Dudunun muhteşem bir kuyruğu vardır. Dudu her gece, kuyruğundaki tüylerin oturmamak için başı kurna gömülü, kuyruğu havada uyur. Bİr sabah uyandığında r çeker, ama başının kumdan çıkmadığını fark eder. Devekuşu ayaklarını dizlerim büker, kuyruğunu sallar ve çeker, çeker, çeker...; ama ne fayda! Başı b sıkıştığı yerden çıkmaz. Tolstoyun, yaşlı çiftçinin dev bîr şalgam yetiştirdiği ve onu yerinden sökmek için herke yardım aldığı eski bir Öyküsünü anımsatan bu kitapta Devekuşu, yardımlaşmanın ve birlik olmanın getirdiği gücü yansıtıyor: İşlerin yürümesi için herkesin yardır ihtiyacımız var. Devekuşu aynı zamanda, gün ışığının güze! kuyruğundan çok daha önemli olduğunu da öğreniyor ve bu dersi hiçbir zaman unutmuyor. Yalnızca devekuşlannın en sersemi, başı kuma gömülü uyur geceleri! Portekizli çizer Bernardo Carvalho, küçük yaştaki okurlar için kurgulandığı açıkça fark edilen görsel bir öyküyle Afrika savanasına götürüyor bizi. Dolaysız bir teknik benim» sanatçı sade renklerde ipek baskı, canlı ve dinamik fırça darbeleri kullanarak eğler ve anlam yüklü karakterler yaratıyor.
Dudunun muhteşem bir kuyruğu vardır. Dudu her gece, kuyruğundaki tüylerin oturmamak için başı kurna gömülü, kuyruğu havada uyur. Bİr sabah uyandığında r çeker, ama başının kumdan çıkmadığını fark eder. Devekuşu ayaklarını dizlerim büker, kuyruğunu sallar ve çeker, çeker, çeker...; ama ne fayda! Başı b sıkıştığı yerden çıkmaz. Tolstoyun, yaşlı çiftçinin dev bîr şalgam yetiştirdiği ve onu yerinden sökmek için herke yardım aldığı eski bir Öyküsünü anımsatan bu kitapta Devekuşu, yardımlaşmanın ve birlik olmanın getirdiği gücü yansıtıyor: İşlerin yürümesi için herkesin yardır ihtiyacımız var. Devekuşu aynı zamanda, gün ışığının güze! kuyruğundan çok daha önemli olduğunu da öğreniyor ve bu dersi hiçbir zaman unutmuyor. Yalnızca devekuşlannın en sersemi, başı kuma gömülü uyur geceleri! Portekizli çizer Bernardo Carvalho, küçük yaştaki okurlar için kurgulandığı açıkça fark edilen görsel bir öyküyle Afrika savanasına götürüyor bizi. Dolaysız bir teknik benim» sanatçı sade renklerde ipek baskı, canlı ve dinamik fırça darbeleri kullanarak eğler ve anlam yüklü karakterler yaratıyor.