Kutsanmış Görüntülerde sosyolojik bağlamın sınırlarını dikkate alan bir perspektiften hareketle Türkiye örneğinde gündeme gelen dini-sosyal nitelikli fenomenlere yer verilmektedir. Başta halk katında belirginleşme temayülü gösteren görüntüler olmak üzere dinselliğin modern Türkiyenin gündelik hayatında somutlaşan imaj ve taleplerine, sık sık gerçekliğe düşen yansımaları içinde dikkat çekilmektedir.Necdet Subaşı bu çalışmasında, sözkonusu görüntünün başat aktörleri arasında yer alan avam, havas, halk ve aydın gibi kategorilerden hareketle ortaya çıkan görünümleri incelemekle yetinmemekte, yanısıra sosyal gerçeklik içinde ciddi bir derinlik iddiasıyla gündeme gelen ve bu çerçevede temellendirilmeye çalışılan fundamentalizm, radikalizm, tarihsellik, laiklik ve sekülerlik gibi kavramları, sosyoloji ve dinin karşı karşıya getirildiği sınırlarda buluşturarak tartışmayı amaçlamaktadır
Kutsanmış Görüntülerde sosyolojik bağlamın sınırlarını dikkate alan bir perspektiften hareketle Türkiye örneğinde gündeme gelen dini-sosyal nitelikli fenomenlere yer verilmektedir. Başta halk katında belirginleşme temayülü gösteren görüntüler olmak üzere dinselliğin modern Türkiyenin gündelik hayatında somutlaşan imaj ve taleplerine, sık sık gerçekliğe düşen yansımaları içinde dikkat çekilmektedir.Necdet Subaşı bu çalışmasında, sözkonusu görüntünün başat aktörleri arasında yer alan avam, havas, halk ve aydın gibi kategorilerden hareketle ortaya çıkan görünümleri incelemekle yetinmemekte, yanısıra sosyal gerçeklik içinde ciddi bir derinlik iddiasıyla gündeme gelen ve bu çerçevede temellendirilmeye çalışılan fundamentalizm, radikalizm, tarihsellik, laiklik ve sekülerlik gibi kavramları, sosyoloji ve dinin karşı karşıya getirildiği sınırlarda buluşturarak tartışmayı amaçlamaktadır