Eser· Kitap

Yaralı Bir Kalbin Derinliklerinde

8.0/10(31)

Gistin tarihi romansları zekice diyaloglar, dengeli konu ve neredeyse gerçek olduklarını düşündüren, iyi geliştirilmiş karakterleriyle gitgide daha da popülerleşiyor. Tüm romans koleksiyonerleri için önerilir. Library Journal Gist, bir kez daha esprili, enfes bir tarihi romansla karşımızda. Bu iki kitaplık serinin ilk kitabı, Kalbimin Sahibisini okuduktan sonra, Yaralı Bir Kalbin Derinliklerindeye el atmak için sabırsızlanıyordum. Mükemmel, kendinizi çok iyi hissedeceğiniz bir hikâye, kesinlikle okumanızı öneriyorum. Okuduğunuza pişman olmayacaksınız. The Romance Studio Gist yine yapacağını yapmış! Kalemine yön veren üslubu kalıcı ve zamanınızla dikkatinize değer, keyifli ve eğlenceli bir hikâyeyi derinlemesine aktarıyor. Bu kitabı elinizden düşüremeyeceğiniz gibi, hikâyenin tekrar tekrar keyfine varmak isteyeceksiniz. Romantic Times

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Yaralı Bir Kalbin Derinliklerinde

Yaralı Bir Kalbin Derinliklerinde

Sonsuz Kitap

456 sayfaISBN 97860538439862011-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.0/ 10
31 puan
10
13
9
3
8
4
7
5
6
2
5
1
4
1
3
1
2
0
1
1
SSedef Bölük· Yaralı Bir Kalbin Derinliklerinde
9/1031.05.2014

Muhteşem bir 'Aşk' romanı.

Eesranur altan· Yaralı Bir Kalbin Derinliklerinde
10/1023.04.2013

çoook güzel bir kitaptı bayıldım

Eesranur13· Yaralı Bir Kalbin Derinliklerinde
10/1023.04.2013

mükemmel bir kitaptı

Cceroscuk· Yaralı Bir Kalbin Derinliklerinde
1/1019.07.2012

Okurken sıkıldığım,bunaldığım,5-6 sayfa zar zor okuyup sonra hemen köşeye fırlattığım tek kitap.Ana karakterlerin konuşurken birbirlerine durmadan 'beyim,hanımefendi'diye hitap etmeleri oldukça can sıkıcı.Kahramanlar hiç içten,sıcak ve sevilesi de değiller.Kısacası kitabı beğenmedim ve yarım bırakmak zorunda kaldım.

Hhafize· Yaralı Bir Kalbin Derinliklerinde
8/1028.06.2012

YARALI BİR KALBİN DERİNLİKLERİNDE.... bitti... ilk kitap KALBİMİN SAHİBİSİN kadar güzeldi bu kitapta... karakterler yine muhteşemdi... özellikle Tony ve Harley çok sevilesi iki karakterdi... konu yine çook tatlıydı... hanımların o zorlu kıyafetlerle bisiklete binmeleri... hatta pantolon giymek istemeleri ve erkeklerin buna karşı olması... geri planda kalan kadınların ilerlemek için uğraş vermeleri harikaydı... Bayan Lockhart ve aşk romanlarından çıkan fikirleri çok eğlenceliydi... aşk romanlarını hafife almayın!!! nelere çözüm bulduğuna şaşıracksınız.... son derece keyifli bir dönem kitabıydı... bence kaçırmayın ve okuyun... tavsiye ederim....

Benzer Kitaplar