Eser· Kitap

Şizofren Aşka Mektup

7.0/10(127)

Bir şizofrendim artık... Yalanlar söylüyordum, hem sana hem de ona... Kendimi tanıyamaz olmuştum. Hangisi bendim? İçimdeki, o güzelliğiyle dünyayı elde etmeye kışkırtılmış, karanlık ve ilgi tutsağı kadın mıydım; yoksa uğruna hayatından vazgeçmeye hazır olduğu aşkına mahkum, ezilmiş, kapılarda bırakılmış, verdiği güven ve taşıdığı masumiyetle sana cazip gelmeyen o sevdalı kadın mı? İkisi de olmak istemiyordum. Ama ikisinden de vazgeçemiyordum. Sanki biri olmazsa diğeri yıkılacak gibiydi. Birbirinden nefret eden ve birbirinin varlığına tahammül edemeyen bu iki benlikle yalnız kaldğımda çıldıracak gibi oluyor, ağır ağır ruhumu öldürüyordum....

Baskılar2

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Şizofren Aşka Mektup

Şizofren Aşka Mektup

143 sayfaISBN 9789753083515
Şizofren Aşka Mektup

Şizofren Aşka Mektup

Gendaş Yayınları

160 sayfa2002-02-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.0/ 10
127 puan
10
27
9
9
8
29
7
15
6
13
5
13
4
8
3
6
2
3
1
4
MMissisgamze· Şizofren Aşka Mektup
4/1001.10.2015

Tam anlamıyla hiçbir şey anlatmayan süslü cümleler nasıl kurulur bunun gösterildiği bir kitap. Lisedeyken okumuştuk bir furyaydı. Lise zamanındaysanız okunabilir, gerisi için çok ciddi bir vakit kaybı.

Oortasekerli· Şizofren Aşka Mektup
8/1013.05.2015

her cümlesinin altı çizilesi kitap diyen arkadaşlara katılıyorum. sade kelimelerin bir araya gelerek süslü cümleler oluşturduğu ve sizi başka duygulara büründürmeyi başarabilen bir edebiyata sahip yazarın üslubu.okunmalı.

NNe_Güzel_Bir_Hic· Şizofren Aşka Mektup
4/1029.09.2014

Bir kaç saatte okuyup elime yapışmasın diye kurtulmak istediğim fazlaca dramatize edilmiş gereksiz gereksiz şeyler yazara " ulan sen bunu yazarken ne umuyordun ?" Diye soracağım bir adet soruyu o gün bu gündür bünyede taşımaktayım. İsminden ekmek yiyen genç aşk acısı çeken ergen kız kitabı.

Ccicekozlem· Şizofren Aşka Mektup
10/1013.08.2014

Madem ki Yokluğumu İstiyorsun Yokluk Benim Bu Aşk İçin Büründüğüm Son Kimlik Olsun.... Cezmi Ersöz'ün en iyi kitabı bence...

Mmeursault samsa· Şizofren Aşka Mektup
5/1027.05.2014

Benim okuduğum 13. baskısıydı ki eminim bundan sonra da basılmıştır. Öncelikle şunu belirteyim, Türkiye gibi bir ülkede Cezmi Ersöz gibi popüler kültüre hizmet etmeyi amaçlamadığına inandığım bir adamın 13. baskıya ulaşması mutluluk verici ve bir teşekkürü hak ediyor Cezmi Ersöz. Şimdi eleştiriye geçebilirim sanırım; Kitap konusunda oldukça ukala biriyimdir, bir iki özel insan hariç kimsenin kitap önerilerini ciddiye almam. Yine ciddiye almayacağım bir arkadaşım tarafından önerildi bu kitap ama şans eseri önerildikten bir gün sonra sürekli kitap aldığım kitapçıda gördüm ve aldım 2. el ama orjinal kitabı. Cezmi Ersöz' ün o melankolik, o karamsar üslubunu sevmeyen biri olmama rağmen başlarda sevdim kitabı. Bir iki cümlenin altını bile çizdim hatta ama sonra kitap kendini tekrar etmeye başladı. O sevmediğimi belirttiğim Cezmi Ersöz tarzı sıktı beni. gereksiz yere uzun gibi geldi kitap. Sanki 150 değil de 50 sayfa olsa çok daha fazla beğenebilirdim bu kitabı. Aşkı fazlaca yücelten bir kitap ki bir de bunu karamsar bir üslupla yapması iyice canımı sıktı benim. Dolayısıyla fazlaca overrated bir kitap benim görüşüme göre. Hitap ettiği kitle tartışmasız orta yaş kadınlar ve 17-20 yaş arası gençler. Tüm bunları kitabı küçümsemek için yazmıyorum. Elbetteki keşke herkes Dostoyevski (ama iyi çevirilerden) okusa ama Türkiye gibi kitap okuma oranının çok düşük olduğu, metroda cafede kitap okuyanlara entel gözükmek, hava atmak amaçlı bu eylemi yapıyor yorumlarıyla yaklaşıldığı bir ülkede bu kadar gence kitabını okutmayı başarmak ve üstelik bunu yaparken kendi tarzının dışına çıkmamak yani bir anlamda ticari kaygıdan arınmak bence takdire şayan bir iş.

