Yanmış (Gece Evi, #7)
YANMIŞ MİLYONLARIN TUTKUNU OLDUĞU GECE EVİ SERİSİNDE HEYECAN DEVAM EDİYOR! Arkadaşlar birbirine güvenmemeye başladığında, kıvılcımları alevlendirmek için Karanlık orada olacaktır... Gece Evinde her şey karanlığa büründü. Zoey Kızılkuşun ruhu paramparça. Steve Rae Zye yardım etmek istiyor ama onun da başı büyük belada. Afrodit ise şimdi Nyxe sadakatini göstermek zorunda. Üç kız Ateşle oynuyorlar Eğer dikkatli olmazlarsa herkes yanacak. SABIRSIZ BEKLEYİŞ SONA ERİYOR SERİNİN YEDİNCİ KİTABI 11 MAYISTA OKURLARLA BULUŞUYOR İDDİA EDİYORUZ, BEKLEDİĞİNİZE DEĞECEK.
Baskılar3
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(21)
Tüm puanları gör (208)Kalona Heath'ı öldürür. Zoey'de ruh elementini savurur ve ruhu paramparça olur. Böylece dünyadan ayrılır.Bu Kalona'yı yaralar çünkü Neferet ne yaparsa yapsın Zoey'e zarar vermeyi istemez. Onu güvende tutmak ister. Çünkü Zoey bu alemde Nyx'e en yakın kişidir. Neferet Zoey'in bu kez öldüğünden emin olmak ister. Kalona'ı Zoey'in peşinden öte ki aleme gidip kimsenin onu vücuduyla yeniden kavuşmaya ikna edememesi için uğraşmasını ister. Nyx Kalona'nın öteki aleme girişini yasaklamıştı fakat sadece bedenini ruhunu değil. Böylece Kalona Zoey'in arkasından gider. Stevie Rae Rephaim ile damgalanır. Dallas'a karşı artık bir yakınlık hissetmez. Çünkü Rephaim'e aşıktır. İlk kırmızı vampir yüksek rahibesi Stevie Rae, kahin Afrodit , savaşçısı Stark, Heath ve diğerlerinin yardımlarıyla Zoey geri döner. Elementleri hala yerindedir dövmeleri ise silinir. Stark koruyucusu olur ve dövmeleri de yeniden gelir. Kitap Zoey'i kurtarmaya çalışmakla geçti. Bir de Stevie Rae ve Rephaim bölümleri ile. Onların bölümlerini çok fazla buldum. Diğer kitaplara göre tempo daha düşüktü.
Cok heyecanliydi yine. Heath'in ölümü beni cok üzdü.
bu kitabı çok sevdim çünkü öbür kitaplardan çok farlı
Ah Steve Rae ah! Afrodit sen de az değilsin haa. Niye söylemiyon?! Süper bi kitaptı.
Seriden en son okuduğum kitap.Kitap 2 günde bitti sanırım ve çok sevdim!
İlk başlar gerçekten güzel bir seri idi.Ama uzadıkça sıktı.7.Kitaptan sonrasını ne aldım ne okudum
klasik gece evi kitaplarından. seriye başladığımdan, takıntılarımdan okuyorum
Rephaim'in en çok olduğu kitap buydu sanırııım, umarım ismi doğru yazmışımdır çok oldu okuyalı çünküü. Çok beğendiğim serinin en sevdiğin kitaplarından
Ağladım ya. Heath çok üzücü :( <3
çok beğendim bu kitabı belki de en beğendiğim kitabı bu oldu...herkes etkin bir haldeydi...son kısımlar muhteşemdi ama kitap uzadıkça uzuyor bakalım neler olacak fazla uzatmadan konuyu bağlasalar iyi olacak ...heath öldü evet onurlu öldü zoey de artık aklını başına almalı erik'e dönmemeli daha stark ile yola devam etmeli.... ama zoey bu belli olmaz onun işleri:) diğerlerine ne olacağı ise merak konusu stevai rae hele...rephaim le neler olacak... kalona acaba nyx nın savaşçısı yeniden olacak mı içmde hep o iyi diyen bir ses var ama umarım iyiliği bulduğunda her şey için çok geç olmaz...
Neden bu kadar ilerlemişim diye düşündüğüm bir seri bu.. Vakit kaybından başka bir şey değilmiş o zamanlar hangi mantıkla okuyormuşum hiçbir fikrim yok.
zoeyin ruhunun parçalaması ve durumları alaycı kuşun stevea rea nın starkın afroditin gözlerinden bize aktarılmassı gerçekten çok zekice bir şey ve her şeyi her noktadan nasıl görüldüğünü ve zorlukları kavramınzı daha koly sağlıyor gerçekten inanlmaz bi seri ve bu seri baştan okumayı düşünüyorum en sevdiğim serilerden kesinle 1 numarada kalacağı kesin.
Okuduğum beni etkileyen en iyi seri.
Aslında bu kitap daha çok herşeyi açığa kavuşturan ve açıklayıcı bir kitap kesinlikle bu kitap düğümlerin açıldığı yer :)
sanırsam serinin en beğendiğim kitaplarından biriydi . çok fazla olaylar oluyor ve her şey hızlı ilerliyor .
Serinin en iyi romanı diye bilirim. Rephaim ve Stevie Rea aşkı harikaydı ;)
Serinin damarlarına mitoloji zerk eden kitap! Seri ilgimi çekmeyi tekrar başardı!
Stevie Rae ve Rephaim için daha fazla aşk Zoey içinse bela :)













