Eser· Kitap

Yanmış (Gece Evi, #7)

7.1/10(208)

YANMIŞ MİLYONLARIN TUTKUNU OLDUĞU GECE EVİ SERİSİNDE HEYECAN DEVAM EDİYOR! Arkadaşlar birbirine güvenmemeye başladığında, kıvılcımları alevlendirmek için Karanlık orada olacaktır... Gece Evinde her şey karanlığa büründü. Zoey Kızılkuşun ruhu paramparça. Steve Rae Zye yardım etmek istiyor ama onun da başı büyük belada. Afrodit ise şimdi Nyxe sadakatini göstermek zorunda. Üç kız Ateşle oynuyorlar Eğer dikkatli olmazlarsa herkes yanacak. SABIRSIZ BEKLEYİŞ SONA ERİYOR SERİNİN YEDİNCİ KİTABI 11 MAYISTA OKURLARLA BULUŞUYOR İDDİA EDİYORUZ, BEKLEDİĞİNİZE DEĞECEK.

Baskılar3

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Gece Evi Serisi - #7 Yanmış

Gece Evi Serisi - #7 Yanmış

Pegasus Yayınları

432 sayfa2010-05-01
Yanmış

Yanmış

Pegasus

435 sayfaISBN 97860542636462010-05-01
Yanmış (Gece Evi, #7)

Yanmış (Gece Evi, #7)

PEGASUS YAYINLARI

430 sayfa2012-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.1/ 10
208 puan
10
40
9
20
8
33
7
41
6
23
5
25
4
11
3
7
2
3
1
5
Eebrusner· Yanmış (Gece Evi, #7)
7/1011.10.2020

Kalona Heath'ı öldürür. Zoey'de ruh elementini savurur ve ruhu paramparça olur. Böylece dünyadan ayrılır.Bu Kalona'yı yaralar çünkü Neferet ne yaparsa yapsın Zoey'e zarar vermeyi istemez. Onu güvende tutmak ister. Çünkü Zoey bu alemde Nyx'e en yakın kişidir. Neferet Zoey'in bu kez öldüğünden emin olmak ister. Kalona'ı Zoey'in peşinden öte ki aleme gidip kimsenin onu vücuduyla yeniden kavuşmaya ikna edememesi için uğraşmasını ister. Nyx Kalona'nın öteki aleme girişini yasaklamıştı fakat sadece bedenini ruhunu değil. Böylece Kalona Zoey'in arkasından gider. Stevie Rae Rephaim ile damgalanır. Dallas'a karşı artık bir yakınlık hissetmez. Çünkü Rephaim'e aşıktır. İlk kırmızı vampir yüksek rahibesi Stevie Rae, kahin Afrodit , savaşçısı Stark, Heath ve diğerlerinin yardımlarıyla Zoey geri döner. Elementleri hala yerindedir dövmeleri ise silinir. Stark koruyucusu olur ve dövmeleri de yeniden gelir. Kitap Zoey'i kurtarmaya çalışmakla geçti. Bir de Stevie Rae ve Rephaim bölümleri ile. Onların bölümlerini çok fazla buldum. Diğer kitaplara göre tempo daha düşüktü.

Aahukader· Yanmış (Gece Evi, #7)
10/1028.06.2014

Cok heyecanliydi yine. Heath'in ölümü beni cok üzdü.

Ddoğa ece· Yanmış (Gece Evi, #7)
9/1010.06.2014

bu kitabı çok sevdim çünkü öbür kitaplardan çok farlı

BBelward· Yanmış (Gece Evi, #7)
9/1007.01.2014

Ah Steve Rae ah! Afrodit sen de az değilsin haa. Niye söylemiyon?! Süper bi kitaptı.

KKitapkurduu· Yanmış (Gece Evi, #7)
10/1023.11.2013

Seriden en son okuduğum kitap.Kitap 2 günde bitti sanırım ve çok sevdim!

