Latif Demircinin Batı resim sanatının popüler hafızada en fazla yer etmiş örneklerini Latifçeye çevirerek yeniden çizip boyadığı resimleri, bez ciltli bir albüm olarak Mart 1996da yayımlandı. Latif Demirci, aynı yılın Mayıs ayında, Osmanlı Bankası Taksim Sanat Galerisinde bu resimlerin sınırlı sayıdaki fotoğraf baskılarının sergilendiği başarılı bir sergi gerçekleştirdi. Herkes çok beğenmişti sergiyi, ama en dikkat çekici olan, Taksim meydanında dolaşırken tesadüfen sergi salonuna şöyle bir bakmak istiyen Japon turistlerin şaşkınlığı ve hayretiydi: Batı resmine bizler gibi dışarlıklı olan Japonlar, mesajı çok kolay almışlar, Latifin resimlerine uzun uzun kıkırdamışlardı. Latifin bu resimleri yaparken çok eğlendiğini, o dönem gözünün bu resimlerden başka bir şey görmediğini çok iyi hatırlıyoruz. Sanatçının bu çalışmalarının ardında yatan saikleri ise bizce en iyi, Murat Belgenin Okuma Parçasında tüm metnini okuyabileceğiniz sunuş yazısı gösteriyor.
Latif Demircinin Batı resim sanatının popüler hafızada en fazla yer etmiş örneklerini Latifçeye çevirerek yeniden çizip boyadığı resimleri, bez ciltli bir albüm olarak Mart 1996da yayımlandı. Latif Demirci, aynı yılın Mayıs ayında, Osmanlı Bankası Taksim Sanat Galerisinde bu resimlerin sınırlı sayıdaki fotoğraf baskılarının sergilendiği başarılı bir sergi gerçekleştirdi. Herkes çok beğenmişti sergiyi, ama en dikkat çekici olan, Taksim meydanında dolaşırken tesadüfen sergi salonuna şöyle bir bakmak istiyen Japon turistlerin şaşkınlığı ve hayretiydi: Batı resmine bizler gibi dışarlıklı olan Japonlar, mesajı çok kolay almışlar, Latifin resimlerine uzun uzun kıkırdamışlardı. Latifin bu resimleri yaparken çok eğlendiğini, o dönem gözünün bu resimlerden başka bir şey görmediğini çok iyi hatırlıyoruz. Sanatçının bu çalışmalarının ardında yatan saikleri ise bizce en iyi, Murat Belgenin Okuma Parçasında tüm metnini okuyabileceğiniz sunuş yazısı gösteriyor.