(...) İki öznenin birbirini öteki leştirmekten uzaklaştırıcı nitelikteki üst-göstergeküresel alan, film olgusunun başında, başlangıcında yer alan bilgisayar penceresi, görüntü göstergeleri, imleç, fare, tıklama sesleri, internete bağlanma etkileri, renkler, sanallık/gerçeklik göstergeleri ve film olgusunun sürecinde dağılımını saptadığımız filmsel donanım ile Youve Got Maildeki sinemasallığının ta kendisidir. Bu sinemasıllık da en etkin ve etkili bir araç olarak kullanılmış, kimi markaların tanıtımı ayrıca Amerikan söylenleri ve Amerikan üst-söyleni ve yarattığı düş tüm görkemiyle küçük bir aşk öyküsünün anlatı evreninden seslenerek izleyiciyi özne-izleyiciye dönüştürme yolunu seçmiş görünmektedir.
(...) İki öznenin birbirini öteki leştirmekten uzaklaştırıcı nitelikteki üst-göstergeküresel alan, film olgusunun başında, başlangıcında yer alan bilgisayar penceresi, görüntü göstergeleri, imleç, fare, tıklama sesleri, internete bağlanma etkileri, renkler, sanallık/gerçeklik göstergeleri ve film olgusunun sürecinde dağılımını saptadığımız filmsel donanım ile Youve Got Maildeki sinemasallığının ta kendisidir. Bu sinemasıllık da en etkin ve etkili bir araç olarak kullanılmış, kimi markaların tanıtımı ayrıca Amerikan söylenleri ve Amerikan üst-söyleni ve yarattığı düş tüm görkemiyle küçük bir aşk öyküsünün anlatı evreninden seslenerek izleyiciyi özne-izleyiciye dönüştürme yolunu seçmiş görünmektedir.