Bağbozumu Şarkıları
Tanrılar arasında insan yalnızlığı mı İnsanlar arasında insan yalnızlığı mı? Korkusu küçük düşürüyor hayatımızı. Ne diyordu ince şeylerin annesi ''Ötekini oku, derinde dipte duranı.'' Kilisenin bahçesinde mumdan bir harita Bütün göç yollarının iki ucuna tutunmuş ''Geride kalmanın cezasıyım -diyor- Biliyor musun, hoyratlık değil de İncelik yakıyor canımı...'' Bu kalabalıkta bu tenhalık Sevgilim, bütün sözlerimi Mazlumların rüyasından seçtim ben. Budur, düşünmeden bildiğim Budur, ayaklarına serdiğim has bahçe...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(3)
Tüm puanları gör (16)Maalesef şiirleri çok sevemedim,sadece Al Yeşil Pencere şiirini biraz beğendim.Beğenmeme nedenim ne denmek istendiğini çok anlıyamamam mesela bir şiirde "yıldızlar tanrıyla konuşuyordu." cümlesi geçiyor bu ne anlam ifade ediyor şimdi iyi bir şey mi kötu bir şey mi yıldızlar tanrıyla konuşuyorsa nolmuş? Belki de benim kusurum ben anlıyamamışımdır şairin ne demek istediğini.Ben şiiri okuduğumda doğru ya da yanlış bir anlam çıkarmak isterim.Şükrü Erbaş yaşayan önemli şairlerimizden birisi fakat dediğim gibi pek anlayamadım.
Beklentilerimin çok altında bir kitaptı. Yine de şairin kısmi özgünlüğü için okunabilir.