Hhayaletsatırlar· Şizofren Aşka Mektup
9/1001.11.2013

Kitap biter bitmez yeniden okudum. Tuhaf bir duygu çarpışması yaşadım diyebilirim. "İyi ki" kitaplarımdan biri oldu. Tüm cümleler altı çizilesi idi fakat kıyamadım. Defalarca okuyacağıma eminim. Mutlaka okunmalı.

Eelifpotok· Şizofren Aşka Mektup
1/1011.08.2013

Birkaç kelime ile özetliyorum: ağlak, bayağı, vakit kaybı. Bugüne dek okuduğum, okumaya çalıştığım en sığ, en tatsız kitaptı.

BBilayda· Şizofren Aşka Mektup
8/1011.08.2013

tam ağlamalık kitap. her sözünün altını çizesi geliyor insanın. bazı kitaplar vardır okurken kendinizi düşünürsünüz. Bu da o kitaplardan.

Ttayfun_surucu· Şizofren Aşka Mektup
7/1006.07.2013

mektuplarla anlatılabilecek en güzel roman

Kkitapdelisi33· Şizofren Aşka Mektup
8/1005.04.2013

İyi akıcılık ve okunabilirlik düzeyindedir. Her yaştan insanlar için.

FFurkan.· Şizofren Aşka Mektup
9/1002.04.2013

Güzelliğine aldanma, çürüyen bir organizmadan başka bir şey değil.

EEsma Aygn Ykn· Şizofren Aşka Mektup
10/1016.03.2013

bazı kitaplar ayna olur kendine, bir kez daha bakmaktan korkarsın. yine de okuyup okuyup yüzleşirsin... ta ki yüzleşecek takatin kalmayana dek! ve sonra ateşler yanar kül olur aynalar...

Aaylara· Şizofren Aşka Mektup
10/1007.03.2013

muhteşemdi sonuna kadar bunasıl aşk dedim durdum hele sonuna höykürerek agladım

Ttambiraynstayn· Şizofren Aşka Mektup
1/1013.02.2013

aşırı romantik. çok ağdalı cümleler. aşırı melankoliyi sevmeyene tavsiye etmem.

Oo_pelen· Şizofren Aşka Mektup
8/1009.02.2013

Etkileyici ve güzel bir kitap..roman tadında..

Bbros_acikgoz· Şizofren Aşka Mektup
10/1019.11.2012

O cok eski rüyadaki gibi, martilarin özgürlügüne dokunmam gibi, sana dokununca, hayatina dokununca, yillar süren bu ulasilmaz rüyada bitti artik... Burnumda kaldi o mavilik gibi teninin de kokusu... Bu bir veda sevgilim.. Param bitti..Cebimdeki o istanbul rüyasini bozdurdum..Yok sul hayallerimi bozdurdum, biraz peynir ve ekmek alip karnimi doyurdum... Bir de askini degil ama askina karsi suclulugunu anlatan, pecetelere yazdigin siirlerin... isatnbul´um biricik sevgilim benim, gitmeliyim,...Birak o tek kanatli martim, o deli askim, icimdeki o uslu, o yalniz cocugun cebinde kalsin.. Sehrin üstüme kilitledigi kapilarini ac da gideyim.. Kalbimin zincirlerini cöz de gideyim.. Birak beni gideyim... Cezmi Ersöz..

Mma-belle· Şizofren Aşka Mektup
8/1030.10.2012

Sevdim, her okur okuduğu kitapta mutlaka bir parça kendini bulur. Ben aynada kendimi seyreder gibi okudum. Oldukça güzel anlatım olsun, anlatılanlar olsun. Tavsiye ederim. Belki size yazılmış bir mektup olduğunu bile düşünebilirsiniz..

Ttugbaonk· Şizofren Aşka Mektup
2/1009.08.2012

aşk acısı çektiğim dönemde bile arabesk geldi. bayık, vıcık vıcık. hayal kırıklığı yaşadım.

VViolet Zarpandit· Şizofren Aşka Mektup
3/1011.04.2012

Populer kültüre yenildiğim dönemlerde okumuştum. Beğenmedim.

Benzer Kitaplar