünü (!) koymaları tam anlamıyla bir fiyasko. ve kitabı bir gün içinde bitirebilirsiniz. konunun anlatımı fazlasıyla basit ve beni yorma zahmetine katlanamıyor.
oku unut kitaplarından...
Canınız sıkkın umutsuzsanız anlık bi rahatlama veriyor...
Severek okudum. Ve örgünün gücüne ve sakinleştirici yönüne bir kez daha inandım. :) Okunması gereken bir kitap. :)
Iyi bir kitapti... ama neden 1 aya bitirdim ki ?! :) .. akiciligi yoktu belki..belki de 1.kitaba benzemesidir neden...
akıcı ama çerez kitaplardan...
Okunmaya değer..
Zaman israfı, tesadüf tesadüf tesadüf yok artık daha neler dedirtecek cinsten
bazı şeyleri değiştirmenin olası olduğunu anlatan hoş ve samimi bir roman
Bu kitap da Küçük Mucizeler Dükkanı tarzında. hatta onun devamı denebilir. Kadınların başarısı, dostlukları ve kişisel gelişimleri üzerinde durulmuş ve akıcılığı mükemmel olan bir kitap. Ben beğenerek okudum..Tavsiye ederim..
Basit , sıradan bir anlatımı var .
Benzer Kitaplar

Bahçemde Yeşeren Umutlar (Blossom Street Serisi 3)

Mucizeler Dükkanına Dönüş (Blossom Street Serisi 4)

Küçük Mucizeler Dükkanı (Blossom Street Serisi 1)
Bir Dilekle Başladı Her Şey (Blossom Street Serisi 5)

Kış Bahçesi

Gerçek Renkler

Yeni Başlangıçlar Mevsimi (Blossom Street Serisi 6)

Gece Yolu

Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)

Duyguların Rengi

