Kalbimin Sahibisin
İster bisiklete biniyor, ister yılan yakalıyor ya da tırabzanlardan kayıyor olsun, Essie Spreckelmeyer, kasabanın (ve annesinin) kendisinden beklediği ideal kadın rolüne bir türlü uyamıyor. Onun doğallık ve neşesine hayran kalacak adam da sıra dışı olmalı ya da en azından kendisine düşkün babası öyle düşünüyor. Fakat ne yazık ki o tip bir adamın yolu Teksas’ın Corsicana Kasabası’na hiç düşmüyor. 1894’te Essie otuz yaşına girer ve Tanrı’nın kendisine bir koca göndermekten daha önemli işleri olduğuna karar verir. Eğer bir koca istiyorsa ipleri eline alıp onu kendisi bulmalıdır. Böylece kasabadaki koca adaylarının isimlerini kâğıtlara yazar, gözlerini kapatır, parmağını döndürür… ve birini seçer. “Okurlar, tutkular alevlendikçe, sınırlar aşıldıkça ve sırlar açığa çıktıkça nefeslerini tutacak. ‘Kalbimin Sahibisin’in müthiş bir konusu var. Essie’nin espri anlayışından payını alan aşk ve kabul görme maceralarında sürüklenirken, sayfaları nasıl çevirdiğinizi fark etmeyeceksiniz bile. Herkes bu kitaba bayılacak.” Romantic Times “Gist, aşk ve arzuların umutsuzlukla birleşiminde billurlaşan gerçekleri pek çok açıdan cesurca işaret ediyor.” Relz Reviews
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(6)
Tüm puanları gör (39)kitabı severek okudum bu kitabın ikinci serisini okumak için sabırsızlanıyorum...
çokk güzel bir roman elimden bırakmak istemiyordum
çok sevdiğim hocamın kitabıydı zevkle okudum bitirdim kitabı çok beğendim bunun ikinci kitabınıda okuyacağım kendisine çok teşekkür ederim
Essie çok tatlı bir karakterdi..Bağımsız özgürlüğüne düşkün 30 yaşında, heyecanlı ve evde kalmış..Ancak aşkı kendi kendine bulmaya çalışırken başına gelenleri haketmedi..Ama 1890 lı yıllarda Teksas'ta erkekler ne yazık ki hanım hanımcık, bisiklete binmeyen, heyecanlarını gizlemeyi başarabilen, kafasına gösterişli şapkalar takmayan sade tekdüze kadınları tercih ettiği sürece garibim Essie serinin ilk kitabı olan Kalbimin Sahibisinde aradığı aşkı ne yazık ki bulamıyor...Kitapta yan karakterlerden özellikle Essie'nin dayısı ve babası ve 7 yaşında yetim ve öksüz Harley'e bayıldığımı söylemeliyim..Özellikle Harley'e..Kitap biter bitmez hemen ikinci kitabı aldım..
Konusu diğer kitabından farklıydı..Ama beklediğim bir hikaye değildi diğer kitabı olan Umutsuz Aşkın Gözyaşlarının kurgusu hikayesi daha bir sağlamdı.1890 lı Yıllarda geçen hikayede baş kadın karakter 30 yaşına geldiği halde evlenememiştir.Bunca yıl beklemesine rağmen evde kalmıştır.Acele bir şeyler yapması gerektiğini düşünüp harekete geçer.İlkönce kendince uygun olan erkeklerin listesini çokarıp harekete geçer.; Ama bunda atladığı bir şey vardır ki o da erkekler kovalanmayı değil,kovalamayı sevdikleri..Bunu gözardı etmiştir... Sonunda yollar kuyu kazıcısı olan Adam ile kesişir..Adam ile bir evlilik mümküm olabilecekmidir.İşte hikaye tamda burada hareketlenip güzelleşiyor.. Ama benim için birazda hayal kırıklığı oldu bu kitap.Çünkü kitapta bence Hristiyan propogandası yapılıyordu..O yüzden de pek sıcak bakamadım...Ama bu benim şahsı fikrim..Sıkılmadan da kitabım okunabilecğini düşünüyorum...