MMervekoroglu· Yanmış (Gece Evi, #7)
6/1010.11.2013

İlk başlar gerçekten güzel bir seri idi.Ama uzadıkça sıktı.7.Kitaptan sonrasını ne aldım ne okudum

TTimeLady· Yanmış (Gece Evi, #7)
5/1013.09.2013

klasik gece evi kitaplarından. seriye başladığımdan, takıntılarımdan okuyorum

Sseraycakir· Yanmış (Gece Evi, #7)
9/1003.09.2013

Rephaim'in en çok olduğu kitap buydu sanırııım, umarım ismi doğru yazmışımdır çok oldu okuyalı çünküü. Çok beğendiğim serinin en sevdiğin kitaplarından

Mmehtap gök· Yanmış (Gece Evi, #7)
10/1025.05.2013

Ağladım ya. Heath çok üzücü :( <3

Eeylül pirayesi· Yanmış (Gece Evi, #7)
10/1010.05.2013

çok beğendim bu kitabı belki de en beğendiğim kitabı bu oldu...herkes etkin bir haldeydi...son kısımlar muhteşemdi ama kitap uzadıkça uzuyor bakalım neler olacak fazla uzatmadan konuyu bağlasalar iyi olacak ...heath öldü evet onurlu öldü zoey de artık aklını başına almalı erik'e dönmemeli daha stark ile yola devam etmeli.... ama zoey bu belli olmaz onun işleri:) diğerlerine ne olacağı ise merak konusu stevai rae hele...rephaim le neler olacak... kalona acaba nyx nın savaşçısı yeniden olacak mı içmde hep o iyi diyen bir ses var ama umarım iyiliği bulduğunda her şey için çok geç olmaz...

AAmoral.· Yanmış (Gece Evi, #7)
4/1017.03.2013

Neden bu kadar ilerlemişim diye düşündüğüm bir seri bu.. Vakit kaybından başka bir şey değilmiş o zamanlar hangi mantıkla okuyormuşum hiçbir fikrim yok.

Şşüheda kırmızı· Yanmış (Gece Evi, #7)
10/1010.02.2013

zoeyin ruhunun parçalaması ve durumları alaycı kuşun stevea rea nın starkın afroditin gözlerinden bize aktarılmassı gerçekten çok zekice bir şey ve her şeyi her noktadan nasıl görüldüğünü ve zorlukları kavramınzı daha koly sağlıyor gerçekten inanlmaz bi seri ve bu seri baştan okumayı düşünüyorum en sevdiğim serilerden kesinle 1 numarada kalacağı kesin.

RRapunzeliçe· Yanmış (Gece Evi, #7)
7/1002.12.2012

Diğer kitabı hemen bulmalıyım

Ccaykol· Yanmış (Gece Evi, #7)
10/1024.10.2012

kesinlikle okunmalı

Wwustrap· Yanmış (Gece Evi, #7)
10/1025.09.2012

Okuduğum beni etkileyen en iyi seri.

ZZeynepStyles· Yanmış (Gece Evi, #7)
8/1010.09.2012

Aslında bu kitap daha çok herşeyi açığa kavuşturan ve açıklayıcı bir kitap kesinlikle bu kitap düğümlerin açıldığı yer :)

Kkumru ayhan· Yanmış (Gece Evi, #7)
9/1025.08.2012

sanırsam serinin en beğendiğim kitaplarından biriydi . çok fazla olaylar oluyor ve her şey hızlı ilerliyor .

KKuroiNamida· Yanmış (Gece Evi, #7)
10/1001.08.2012

Serinin en iyi romanı diye bilirim. Rephaim ve Stevie Rea aşkı harikaydı ;)

SSefa ÖZPINAR· Yanmış (Gece Evi, #7)
9/1019.07.2012

Serinin damarlarına mitoloji zerk eden kitap! Seri ilgimi çekmeyi tekrar başardı!

Ppeterpan· Yanmış (Gece Evi, #7)
10/1029.06.2012

Stevie Rae ve Rephaim için daha fazla aşk Zoey içinse bela :)

Ccertolek· Yanmış (Gece Evi, #7)
7/1030.12.2011

fena değildi

Benzer Kitaplar